Gjest Rainyday Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Overskriften sier vel alt? Kom med gode forslag her... gjerne med utfyllende ideer slik at en ikke trenger foreta 100 utmeldinger/ innmeldinger før en begynner å få napp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg leste De beste foreningene for å plukke opp gartnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Danseklubber Kampsportklubber (viktig å velge en som passer) Turistforeningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Leirskole for voksne (www.inspiratour.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg leste De beste foreningene for å plukke opp gartnere ← Det er kanskje ingen dum ide å melde seg inn i en klubb/forening /organisasjon med ett tema eller emne som en interesserer seg for, ja foreksempel hvis du liker gartnerarbeid, så vil jo et hagelag være tingen for deg. Har også hørt at Turistforeningen skal være en god sjekkearena, men det forutsetter vel at man har velbrukte fjellsko og liker frisk luft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 Har også hørt at Turistforeningen skal være en god sjekkearena, men det forutsetter vel at man har velbrukte fjellsko og liker frisk luft? ← Ja. Og hvis nettprofiler er representative så er det maaaange som gjør det. På fjellturen min i fjor sommer, 6 dager over vidda, traff jeg - to eller tre kvinner på min alder som kunne vært single. Ikke akkurat noe voldsomt rush. Fjellet er et stort sted og det er sjeldent trangt der DNT arrangerer også fellesturer, som gjerne er aldersspesifike og noen bare for single. Søstra mi blei sammen med en ho traff på en slik tur en gang. Nei da har jeg mer tro på dansing. Her i Bergen er det 2-3 store og aktive dansemiljø, og jeg holder på å kurse meg inn i et av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 30. mai 2006 #7 Del Skrevet 30. mai 2006 Ellers er jo det å synge i kor den vanligste hobbyen for voksne her i landet, så det kunne jo kanskje være noe? Et tips er i så fall å velge blandakor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå