Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 og gjerne sentralt. det ble tre ting på en gang det gitt! tenker å være der i juni en gang. tar gjerne i mot tips om lenker til nyttige adresser.
yourkittty Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 Hotellet "The Mandeville" er billig og fint og ligger sentralt til med bare noen minutters gange til Oxford Street. Har desverre ingen internettadr/ link dit, men mulig du finner det hvis du googler det
Gjest allium Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Kombinasjonen billig, fint, og sentralt i London er umulig. Hvilken prisklasse hadde du tenkt deg, og hvordan definerer du "fint"?
*Emma* Skrevet 25. mai 2006 #5 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har bodd på billig hotell i London - men jeg vil ikke kvailfisere det som fint.....men helt greit...(jeg skulle kun sove der..vi shoppet om dagen og festet om kvelden). Det lå på Earls Court.....10 min bane inn til sentrum. Men det kvalifiserer da bare til 1 av dine 3 kriterier...
Hilde Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har ved et par anledninger bodd på "Grange Holborn Hotel". Det er et businesshotell, som senker prisene rimelig mye i helgene. Vi betalte 90£ per natt for et dobbeltro, vi bodde der fra fredag til mandag. Gangavstand til Oxford Street. Grangekjeden har også andre hoteller som har gode priser i helgene, men disse har jeg ikke erfaring med selv. http://www.grangehotels.com/special_offers/Weekend_Break.htm
Hilde Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Glemte å si at vi har vært svært fornøyde med Grange Holborn, fine rom (faktisk ok størrelse til London å være), god service, god frokost, og svært basseng i kjelleren.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 ok. hvis det ikke kan være fint,så dropper jeg det kriteriet! billig er vel 500 kr natta for 1 voksen og 1 barn?! (eller kan man få det billigere?) men det må føles all right da, ikke som et høl. har ikke så mange kroner å rutte med,så det viktigste blir å komme seg dit. og selvsagt ha penger igjen til shopping og div. et spørsmål til: er 4000 kr mye å betale for fly og hotell for 2 personer i 3 dager?tror egentlig ikke det...barnet er 12 år.
Gjest allium Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Sist jeg var i London bodde jeg her: http://www.marblearch-inn.co.uk/ Ekstremt sentralt, og ok pris i forhold til beliggenhet. Enkelt og smått, men hyggelig betjening. Jeg bor der gjerne igjen.
Hilde Skrevet 25. mai 2006 #10 Skrevet 25. mai 2006 Hvis dere flyr med ryanair fra sandefjord/torp fredag 23 juni klokken 09.50 (fremme 10.45), og tilbake mandag 26 juni klokken 10.50 (fremme 13.45), så koster flybillettene totalt 738 kroner (!!). Velger dere da Hotel Lancaster på linken jeg limte inn i stad, så kommer hotellregningen på 1764 (588 per natt). Dvs, tur for to til London for 2500.. Absolutt null problem å komme under 4000.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #11 Skrevet 25. mai 2006 wow,takk for hjelpen! det var jo kjempebillig da! men sandefjord blir verre, skal uansett sjekke flyalternativer fra byen her.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #12 Skrevet 26. mai 2006 Skjønner ikke folk at markedsmekanismene er slik at man ikke kan kjøpe et produkt som er BÅDE billig og fint?
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #13 Skrevet 26. mai 2006 finner mange produkter som er både fine og billige jeg!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #14 Skrevet 26. mai 2006 finner mange produkter som er både fine og billige jeg! ← Ikke blant et produkt som hoteller. Der henger standard så absolutt sammen med pris.
silkestrå Skrevet 26. mai 2006 #15 Skrevet 26. mai 2006 Sist jeg var i London (november/desember) bodde vi på Blue Bells Hotel i Notting Hill. Ikke kjempebra standard på alle rommene, men passer du på å få et rom i en av de øverste etasjene var det ganske fint. Iallefall helt ok for den prisen... Husker ikke akkurat hva vi betalte, men tror det var ca 500 pr natt. Bestilte rommet gjennom nettsiden Wotif.com. Har benyttet denne nettsiden flere ganger, og har svært god erfaring med dem. Jeg har også fått anbefalt Mayflower Hotel i Earl's Court, men har ikke bodd der selv.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #16 Skrevet 27. mai 2006 Regent Palace hotell Billig og bra hotell. Bare sett mus der 1 gang...
Rosenrød Skrevet 27. mai 2006 #17 Skrevet 27. mai 2006 Skriver under på Regent Palace, midt på Piccadilly Circus, så mer sentralt kommer en vel ikke...... Det er kulthotellet mitt, bor alltid der når jeg er i London. Men så veldig flott er det vel ikke, hehe. Typisk engelsk egentlig...
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #18 Skrevet 28. mai 2006 Sjekk ut www.stgileshotel.com Vi bodde der da vi var i London i februar, og syntes det var helt greit. Ca 2 min gange til Oxford Street. Rent, men litt slitt. Men det gjorde ingenting, vi brukte bare rommet til å lempe av shopping poser Pis, ca 2500 kr for to personer for tre netter.
Meaty Skrevet 28. mai 2006 #19 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har vært i London 6-7 ganger, og det er ett hotell som jeg likte veldig godt: Boulevard hotel Det ligger veldig nær Paddington stasjon dvs Bayswater-området, og det var billig da jeg bodde der i fjor i hvert fall. Rommene er små, men det var nyoppusset og lekkert og man hadde til og med en liten flatskjerm-TV på veggen Dette hotellet skal jeg sjekke først neste gang jeg skal til London. Liker Bayswater-området godt, der er det masse små hoteller og mange steder man kan få seg mat sent på kvelden til en rimelig penge.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #20 Skrevet 29. mai 2006 Regent Palace hotell Billig og bra hotell. Bare sett mus der 1 gang... ← Enig! Vil aldri bo noe annet sted, MIDT i smørøyet og svært billig. Skal dit igjen i juli en gang!!! Jeg så aldri mus, men for sikkerhets skyld lot jeg aldri noe mat stå inne på rommet uten at det var godt forseglet... Baren i hotellet er livlig, og jeg møtte en svært hyggelig engelskmann på karaoke-night sist jeg var der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå