Gå til innhold

jeg leter etter en overdel...

elle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet jeg har sett noe lignende på Oasis...husker ikke om de har svarte, men jeg vet de hadde en kremfarget en som var veldig fin. Jeg ville gått det og sett.

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal bruke den til et par nydelige jeans med perle dekor nederst på bena..som går i beige og gull. Men jeg har ikke funnet sko enda..noen forslag.. De må ha høye hæler...

Jeg skal bruke dette til julebordet jeg skal på, men en bekjent mente jeg aldri kunne komme på julebord i jeans..

hva syntes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir kjempestilig!

Kanskje litt uvanlig på et julebord, men du blir iallefall unik! :wink:

Når det gjelder sko så ville jeg valgt noen ganske enkle, i og med at toppen gjør ganske mye ut av seg, og buksen har dekor også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Men jeg har ikke funnet sko enda..noen forslag.. De må ha høye hæler...

bekjent mente jeg aldri kunne komme på julebord i jeans..

Med riktig tilbehør og lekker make-up & hår så kan du absolutt gå i jeans på Julebord. Når det gjelder sko så ta en tur på Traps og spør om de kan skaffe deg ett par Mary Janes. Høye sko med spiss og lav tynn rem- fantastisk lekre til ett slikt antrekk.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar..jeg må nok ta meg en runde på majorsuen og Bogstadveien i dag... Det kommer til å svi på kontoen min.

Men man fortjener og ha det litt godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elle

Det kommer nok litt ann på hvordan julebord du skal på. Jeg var på julebord i helga, og der var det ganske 'stivt'. Alle kom i lang kjole/skjørt (damene altså, hehe).

På akkurat et slikt julebordet tror jeg at man hadde skilt seg vel mye ut med jeans. Men som regel er det jo litt mindre stivt, og da kan det sikkert være ok.

pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...