Gå til innhold

Velkommen!

Gry

Anbefalte innlegg

Velkommen til Kvinneguidens nye forum.

Håper dere vil trives i vårt nye forum. Det er fint om dere alle leser vår

FAQ før dere skriver innlegg.

Om dere vil teste forumets funksjoner gjør det gjerne i guppen "testing".

Vi oppfordrer alle til å registrer seg. Dere vil da få fullt utbytte av alle forumets funksjoner, blant annet:

Nytt er også at registrerte brukere lett kan finnes i en oversikt over medlemmer, i tillegg vises hvor mange brukere som er online i forumet på forumets forside, og du kan også få vite hvem disse er. Søkefunksjonen er også blitt bedre.

Merk deg at ikke alle gamle smiletegn fungerer!

Merk deg også at dette forumet ikke har mulighet for forhåndsvisning!

Gamle innlegg er ikke konvertert inn til forumet, men alle finnes ved å bruke pekeren "gamle innlegg" på forumets forside.

Du kan også søke i gamle innlegg, men det må du gjøre fra søket i det gamle forumet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ragnhild,

Jeg tror fargen på mappene fungerer riktig fra gang til gang, altså oppdateres de ikke riktig mens du er inne i forumet, men mest sannsynlig til neste gang (eller neste gang du logger inn).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøver meg på smilies igjen...icon_biggrin.gif

Klem fra Linda2 icon_biggrin.gif

<font size=-2>[ Dette Innlegg er endret av: Linda2 den 2002-02-21 19:58 ]</font>

<font size=-2>[ Dette Innlegg er endret av: Linda2 den 2002-02-21 19:59 ]</font>1212[ Dette Innlegg er endret av: Linda2 den 2002-02-21 19:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gry, og gratulerer med nytt forum! Ganske uvant enda, men det virker super-bra! Men dumt at det ikke har forhåndsvisning..

Jeg har lest gjennom faq-en, men det var en ting jeg stusset litt over. Det er ikke lov å legge inn bilder som ikke er fra egen hjemmeside eller fra KG-serveren!? Vil det si at de bildene vi tidligere har hatt for å vise brudekjoler, buketter o.l ikke er tillatt lenger? Iså fall er det kjempetrist!! Det har jo vært noe av det flotteste med KG synes jeg.. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jetz

Det har ikke vært lov å lenke opp bilder fra andre servere til KG tidligere heller. Dette heter å "stjele båndbredde", og de fleste seriøse aktører forholder seg til dette på samme måte som oss. Legge en peker til siden med bildet er selvsagt helt ok, man får jo vist frem kjoler ol på den måten også.

Jeg er enig i at det er dumt at forhåndsvisningen er borte, men alle kan nå enkelt endre egne innlegg så det burde ikke bli noe problem alikevel.

Det med alderen har jeg ikke tenkt på, skal se hva jeg kan få til der!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurte på en ting,

Det lille ikonet der det står edit. Når jeg trykker påden i andre innlegg enn jeg selv har skrevet så kan jeg endre dem, iallefall prøve på det.. Er det meningen?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan trykke på "edit", men man får beskjed om at man ikke kan endre innlegg andre har skrevet om man forsøker det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bare et spørsmål til Gry. Jeg registrerte meg, men er ikke fornøyd med brukernavnet jeg lagde. Går det ann å endre brukernavnet mitt fra August-Drammen til bare August?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Synes det er kjempeflott det nye forumet. Veldig lett å finne frem og oversiktelig.

Nå håper jeg bare folk kommer seg over fra det gamle og setter i gang og bruke dette!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...