Gå til innhold

jeg har aldri vært forlovet jeg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest indiangranny

Hei

Vi giftet oss etter 3 uker og tok på ringen et par dager før den store dagen.Vi har nå vært gift i 4 år i mars og da reiser vi til Egypt for en uke og koser oss.

hilsen

indianlady :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8) Aldri vært forlovet nei...

Men heller ikke gift...

Men hvilken drøm det hadde vært om samboer hadde kommet med ringer og fridd til meg... :wink: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forlovet og skal gifte meg til våren - den følelsen da min dengang kjæreste plinget i glasset og skulle holde tale (noe han aldri gjør til vanlig ) og jeg skjønte hva som var i gjære... Han gikk ned på kne og satte en nydelig ring på fingeren min... Ubeskrivelig - det var såvidt jeg klarte å prate - fikk hvisket fram et JA, skalv, glad, fryd, skremt også. De andre gjestene i selskapet satt med tårer i øynene og lo, nabobordet applauderte. Det er en dag jeg aldri glemmer, blir litt matt enda jeg - når jeg tenker på frieriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  

Vi giftet oss etter 3 uker og tok på ringen et par dager før den store dagen.Vi har nå vært gift i 4 år i mars og da reiser vi til Egypt for en uke og koser oss.

hilsen

indianlady :D

Må si du var modig og tøff, det hadde ikke jeg våget etter bare tre ukers bekjentskap!! :blunke:

Jeg kan ærlig innrømme at vi forlovet oss etter 7 mnd fast følge, og da reiste han til Vestlandet for å jobbe. Jeg så han ikke før det var gått 8 måneder. Og like etter at han kom hjem giftet vi oss, og vi kan feire 27 år til neste år!!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...