Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #1 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg er så jævlig LEI nå! Nå har jeg fått de typisk 20-åring-tankene her. "Jeg begynner å bli gammel, ingen vil ha meg, jeg kommer til å ende opp alene med katten min" På byen er det bare dritafulle sleskinger som ikke vasker hendene etter toilettbesøk På skoler/cafeer er jeg da edru og tør ikke bare hilse på i hytt og pine På internett er det kun 17-åringer som kaller seg LEBBE og gir deg feil bilde av seg selv og er egentlig en svett spinkel kar med hårfeste i bakhodet som skremmer vettet av deg. Hvor finner dere fantastiske sambo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. mai 2006 #2 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg fant min på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2006 #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Mannen fant jeg på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg fant også min på by'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg fant også eksen på byen men det varte to og en halv måned så der ser vi min flaks! Hvordan ble det med dere da, rett hjem og ha ONS også snakke om å bli sammen etterpå, eller utveksle nummere? Jeg har mistet teken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 27. mai 2006 #6 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg fant min på skolen. Hvis du går på skole (høyskole/universitet) anbefaler jeg deg å melde deg inn i en forening av noe slag. Der er det lett å bli kjent med folk! Masse sosiale arrangementer, og best av alt, en hel del normale folk! (...antall normale kommer nok litt an på hvilken forening du velger da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. mai 2006 #7 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi utvekslet telefonnumre og møttes 2 dager etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #8 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg traff eksene mine på byen gjennom felles venner. Han ene havnet jeg til sengs med første kveld og kvelden etter osv. Forholdet varte i tre år. Han andre traff jeg gjennom en felles venn der jeg var på besøk. Vi brukte ett år før vi ble sammen og forholdet varte i ti år. Når jeg tenker etter, har jeg alltid truffet kjærester gjennom venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 27. mai 2006 #9 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg fant min i bekjentskapskretsen. Han var venn av en venn =) På byn er det så mye rart :/ Jeg er jo ikke på sjekkeren så jeg legger bare merke til de som er ekstra sleske og innpåslitne, sitter igjen med det jeg håper er et feil inntrykk av "gutter flest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vela Skrevet 27. mai 2006 #10 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg traff samboeren min på skolen. Begynte i samme klasse som han. Likte han veldig godt med en gang, men vi var venner en stund før vi ble sammen. Nå har vi vært sammen over 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 27. mai 2006 #11 Del Skrevet 27. mai 2006 Fant ham bakerst i klasserommet i andre gym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 27. mai 2006 #12 Del Skrevet 27. mai 2006 han var fettern til en som gikk i klassen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 27. mai 2006 #13 Del Skrevet 27. mai 2006 Hvor finner dere fantastiske sambo? ← Jeg tror du finer fantastiske mennesker overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 27. mai 2006 #14 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg er så jævlig LEI nå! Nå har jeg fått de typisk 20-åring-tankene her. "Jeg begynner å bli gammel, ingen vil ha meg, jeg kommer til å ende opp alene med katten min" ← Er som du skriver om meg. Vi kan da ikke være så håpløse, Towelie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #15 Del Skrevet 27. mai 2006 Fy så masse kvalme folk ute på byen >:---( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #16 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg hadde gitt opp alle dustene, og var ute for å feire en eksamen. Etter stengetid traff jeg han som nå er samboeren min, helt tilfeldig. Vi kom godt overens, og avtalte å møtes noen dager senere. Dvs. jeg gav ham nummeret mitt, for min telefon var på reparasjon, men jeg trodde aldri han ville ta kontakt (hadde dårlige erfaringer fra før, ja). Men han ringte, og etter det har vi vært sammen. Nå er det 3.5 år siden, og alt fungerer utmerket. Så det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 27. mai 2006 #17 Del Skrevet 27. mai 2006 1. kjæreste - gjennom felles venner 2. kjæreste - på skolen, og gjennom studentforeningen 3. kjæreste - på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. mai 2006 #18 Del Skrevet 27. mai 2006 Vi utvekslet telefonnumre og møttes 2 dager etterpå. ← Jeg møtte og min på byen, og to dager etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 28. mai 2006 #19 Del Skrevet 28. mai 2006 Du finner han der du ikke tror han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #20 Del Skrevet 28. mai 2006 Nå har jeg fått de typisk 20-åring-tankene her. "Jeg begynner å bli gammel, ingen vil ha meg, jeg kommer til å ende opp alene med katten min" ← Sånn har vi vel alle tenkt innimellom. Da jeg var 20, så jeg for meg et liv alene m/katten. I dag, 16 år senere, er jeg fortsatt alene, men uten katt. Hmm. OK, det var kanskje ikke det du ville høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå