Maeve Skrevet 10. desember 2002 #1 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg fulgte trofast med i denne serien. I går kveld døde Rebecka av gift som hun ville gi til Frida. Denne episoden sluttet med at alle var godt forlikte. Karin og Morgan ble gifte. Frida og Daniel fant tilbake igjen. Tom fridde til Nora. Kommer ærligtalt til å savne serien hver kveld kl.17.30 på TV 2. Hva blir neste serie om?? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 10. desember 2002 #2 Del Skrevet 10. desember 2002 Fulgte også med i "En annen verden", og prøvde å få med meg de fleste episodene selv om jeg ikke ofret annen aktivitet for det. Det fine med slike serier er jo at det ikke gjør noe om en mister en episode eller tre. Tror det var siste episode i går :cry: det virket jo slik mht. det som hendte. Men "annonsøren" sa faktisk at "dette er den siste episoden TV2 har KJØPT INN", så kanskje det er flere??? Har prøvd å søke litt på svensk tvs nettsider, men finner ikke ut av det. Det er jo lenge siden serien gikk der. :-? Ellers likte jeg også godt "Hverdagsliv" som diskuteres på en annen tråd, syns serier som handler om vanlige folk og (nesten) vanlige hendelser er de beste, hater serier som Glamour, Hotell Cæsar og-hva-de-nå-heter, med handling uten rot i virkeligheten :evil: . Vi får se hva den nye serien (På bølgelengde) inneholder, at den er australsk lover hvertfall godt i utgangspunktet :D . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 10. desember 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 10. desember 2002 Du liker jo samme seriene som meg jo!! Australske serier pleier jo å være fine. Fulgte med Hverdagsliv. Nå er jo Home and Away en veldig fin serie, men episoden i går fikk jeg ikke sett grunnet strømbrudd her i går!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 10. desember 2002 #4 Del Skrevet 10. desember 2002 Er det slutt??????? :o Ånei!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 10. desember 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 10. desember 2002 Er det slutt??????? :o Ånei!!!!!! Det er virkelig slutt!!! Skal vi håpe på en reprise?? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 10. desember 2002 #6 Del Skrevet 10. desember 2002 Sånn ca halvveis ut i episoden i går begynte jeg å skjønne at det lignet på en endelig slutt, og fikk da bekreftet min frykt når "hallomannen" sa etter episoden at det var siste episode :cry: Ble kjempelei meg, og kommer til å savne den!! Men det var da enda godt at ENDELIG Rebecka døde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 10. desember 2002 #7 Del Skrevet 10. desember 2002 Phhooo Jeg fulgte mer eller mindre trofast med på 'En annen verden' jeg også. Håper virkelig at det er laget flere episoder av denne serien, og at de kommer på norsk tv. Vet at serien gikk på svensk tv4 i sin tid, men finner lite info på nettsidene deres. Noen som har prøvd å maile tv2 for å finne ut om de vet om det faktisk er lagd flere episoder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 11. desember 2002 #8 Del Skrevet 11. desember 2002 Ja jeg håper inderlig de sender i reprise!! det må da vel være laget flere avsnitt vel!?!?! det var jo en populær serie!! Kanskje vi skulle sendt en mail til Tv2 ja...eller SvT4? svenskene burde iallefall vite det!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 11. desember 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 11. desember 2002 En god ide å sende mail til TV2, og Svensk TV4 har dessverre ikke jeg. Men vi forsøker å sende mailer, så kanskje vi kan få vite om det kommer nye episoder. Det var faktisk trist i går kveld, jeg savnet virkelig serien. Men Home and Away er en god trøst, verre blir det om den også taes av plakaten!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 11. desember 2002 #10 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg vil savne den serien jeg også,også var det deilig at den var på svensk. hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 11. desember 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg vil savne den serien jeg også,også var det deilig at den var på svensk. hilsen Velkommen blant oss til å være med å savne serien!!! :cry: Svenske serier er bra, det var en periode jeg var hekta på " Rederiet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 11. desember 2002 #12 Del Skrevet 11. desember 2002 Velkommen blant oss til å være med å savne serien!!! :cry: Svenske serier er bra, det var en periode jeg var hekta på " Rederiet"! Du er ikke alene der heller ,jeg var også hekta på" Rederiet" Stor klem til deg fra meg hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2002 #13 Del Skrevet 12. desember 2002 Mors "hellige" halvtime. En kaffe kopp og en annen verden på TV. Snufs. Kommer til å savne Micke, Louise, Tom, Nora og alle de andre. Husk å gi beskjed da, - hvis dere dumper over fortsettelsen på TV4 f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 13. desember 2002 #14 Del Skrevet 13. desember 2002 Og jeg synes IKKE serien som har tatt over er noe å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. desember 2002 #15 Del Skrevet 14. desember 2002 Ja, Rederiet var også en utrolig gøy serie! husker hvor betatt jeg var av han mulatten som kom inn i serien på slutten...han var skjønn han! Også er svensk sånn et utrolig deilig språk å høre på!!! :D VIL HA TILBAKE SVENSKESERIENE!!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 17. desember 2002 #16 Del Skrevet 17. desember 2002 Til Mie: Hos oss het "En annen verden" "mammas barne-tv", og da skulle hu mor ha fred med kaffekoppen, ja. I sesong 2 savnet jeg forresten den korte oppsummeringen før dagens episode startet, - den var så grei å "hente seg inn på" om en mistet en episode.... Har fulgt litt med på den nye som har overtatt, og synes nå den virker forsåvidt ok, men jeg prøver egentlig åvenne meg av med å "måtte" se tv hver ettermiddag..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå