Gjest indiangranny Skrevet 10. desember 2002 #1 Del Skrevet 10. desember 2002 Hei Vi giftet oss etter 3 uker og tok på ringen et par dager før den store dagen.Vi har nå vært gift i 4 år i mars og da reiser vi til Egypt for en uke og koser oss. hilsen indianlady :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 10. desember 2002 #2 Del Skrevet 10. desember 2002 Ikke jeg heller har vært forlovet. Bestemte oss for å gifte oss en mandag, og fredagen var det gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 11. desember 2002 #3 Del Skrevet 11. desember 2002 8) Aldri vært forlovet nei... Men heller ikke gift... Men hvilken drøm det hadde vært om samboer hadde kommet med ringer og fridd til meg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 11. desember 2002 #4 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg er forlovet og skal gifte meg til våren - den følelsen da min dengang kjæreste plinget i glasset og skulle holde tale (noe han aldri gjør til vanlig ) og jeg skjønte hva som var i gjære... Han gikk ned på kne og satte en nydelig ring på fingeren min... Ubeskrivelig - det var såvidt jeg klarte å prate - fikk hvisket fram et JA, skalv, glad, fryd, skremt også. De andre gjestene i selskapet satt med tårer i øynene og lo, nabobordet applauderte. Det er en dag jeg aldri glemmer, blir litt matt enda jeg - når jeg tenker på frieriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 11. desember 2002 #5 Del Skrevet 11. desember 2002 Hei Vi giftet oss etter 3 uker og tok på ringen et par dager før den store dagen.Vi har nå vært gift i 4 år i mars og da reiser vi til Egypt for en uke og koser oss. hilsen indianlady :D Må si du var modig og tøff, det hadde ikke jeg våget etter bare tre ukers bekjentskap!! :blunke: Jeg kan ærlig innrømme at vi forlovet oss etter 7 mnd fast følge, og da reiste han til Vestlandet for å jobbe. Jeg så han ikke før det var gått 8 måneder. Og like etter at han kom hjem giftet vi oss, og vi kan feire 27 år til neste år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 12. desember 2002 #6 Del Skrevet 12. desember 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå