Gå til innhold

Maria i BB

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei, er det noen som kan si meg hvordan Maria i Big Brother har fått til de øyenbrynene sine??...Har hun malt de på, tatovert de eller hva?

Hilsen en som undrer forvirra.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

De er veldig rette og høye. Jeg syntes nesten de blir før høye, men de er fine innerst der de møtes. Jeg tror ikke hun har tatovert dem, bare sminket dem litt ekstra.

C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jeg 99,5 % sikker på at er tatovert....

Ja det MÅ de være, de er litt for "perfekt" opptegna, og streken er litt for "hard" til å være bare vanlig oppstreka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heizann!!!

Jeg synes ikke at Maria sine øyenbryner er så flotte. Det ser kunstig ut, og det ser ut som om hun alltid er forskrekket. Men enten så er hun veldig nøye når hun tegner dem på, eller så er de tatovert.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes personlig at øyenbrynene hennes er rett og slett grusomme....de passer ikke til ansiktet i det hele tatt+ at de goro jo nesten isammen!!! Jeg har også kraftig hårvekst+ høye bryn, som hadde vokst sammen hvis jeg ikke hadde nappet dem! Og jeg håper virkelig at MAria gjør det sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Emmak: Er du sikker på at det ikke er lisa du snakker om i bb???!!!...

En annen ting jeg lurer på, er hvis Maria har tatovert øyenbrynene sine, hvordan er det da med sine egne øyenbryner, vokser de ikke ut igjen og hvordan blir det når en tatoverer dem. Det er en ting jeg ikke skjønner helt! Er det noen som kan svare meg???...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Undrer meg mer over øyenbrynene til Lise M. Hvorfor går de så langt ned...? ser helt merkelig ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Maria sminker øyenbrynene med en øyenbrynsskygge, noe lignende som øyenskygge. Det har jeg sett på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

maria sine øyenbryn er stygge... hvis man følger med på moten vet man at sånnne bryn er totalt ut! de skal være naturlige, men ikke se ut som et par busker. lisa marias øyenbryn er ihvertfall stygge... farg bryna, det blir finest, ellers kan du gå til en salong som kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har også lagt merke til Marias øyebryn, og syntes faktisk at de er veldig spesielle... Litt kult egentlig!

Men, da de i huset fikk barnebilder av seg selv, da så jeg at Maria hadde slike bryn da hun var liten og! Den eneste forskjellen er at de er nappet litt tynnere i enden og farget litt mørkere...

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En annen ting jeg lurer på angående Maria, er hvorfor hun selv er så fornøyd med utseende sitt! Hun har flere ganger nevnt at hun aldri har hatt noen fordeler pga utseende sitt, at det bare har vært en ulempe å være pen. Hun har flott kropp, men jeg synes hun likner en gorilla i ansiktet! Et tydelig bevis for at vi stammer fra apene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som bruker flere uker på å diskutere andre sine øyenbrun!!!!!!!!?

Dette er jo et tegn på at dere selv har et mindreverdighetskompleks. Hvorfor er det så interessant å diskuter andre sitt ansikt??

Personlig tror jeg at dere som henger dere opp i dette er sjalu på Maria.

Så nå det sagt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei care! nei nei nei jeg er ikke misunnelig på Maria, men når noen påstår at/tror de er så veldig pene, og ikke er det, da blir det en sånn overdrivelse at det blir litt komisk.

Vi må jo få lov å kritisere noen som har dårlig smak da, og hun har en merkelig panne, nedtrykt og rar, og jeg har verken mindreverdighetskompleks eller er misunnelig eller noe, jeg må bare innrømme at jeg og mange andre ser litt mer normal ut enn hun!

anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...