Gå til innhold

Ma vie

Manon

Anbefalte innlegg

Puh, det er varmt. Har akkurat spist en is og det hjalp masse!! :ler: Nå har jeg bare lyst til å finne enda en i fryseboksen...

I dag har jeg til og med sneket meg til en liten ettermiddagslur på sofaen. Ble vekket av en liten krølltopp som ga meg en snørrete suss :hjerter_rundt:

Håper hun sover litt lenger enn til klokken seks i morgen. På lørdag sov hun faktisk til åtte, og det passet meg bra i og med at jeg hadde vært ute - og ikke var hjemme før seeeent (eller tidlig... :sjenert: )

Tror jeg skal gå ned å åpne terrassedøren på soverommet.

*lengter etter myk og god seng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i hvertfall blitt brunere enn i går! :hoppe:

Tror det blir faktor 20 på skuldre og armer i morgen. Men beina tåler fremdeles å bli brunere. Skal ikke steke dem altså, men det blir ikke så høy faktor der - for å si det sånn.

Hadde på viften i natt, og jeg sov kjempedårlig. Føler meg mer forkjølet igjen også. Det må være på grunn av trekken, for den sirkulerer jo bare luften...

Tror jeg skal satse på god utlufting før sengetid, og så evt vinduet på arbeidsrommet åpent.

Frøken snupp sov bare drøye 40 minutter i dag, var nok ikke lett å sove i denne varmen. Men hun sovnet fint nå i kveld :sove:

Lurer på hva vi skal finne på i morgen? Har lyst til å kjøpe sko, men lurer på om jeg skal drøye litt til...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger på stuegulvet ved siden av verandadøren og surfer... ;)

Har hatt en liten rydderunde i heimen, må bli litt flinkere til å ta litt hver dag. Gleder meg til vi er ferdige med oppussingen så ting har en fast plass. Nå er det litt prøving og feiling, så vi kan finne ut av hvordan vi vil ha det.

Jeg og mannen har forresten løpt i sprederen i kveld (også...). Lille prinsesse turbo er faktisk overraskende for feig til å tørre... :ler: Hun er ikke helt komfortabel med å få vann i fjeset i tide og utide.

Men hun hadde verdens herligste latter da hun så mamma og pappa løpe frem og tilbake!

Har fått shoppet litt i dag også. Fant en ganske lekker brun veske på salg. En sånn som ser passelig dyr ut, men som er billig... Den blir super å bruke på jobb.

Må tenke ut en passende høstgarderobe snart også. Burde kanskje bare ta av en kilo eller ti først :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fortsatt koselig kveld :)

jeg var også også på utkikk etter en passelig veske i dag til å bruke på jobb men uansett hvor mange veskebutikker jeg gikk i så fant jeg ikke noe veske som jeg ville ha..Får nok lete litt videre i morgen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Skulle ønske jeg kunne slanke meg i en fei, men det er nok litt for mye å drømme om (og kanskje ikke så klokt heller ;) ). Men jeg er lei av å være tjukk, men det er så vanskelig å få gjort noe med det også.

Selvfølgelig vet jeg at å spise sunnere og å trene mer er stikkordene her, men av og til er man i en livssituasjon hvor det rett og slett kan bli vanskelig å gjennomføre.

Jeg har i alle fall klart å gjøre noen små endringer, så får det heller bare ta litt lenger tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

*blåser støv av dagboken*

I går var jeg på fest, så nå er jeg ganske sliiiiiten i hodet mitt... Heldigvis sover barnet borte, så det er i alle fall stille og rolig her. ;)

Lurer på om jeg skal lage meg noe frokost snart? Foreløpig går det i Pepsi Max og smågodt, men det er vel greit å få noe litt mer næring i seg.

Det var kjempegøy i går, lenge siden sist jeg har drukket så mye faktisk. Fikk servert tapas, og det var knallgodt. Deilig å kunne sitte ute lenge også, selv om det ikke er de helt store sommertemperaturene lenger.

Glad jeg gikk når jeg gjorde, for ellers tror jeg dagen i dag kunne blitt ganske så dårlig. Nå har jeg bare sånn passe hangover... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Busy jobbuke endelig over, ny busy jobbuke starter på mandag ;)

Men jeg er veldig glad for at det er mye å gjøre. Etter en litt turbulent start på året synes jeg samarbeidet fungerer mye bedre nå, og det ser vi også helt klart resultater av. Det er veldig gøy å være en del av et team som gjør det bra, særlig fordi vi er veldig forskjellige personligheter som jobber sammen.

Til uken skal vi ha et par planleggingsmøter som jeg tror kan bli spennende. Men det skal bli artig å se hvem som kommer til å føre an på møtene...

I dag har jeg forresten fått meg konebil. En relativt stygg liten rød sak, men grei nok til sitt bruk (levering og henting i barnehagen). Gleder meg til jeg etterhvert kan få meg en skikkelig konebil (les: en bil med større motor enn mannens :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger et nytt salongbord, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete. Enten kunne jeg tenke meg et i pleksiglass eller kanskje et i en knallfarge?

Har surfet masse rundt, men har ennå ikke funnet noe optimalt. Lurer litt på om jeg skal sjekke bruktmarkeder? I blant kan man jo virkelig gjøre et kupp!

Lurer på om vi skal ta en tur på ROOM i dag? Lenge siden jeg har kikket der nå. Jeg vet at Bolia har hatt noen kule bord før, men jeg kan ikke finne det på nettsiden. Kanskje vi skal stikke innom der også i løpet av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink jente! Våken tidlig og var i skogen før kl 10 :sjarmor: Kjempedeilig vær, og ikke minst deilig å svette litt! Endelig kan man også kjenne den lille skarpheten i høstlufta, digger å puste høstluft. Høsten er liksom min årstid, det har det alltid vært.

Kom ikke noe nærmere sofabord i går heller, men jeg har god tid. Planlegging er jo halve moroa ;)

Tror jeg skal bla i gjennom en del av interiørbladene igjen. Boligmagasinet og Bo Bedre (den danske utgaven) MÅ leses, jeg har vel fremdeles en årgang eller to liggende - selvom jeg kastet en del da vi flyttet.

Lurer på hva jeg skal ha på meg i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en busy dag, og i morgen blir ikke noe bedre. Har vært i et dritkjipt møte i dag, altså agendaen var helt ok - men gutta boys var jo veldig lite konkrete. Men men, det begynner jeg å bli vant til. Vi jentene får heller lure inn våre smarte idéer underveis ;)

Nå burde jeg være flink å sette opp en liste over alt som må gjøres i løpet av uka, men jeg tror jeg er på Top Model i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...