Kristi Skrevet 29. mai 2006 #21 Skrevet 29. mai 2006 Vi skal bo på dette hotellet når vi reiser til London om to uker. http://www.londonnethotels.co.uk/Astor_Cou...tm?affcode=AFF2 vet ikke hvor bra det er, men det er billig og sentralt.
punktom Skrevet 29. mai 2006 #22 Skrevet 29. mai 2006 City Hotel London. Store firemannsrom som vi betalte 150 £ for for tre netter. Selv om vi bare var to. To minutter fra tuben, og fem minutter gåtur til Tower. Veldig stilren og fin hotellbar med gode djs i helgene og perfekt sted å starte kvelden før en dro videre ut til de større klubbene. Utvilsomt mitt valg neste gang også.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #23 Skrevet 29. mai 2006 det så veldig all-right ut der ja. men prisen jeg fikk var 3000 tilsammen for 2 personer. dere var heldig hvis dere fikk det til 1500! (men det var kanskje pr pers?)
Gjest Gjest_Mona32_* Skrevet 29. mai 2006 #24 Skrevet 29. mai 2006 Regent Palace Hotel er perfekt når det gjelder beliggenhet! Tar banen fra Heathrow, og når du kommer opp fra tuben så ligger hotellet rett over gata! 15 meter å gå! Standarden er sånn kom si, kom sa. Store rom, men det knøttlille badet. Måtte nesten ha døra åpen når jeg skulle sitte på do Det er en plastkasse de har plassert inn på rommet. Ellers kan du leie rom uten bad, og der badet er ute i gangen. De var faktisk ganske OK. Hotellet er et typisk backpacker-hotell, så du må regne med en del bråk på natta. Brannalarmen gikk 2 av de 4 nettene vi var der... Anbefaler på det sterkeste sov-i-ro!!! Har og hørt at det kan være noe varmt der midt på sommeren, siden de ikke har noen air condition... Men likevel, skal jeg tilbake til London, så blir det Regent igjen, nettopp pga den perfekte beliggenheta!!!
Arkana Skrevet 29. mai 2006 #25 Skrevet 29. mai 2006 Vi har bodd på Henry VIII i Bayswater. £36 per natt i dobbeltrom (spesialtilbud via HotelConnect, anebefales!). Rommet var fin størrelse, nyoppussede bad, stort basseng i kjelleren, god frokost og bare e minutter fra flere T-banestasjoner.
punktom Skrevet 30. mai 2006 #26 Skrevet 30. mai 2006 det så veldig all-right ut der ja. men prisen jeg fikk var 3000 tilsammen for 2 personer. dere var heldig hvis dere fikk det til 1500! (men det var kanskje pr pers?) ← Hvis det var til meg, så ja: vi var heldige, for prisen var 150 pund for rommet for tre netter. Men vi booket via hrs.de og ikke hotellet direkte. Og vi booket seks uker i forveien.
evilla Skrevet 6. juni 2006 #27 Skrevet 6. juni 2006 Da jeg var i London i fjor bodde jeg på Custom House at Excel, det er et business hotell, og det var kjempegreit. Rommene var helt greie. Og vi betalte ikke så mye. Det lå litt utenfor sentrum, men det går jo så kjapt med tog og t-bane. Jeg skal bort igjen nå om noen uker, skal da bo på Enterprise Hotel i sone 1, i nærheten av Earls Court. Vi betaler kun 1390 per pers for fly og 3 netter på hotell. Dette er et 3 stjerners hotell. Noen som har vært på dette hotellet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå