Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Trur nok ingen vil komme utenom fellesskapet sjølv om dei ikkje går på SFO.

Jeg er også lærer og har opplevd akkurat det motsatte. Det er faktisk flere av barna som har begynt på SFO etter hvert i løpet av skoleåret fordi de følte at de gikk glipp av noe. Men det skal nevnes at SFO-tilbudet er veldig godt på skolen, og alle barna trives!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er også lærer og har opplevd akkurat det motsatte. Det er faktisk flere av barna som har begynt på SFO etter hvert i løpet av skoleåret fordi de følte at de gikk glipp av noe. Men det skal nevnes at SFO-tilbudet er veldig godt på skolen, og alle barna trives!

Sånn er det på vår skole også, og det er slik på skolene til våre venners barn og så jeg tror det er ganske vanlig. Når nesten alle går på SFO blir man litt utenfor om man er en av de få som ikke gjør det.

Ang. tilbud på SFO; de bør organisere litt lek og hjelpe barna i gang med aktiviteter.

MEN - SFO'en vår vil helst ikke drive med leksehjelp, rett og slett fordi at foreldrene selv bør gjøre lekser sammen med barna for å få et godt innblikk i hva de holder på med. Det er jeg helt enig i, og jeg synes det er helt fint at min datter gjør leksene sammen med oss istedet for på SFO.

Når ungene har vært på skolen i mange timer vil de heller leke enn å gjøre lekser når de kommer til SFO, og da er det bedre at vi tar en halvtime sammen før middag her hjemme.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hos hos har barna nøkkel og full plass samtidig. Da kan de velge selv, og slik blir det til begge er ferdige med fjerde klasse.

Gjest Gjest1
Skrevet
Hos hos har barna nøkkel og full plass samtidig. Da kan de velge selv, og slik blir det til begge er ferdige med fjerde klasse.

Sånn er det her også. Forskjellen på full plass og delplass ville utgjort en hundrelapp eller to, og da ser jeg ikke hensikten med å ha deltidsplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...