Gå til innhold

Hot or Not

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Trådstarter_*

Få høre da, hva er hot og hva er not:

Not: Sigøynerskjørt

Hot: Gedigne smykker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Not: Poncho i alle fasonger og farger

:ler: Det visste til og med moren min. Begynner å bli en stund siden poncho var moderne. Det var jo bare en sånn døgnflua, ala buksa oppi støvlettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:ler: Det visste til og med moren min. Begynner å bli en stund siden poncho var moderne. Det var jo bare en sånn døgnflua, ala buksa oppi støvlettene.

Ala buksa oppi støvlettene...? Den trenden er jo ikke akkurat død da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har lest at hvitt er hot i sommer, og brune digre solbriller uten altfor mye strass. Men er det hot med hårbøyler? Så mange som hadde det da vi var i Stockholm og Göteborg, men ikke her jeg bor i Trondheim. Kanskje det kommer etterhvert? Kilehæl på skoene har jeg hørt er hot for tiden. Så nå vet dere det... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chantal
For informasjon: jeg bor ikke i Norge.

Hva i all verden er: Kejojakker???

Dette er en Kejo-jakke. Man så en del på vestkanten sprade rundt i disse for noen år siden. Digre jakker og bling bling i øret... Lekkert. :ler::ironi:

Endret av Lita_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Her er en side med masse "hot or not":

http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/2650_normal.html

:idesmil:

Fant en annen artikkel inne på det der Aftonbladet som omhandler nettopp hva som er hot or not akkurat nå: http://www.aftonbladet.se/vss/mode/story/0...,819950,00.html

Skulle ønske VG og Dagbladet kunne skrive like mye om mote og skjønnhet som de svenske avisene gjør...*Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Dette er en Kejo-jakke. Man så en del på vestkanten sprade rundt i disse for noen år siden. Digre jakker og bling bling i øret... Lekkert.  :ler::ironi:

noe så GRUFULT! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NOT: Joggebukse, Kejojakke og ihjelspraya bleket hår...

Bor på Oslo vest og ser denne "uniformen" uansett hvor jeg snur meg. Kejojakken er forøvig byttet ut med kort, mørkeblå Jean Paul-jakke for våren..

Tilbehøret til denne uniformen er selvsagt fake YSL- eller Gucciveske :kvalm:

WHY????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Jeg har lest at hvitt er hot i sommer, og brune digre solbriller uten altfor mye strass. Men er det hot med hårbøyler? Så mange som hadde det da vi var i Stockholm og Göteborg, men ikke her jeg bor i Trondheim. Kanskje det kommer etterhvert? Kilehæl på skoene har jeg hørt er hot for tiden. Så nå vet dere det... :ler:

Bor også i Tr.heim og ser jenter med hårbøyle hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hot: bukse-seler!

Not: Poncho i alle fasonger og farger

Jeg vil ha bukseseler til mine pinstripe-bukser! Da kan jeg ha de hengende ned og leke disse numa-numa yey folka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neffi
Jeg vil ha bukseseler til mine pinstripe-bukser! Da kan jeg ha de hengende ned og leke disse numa-numa yey folka :D

:ler::ler:

Ja, du er jo faktisk ganske festlig ;)

Disse jakkene; FY!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
NOT: Joggebukse, Kejojakke og ihjelspraya bleket hår...

Bor på Oslo vest og ser denne "uniformen" uansett hvor jeg snur meg. Kejojakken er forøvig byttet ut med kort, mørkeblå Jean Paul-jakke for våren..

Tilbehøret til denne uniformen er selvsagt fake YSL- eller Gucciveske :kvalm:

WHY????

eh, jeg lurer bare på en ting?

Alle som har kejo jakker må ikke nødvendigvis gå sånn? .. ellr jo, den er jo ganske ut og var det i fjor også

Jeg har en kejo jakke selv, men har nok ikke planer om å bruke den lenger.

Jeg gikk ikke sånn .. med joggebukse og ect ect..

:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...