Cronos Skrevet 30. mai 2006 #21 Skrevet 30. mai 2006 I et annet forum jeg henger i er det et bilde fra da jeg var 17 som ble dradd opp støtt og stadig. I dag er jeg 20. Syns det er unødvendig, for hele formålet med å dra det opp er for å si "hoho towelie se på deg så stygg og gother du var lol!" Og de som eier bildene på siden greier ikke innse at jeg ikke er "en av dem" mer, så de beholder det. tjo og hei O hvis det blir lagt ut her nå, sender jeg umiddelbart pm til gry og ber om å bli slettet, og ikke om jeg setter min fot her igjen. ← Towelie som gother! Hehe... =)
jordbær Skrevet 31. mai 2006 #22 Skrevet 31. mai 2006 Det _er_ ulovlig å legge ut bilder hvor folk kan identifiseres, uten tillatelse fra personen det gjelder. Dette har også vært oppe i media, opp til flere ganger.
Gjest Cosette Skrevet 31. mai 2006 #23 Skrevet 31. mai 2006 Hva da med profilene her i KG - veldig mange bruker "kjendiser" som "sin" profil. Er det lov, da? (Antagelig, siden mange gjør det, men personlig synes jeg man kan bruke et bilde som kanskje forteller noe om seg selv. At jeg er glad i sommeren og liker meg i sola er f eks sant)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå