Gjest flatebrødet Skrevet 9. desember 2002 #1 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg har en bh i størelse 70 C som jeg skulle brukt til onsdag, men jeg bruker egentlig bare A, men det er så flaut, alle har mye større pupper enn meg i klassen min som b og c, og de mobber hver dag, jeg prøvde innlegg men da vi hadde gym ble det oppdaget Så hva kan et flatbrød gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er , men er du i tenårene tror jeg nok bare du må finne deg i å vente. Kroppen forandrer seg mye fram til du blir 20. Puppestørrelsen har og sammenheng med hvor mye fett du har på kroppen. De består jo tross alt stort sett av melkekjertler og fett. Så veldig tynne jenter har sjelden særlig store pupper. Bare se på Kate Moss og Jodi Kidd og Co. Det kan hjelpe litt å trene brystmuskulaturen. Smør deg med tålmodighet og bit fra deg om du blir mobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Har ei veninne som er "ferdig utvokst" i en alder av 24, og som er relativt flat... men mobber henne, det gjør vi slett ikke (at du mobbes for dette, det er jo bare barnslig av de andre da, noe som gjør at jeg tipper du er i en alder der du enda ikke er ferdig å utvilke deg) Men hun smiler og ler av dette selv hun. Det er det beste du kan gjøre, dersom du lærer å ta kroppen din som den er, så er det det aller beste. Ja, smile og si "Ja, jeg med mine kjempepupper.... " når det er flatt, det tar jo i alle fall livet av mobbingen da vil jeg tippe.... ellers.... vi er alle forskjellige, og det bør vi akseptere. Stol på det.. de funker helt sikkert til det de skal uansett (i praksis, amming, men også gutter liker jo slike.. men de er egentlig stort sett fornøyd med at der ER pupper, de stiller egentlig ikke krav til størrelsen, når de først er glad i jenta Det ordner seg nok. bit fra deg til de som mobber, det er sinnsykt barnslig av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 9. desember 2002 #4 Del Skrevet 9. desember 2002 Stolt av puppene mine jeg! Er ferdig utvokst nå, jeg er 26 år. De er str. 75B, fine og runde. Ikke store greiene, men ingen menn har klagd hvertfall - snarere tvertimot. Fikk noen kommentarer i gymtimen fra jentene på ungdomsskolen husker jeg, men det hevet jeg meg over. Du er like mye verdt uansett bh størrelse, husk det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 10. desember 2002 #5 Del Skrevet 10. desember 2002 Jeg har alltid hatt små pupper, og bruker fremdeles str 70A...Jeg har lært meg å bli fornøyd med dem, men jeg forstår hvordan du har det. Jeg var kjempeflau over dem på ungdomsskolen, selv om ingen mobbet meg. Men etterhvert som jeg ble eldre ble jeg mer komfortabel med dem, etterhvert som jeg forsto at det var ingen som reagerte på at jeg hadde små pupper. Jeg har aldri manglet oppmerksomhet fra gutter, selv om jeg har små pupper, og har til og med fått komplimenter fra mer brystfagre venninner (kjente et par som faktisk hadde ryggproblemer før de gikk ut av ungdomsskolen, fordi de hadde så store pupper!). I dag er jeg helt fornøyd med puppene mine, og kjæresten min elsker dem! De er fin og fast og passer perfekt til kroppen min. Så bare vent du, om noen år skal du se at puppene dine har tilpasset seg kroppen din (eller omvendt ) Og uansett hva du ender opp med, så husk at de er fin uasett størrelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 10. desember 2002 #6 Del Skrevet 10. desember 2002 Liten jeg også, bruker 70A. Men forhåpentligvis vokser jeg mer. - Miamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 10. desember 2002 #7 Del Skrevet 10. desember 2002 synes små pupper kan være kjempeflott jeg! :D har b/c cup selv og er av og til litt misunnelig på jenter som kan bruke dype utringninger uten at de dermed har puppene på utstilling. synes det kan være kjempekult med f.eks. en nålstripet dress med gjenkneppet jakke og bare bh under, men det er jammen meg ikke mye classy når puppene formelig slåss for å komme opp, ut og fram.... :oops: så vær stolt av puppene dine du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå