Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 jeg vet jeg er ikke den du ønska var ikke den du tenkte på var ikke nær opp til din standard, den prinesessen du sku få vi har delt litt tid noen tanka ofte lo vi sammen og du har aldri sett mæ gråte , men ofte sett mæ gå men ka skal vi gjøre med han som har øyan dine, håret mitt ka skal vi gjøre med han minnet om en ting vi gjorde i ei kort forelska stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #2 Del Skrevet 19. mars 2002 Rørende. Det vekker endel følelser i meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive til deg. Jeg tror jeg skjønner inderlig godt hva du mener, hvordan du har det. Klem og lykke til -anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 19. mars 2002 #3 Del Skrevet 19. mars 2002 Det e en fin sang...sunget av en frende fra byen min.. "Ho som har øyan mine": "Kosj'n kan æ glæmme ho, som har øyan mine, håret ditt, din munn?; ka skal vi gjøre med ho?..minne om ein feil vi gjor' ei kort førelska stund". Det kan vekke følelser i noen og enhver. Trøsten får bli at du ikke er alene.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. mars 2002 #4 Del Skrevet 19. mars 2002 D er da slik livet e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 19. mars 2002 #5 Del Skrevet 19. mars 2002 Har hørt den på radioen, eller tar jeg helt feil?? hvem er det som synger den??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 19. mars 2002 #6 Del Skrevet 19. mars 2002 Kjempefint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. mars 2002 #7 Del Skrevet 19. mars 2002 Er d ikke Halvdan Sivertsen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 19. mars 2002 #8 Del Skrevet 19. mars 2002 Det er Jørn Hoel som synger den. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå