Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Få høre da, hva er hot og hva er not: Not: Sigøynerskjørt Hot: Gedigne smykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 Hot: bukse-seler! Not: Poncho i alle fasonger og farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 Not: Poncho i alle fasonger og farger ← Det visste til og med moren min. Begynner å bli en stund siden poncho var moderne. Det var jo bare en sånn døgnflua, ala buksa oppi støvlettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Hot: Fargen rød. Not: Fargen Brun. Endret 26. mai 2006 av Sexy Cath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Det visste til og med moren min. Begynner å bli en stund siden poncho var moderne. Det var jo bare en sånn døgnflua, ala buksa oppi støvlettene. ← Ala buksa oppi støvlettene...? Den trenden er jo ikke akkurat død da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Er brunfarge ut? Det driter jeg en lang mars i, elsker brunfarger!!! Husmusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #7 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har lest at hvitt er hot i sommer, og brune digre solbriller uten altfor mye strass. Men er det hot med hårbøyler? Så mange som hadde det da vi var i Stockholm og Göteborg, men ikke her jeg bor i Trondheim. Kanskje det kommer etterhvert? Kilehæl på skoene har jeg hørt er hot for tiden. Så nå vet dere det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yourkittty Skrevet 26. mai 2006 #8 Del Skrevet 26. mai 2006 Hot: Prikkete klær (huff..) Not: Kejojakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #9 Del Skrevet 26. mai 2006 Her er en side med masse "hot or not": http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/2650_normal.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 26. mai 2006 #10 Del Skrevet 26. mai 2006 For informasjon: jeg bor ikke i Norge. Hva i all verden er: Kejojakker??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #11 Del Skrevet 26. mai 2006 masse hårbøyler å se i oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 26. mai 2006 #12 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) For informasjon: jeg bor ikke i Norge. Hva i all verden er: Kejojakker??? ← Dette er en Kejo-jakke. Man så en del på vestkanten sprade rundt i disse for noen år siden. Digre jakker og bling bling i øret... Lekkert. Endret 26. mai 2006 av Lita_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 26. mai 2006 #13 Del Skrevet 26. mai 2006 Hot: Feminine klær (60-70tallsinspirert). Not: Bohemeklær (tresmykker og lignende). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #14 Del Skrevet 26. mai 2006 Her er en side med masse "hot or not": http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/2650_normal.html ← Fant en annen artikkel inne på det der Aftonbladet som omhandler nettopp hva som er hot or not akkurat nå: http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0...,819950,00.html Skulle ønske VG og Dagbladet kunne skrive like mye om mote og skjønnhet som de svenske avisene gjør...*Sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 26. mai 2006 #15 Del Skrevet 26. mai 2006 Dette er en Kejo-jakke. Man så en del på vestkanten sprade rundt i disse for noen år siden. Digre jakker og bling bling i øret... Lekkert. ← noe så GRUFULT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yourkittty Skrevet 26. mai 2006 #16 Del Skrevet 26. mai 2006 NOT: Joggebukse, Kejojakke og ihjelspraya bleket hår... Bor på Oslo vest og ser denne "uniformen" uansett hvor jeg snur meg. Kejojakken er forøvig byttet ut med kort, mørkeblå Jean Paul-jakke for våren.. Tilbehøret til denne uniformen er selvsagt fake YSL- eller Gucciveske WHY???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #17 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har lest at hvitt er hot i sommer, og brune digre solbriller uten altfor mye strass. Men er det hot med hårbøyler? Så mange som hadde det da vi var i Stockholm og Göteborg, men ikke her jeg bor i Trondheim. Kanskje det kommer etterhvert? Kilehæl på skoene har jeg hørt er hot for tiden. Så nå vet dere det... ← Bor også i Tr.heim og ser jenter med hårbøyle hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2006 #18 Del Skrevet 27. mai 2006 Hot: bukse-seler! Not: Poncho i alle fasonger og farger ← Jeg vil ha bukseseler til mine pinstripe-bukser! Da kan jeg ha de hengende ned og leke disse numa-numa yey folka :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neffi Skrevet 27. mai 2006 #19 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg vil ha bukseseler til mine pinstripe-bukser! Da kan jeg ha de hengende ned og leke disse numa-numa yey folka :D ← Ja, du er jo faktisk ganske festlig Disse jakkene; FY!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ehmm :S Skrevet 15. september 2008 #20 Del Skrevet 15. september 2008 NOT: Joggebukse, Kejojakke og ihjelspraya bleket hår... Bor på Oslo vest og ser denne "uniformen" uansett hvor jeg snur meg. Kejojakken er forøvig byttet ut med kort, mørkeblå Jean Paul-jakke for våren.. Tilbehøret til denne uniformen er selvsagt fake YSL- eller Gucciveske WHY???? eh, jeg lurer bare på en ting? Alle som har kejo jakker må ikke nødvendigvis gå sånn? .. ellr jo, den er jo ganske ut og var det i fjor også Jeg har en kejo jakke selv, men har nok ikke planer om å bruke den lenger. Jeg gikk ikke sånn .. med joggebukse og ect ect.. :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå