Gjest Lisa-Beth, uinnlogget Skrevet 9. desember 2002 #1 Del Skrevet 9. desember 2002 Noen som har forslag til julegaver til svigerforeldre? De er i 60-årene og ganske sporty, man akk... de har det meste, også av turutstyr. Kan godt være en gave til hver, sånn inntil kr 2000 tilsammen til begge. Takknemlig for hjelp! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 kanskje slike gå-staver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Vanskelig med folk som har alt mulig. Min løsning er "forbruksvarer" som vin, en spekeskinke, ekstra god kaffe osv gjerne pakket i en fin kurv e.l. Ellers har jeg god erfaring med håndklær (sett i god kvalitet) og sengetøy. Eller hva med konsert, revy eller teater-billetter? Kommer litt an på interessene dems også da. Hvis de liker å gå i fjellet f.eks. så finnes det masse utstyr de kan ha bruk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. desember 2002 #4 Del Skrevet 10. desember 2002 Hva med morgenkåper med navnene deres brodert på? Godt å ha hele året det.... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gummis Skrevet 10. desember 2002 #5 Del Skrevet 10. desember 2002 For ca 2 000 kan man også finne noe ala en helg på fjellet - opplevelsesgaver er jeg veldig for! Bretur med fører, eller tur for å bestige Galdhøpiggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 10. desember 2002 #6 Del Skrevet 10. desember 2002 Kanskje et gavekort til en bedre middag på en flott resturant? teaterbilleter? Cd'er og bøker kan man jo aldri få nok av Kunst, keramikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå