Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #21 Del Skrevet 2. juni 2006 Hoho! Hvis du var bifil men heteroseksuell da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #22 Del Skrevet 2. juni 2006 Hoho! Hvis du var bifil men heteroseksuell da? ← Viss man skal følge den bruken v begrepene, vil det du skriver bety at man forelsker seg i begge kjønn, men kun tenner på det motsatte kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 2. juni 2006 #23 Del Skrevet 2. juni 2006 nå surrer dere fælt! forelskelsen er død! lenge leve seksuell tiltrekning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #24 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg tror jeg begynte å surre nå ja... bajbaj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 8. juni 2006 #25 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja, det kan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilar Skrevet 8. juni 2006 #26 Del Skrevet 8. juni 2006 Det hadde vært helt uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå