Skrållan Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1321 Del Skrevet 27. juni 2008 for 29 uker forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. juni 2008 #1322 Del Skrevet 27. juni 2008 Jo, jeg synes du ser veldig fin og slank ut. På bildene fra du var i bryllup så du fin og slank og gravid ut Heldig om du blir kvitt de ekstra kg forholdsvis lett..jeg ,å virkelig jobbe for det og streve..synes jeg selv iallfall Kanskje det er jeg som ikke er vant til å leve så strengt med mat og trene som jeg gjør. Må innrømme at det har vært noen store utskeielser siden kurset sluttet..må hente meg inn igjen.. Synes ikke det vises så mye jeg.. Har fått på meg de gamle dongribuksne mine da Mn..noe drastisk forskjell er det ikke... Jeg er litt negativ og pessimistisk Men har meldt meg på nytt kurs i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. juni 2008 #1323 Del Skrevet 27. juni 2008 Prøver å få til et fint bilde av meg selv på facebook..hehe! Det er lov å prøve seg Tok mange bilder med webkameraet..poserer ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1324 Del Skrevet 27. juni 2008 Jo, jeg synes du ser veldig fin og slank ut. På bildene fra du var i bryllup så du fin og slank og gravid ut Heldig om du blir kvitt de ekstra kg forholdsvis lett..jeg ,å virkelig jobbe for det og streve..synes jeg selv iallfall Kanskje det er jeg som ikke er vant til å leve så strengt med mat og trene som jeg gjør. Må innrømme at det har vært noen store utskeielser siden kurset sluttet..må hente meg inn igjen.. Synes ikke det vises så mye jeg.. Har fått på meg de gamle dongribuksne mine da Mn..noe drastisk forskjell er det ikke... Jeg er litt negativ og pessimistisk Men har meldt meg på nytt kurs i august. Ååååå, snille du! Jeg følte meg som en lilla elefant i bryllupet nemlig! Jeg har jo vært ganske opptatt av å spise rett og trening i mange år, så sånn sett har jeg vel en fordel. I tillegg så vet jeg akkurat hva som funker for min kropp når jeg skal ned (sunn spising, minimalt med godis og masse trening - med mye styrkeøvelser). Så klart har jeg skeia ut i perioder jeg og, men jeg har vært flink til å henta meg inn igjen. Etter at jeg fikk Ida har det blitt mye mindre trening, men det skal det bli en forandring på til høsten! Har satt meg som mål at selv om jeg er sliten og trøtt, så skal jeg trene minst 3 ganger i uka fra lillegutt er 6 uker gammel. Å jo, det vises ganske godt altså! Om du ser på ditt gamle profilbilde, og så på ditt nye, så vises det! Men jeg vet det er vanskelig å se sånn selv! Prøver å få til et fint bilde av meg selv på facebook..hehe! Det er lov å prøve seg Tok mange bilder med webkameraet..poserer ja:) Har gitt opp å ha et fint bilde på facebook jeg! Hehe! Derfor jeg har det samme gamle... Men kanskje jeg skal legge ut et nytt et etter jeg har klipt meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1325 Del Skrevet 27. juni 2008 Nå har jeg sett over klærne jeg har kjøpt til lillebror, sortert litt størrelser og sånn! Vi skulle hatt noen bukser til i str 68, så er vi good to go! har ikke sett over det som Ida brukte enda, men jeg vet det er mye råååååsa i de minste størrelsene. Sambo synes jeg har vært så flink med klærne, og det har han jo egentlig rett i! Nesten ingenting av det har jeg betalt fullpris for, det meste er kjøpt på salg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. juni 2008 #1326 Del Skrevet 27. juni 2008 Tenker lille gutten skal få en liten gave fra oss Hva ønsker han seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #1327 Del Skrevet 28. juni 2008 Snille suri! Da blir han glad ja! Han ønsker seg bukser i str 68, og kanskje pysjamas større enn str 62! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 28. juni 2008 #1328 Del Skrevet 28. juni 2008 D skal nok ordne seg! Gutten min å fikk jo gave fra dere så lille tobias må få han også Var det ikke det han skulle hete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #1329 Del Skrevet 1. juli 2008 D skal nok ordne seg! Gutten min å fikk jo gave fra dere så lille tobias må få han også. Var det ikke det han skulle hete? Jo, han skal hete Tobias! Håper han passer til å hete det da... ************************************************************** Vært travle dager i helga. Har ikke fått slappet av så mye, og det merkes på kroppen. Lørdag var jeg først på litt shopping på Torget, så dro jeg til frisøren! Klipte av masse hår, det var deilig det! Skal farge det igjen når jeg får penger og, lurer på om jeg ikke skal holde meg til lyst hår en stund! Ida og sambo ble ikke med på byen, for Ida hadde feber... Så da tok jeg runden på Solsiden alene, og hentet apotekpakken! Ida og sambo kom og hentet meg da, og da stakk vi snuten fort innom Bebito for å se på stelleveske. Vi tror vi har bestemt oss for den nye Emmaljunga-veska, men vi er ikke helt sikker enda. Får se litt i Sverige også tenker vi. På ettermiddagen på lørdag grilla vi, nam nam! Søndag dro vi til hjemstedet. Vi skulle på visning kl 15, kjempefin leilighet! Var MANGE som hadde meldt interesse, så vi var egentlig heldig bare som fikk komme på visning. Men vi fikk ikke leiligheta da... Så nå fortsetter jakta... Vi har fått tilbud om å bo noen uker/måneder (alt ettersom hvor lang tid det tar å finne boplass) hos både mine foreldre og sambo sine, men det nekter jeg. Sambo ser ikke mørkt på det da, men jeg ser helt svart på det! Frister IKKE å bo i koffert på et lite rom med Ida, og etterhvert lillebror... Å gå rundt med rier hjemme hos dem, nei da vil jeg være alene altså! Og ikke minst etter fødselen da... da vil jeg hjem til meg selv, bli kjent med lillebror ALENE og komme sånn noenlunde i rutiner. Jeg husker jo hvordan det var sist, hvor godt det var å kunne låse døra, slå av telefonen og bare soooooove sammen med babyen! Nei, vi må ha oss egen boplass til da! Etter visninga dro vi til mamma og lillesøs. Pappa og tvillingsøs var på Møre en tur. Vi spiste middag sammen med dem, deilig sodd! Etterpå dro vi til svigers på kaffe og jordbær! :rosasmil: Sambo dro hjem til Trondheim igjen på kvelden, mens jeg og Ida ble igjen hos mamsen. Sov der til mandag, eller sov og sov... Ida ville ikke sove i reisesenga si, så hun ble liggende i sovesofaen med meg. Men sove ville hun ikke med det første... Så jeg var rimelig trøtt da hun fant ut at det var morgen kl 7! Var på legekontroll i går, alt bra med mor og barn. Eller, mor har fremdeles masse grums og ulumskheter i urinen, men ikke noe å bekymre seg for enda. Blodtrykk var tipp topp, fosterlyd likeså. Magemålet følger sin egen kruve, helt på den røde streken fremdeles! Så jeg er ikke så stor som alle skal ha det til! Lillegutt har vært snill og lagt seg med hodet ned allerede og, bra jobba! Håper han holder seg der! Legen kommenterte at hodet hans er litt stort da... Så jeg gleder meg til å skvise ut han der! Neida, det er nok bare enda et tegn på at UL-terminen er feil, og at mensterminen min er mer riktig. Som jeg har sagt hele tiden. Dro til sykehuset etter kontrollen for å ta nye rhesus-prøver. Det gikk fint, helt til vi skulle hjem igjen.. mamma kjørte meg siden det regna bøtter og spann. Vi kjørte ut fra sykehuset, og plutselig kom det en dust i 100-og-helvete og kjørte rett inn i oss!! Det gikk heldigvis bra med folk og fe, men bilene er bulka og oppskrapte... han dusten nekta å ta på seg noe skyld da, siden han kom fra høyre - ergo mammas feil liksom. Men om han hadde holdt fartsgrensa (han kjørte IKKE i 30!!) og holdt andre trafikkregler, så hadde vi jo unngått det der. Mamma hadde ikke sjans til å bremse, så fort kom han! Så da måtte vi fylle ut skademeldingsskjema og krangle litt med han i pissregnet... vi var riiiiimelig bløte da vi kom hjem! På ettermiddagen så dro jeg og Ida hjem til Trondheim og sambo igjen, gooooooodt! Sambo hadde blitt drittredd da jeg sendte melding om at vi hadde kræsja da, han syntes ikke det var noe morsomt at hans gravide dame ble utsatt for sånt.. Det synes ikke jeg heller da, men heldigvis hadde jeg bilbeltet under magen, også kjente jeg at bolla sparka etter kræsjen. Fikk ikke vondt eller noe. Hell i uhell, sier jeg. I dag koser jeg og Ida oss hjemme. Godt å bare slappe av! Hun er litt "sjarmerende" om dagen da... alt er "miiiiiiiiiiiiiiiiiin!!!!" og om hun ikke får det, så er helvete løs... Det er til å bli en smule gal av, men det er jo bare en fase. Hun er iallefall ikke noe morsom å ha med i butikker når hun er sånn. Men jeg er heldigvis mer sta enn henne, så det har gått bra så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #1330 Del Skrevet 1. juli 2008 Sambo fikk brev i posten i dag om at han er fritatt fra militærtjeneste! Han har gått og vært redd for å bli innkalt i mange år nå, så i dag er han glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 1. juli 2008 #1331 Del Skrevet 1. juli 2008 Innom og leser og hilser på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 1. juli 2008 #1332 Del Skrevet 1. juli 2008 Sambo fikk brev i posten i dag om at han er fritatt fra militærtjeneste! Han har gått og vært redd for å bli innkalt i mange år nå, så i dag er han glad! Sambo fikk brev i posten han også om at han var for gammel, men om det ble krig ble han kalt inn. Tror han ble litt lettet da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1333 Del Skrevet 2. juli 2008 Innom og leser og hilser på!!! Hyggelig med besøk! Sambo fikk brev i posten han også om at han var for gammel, men om det ble krig ble han kalt inn. Tror han ble litt lettet da ja Tror de fleste mannfolk blir glad for å slippe unna jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #1334 Del Skrevet 2. juli 2008 Har litt lyst til å begynne å vaske babyklær jeg, men har jo ingen steder å gjøre av det etterpå... litt smådumt å legge det tilbake i plastposen etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #1335 Del Skrevet 4. juli 2008 30 uker! Helt tullete at det bare er 10 uker igjen! I beste/verste fall, så er det ikke det engang! Begynner å klø i fingrene etter å gjøre det mer klart for lillebror nå, men da må vi flytte først... Vi ble plutselig nettløse onsdagskvelden, så her har det vært en ufrivillig nettpause. Har kosa meg ute i finværet med Ida om dagene, og lagt meg tidlig om kveldene! Er jo ikke noe å se på tv på sommerstid uansett så...I går fikk vi hyggelig besøk av bestisen min og mannen hennes da, alltid like trivelig! Ida synes det er litt for varmt ute nå, så hun har vært masse i balja si og avkjølt seg. Hun har avkjølt meg også, i dag så tømte hun plutselig en bøtte med iskaldt vann over meg mens jeg satt og sola meg! Ellers går livet sin vante gang. Dette er mest sannsynligvis den eneste helga i hele juli der vi har fri, og kan slappe av hjemme. Så helga skal nytes! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #1336 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg ønsker meg en diiiiiger vifte, som skal stå og blåse kaldluft på meg hele tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 4. juli 2008 #1337 Del Skrevet 4. juli 2008 Gratulerer med vel overståtte 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #1338 Del Skrevet 5. juli 2008 Gratulerer med vel overståtte 30 uker Takk for det! Lørdagskveld. Kjedelige lørdagskveld. Ikke noe på tv, ikke noe liv på nettet, og dvd kan vi ikke se på siden vi ikke finner fjernkontrollen! Ida har rydda litt vel bra... Vært mye deiligere temperatur i dag! Mer vind, mer skyer - og kanskje 5 grader mindre. Både jeg og Ida har trivdes bedre ute, så vi har sittet ute stort sett hele dagen! Vi trodde vi skulle få besøk i dag, vi avlyste faktisk bading pga det, men besøket glimter fremdeles med sitt fravær.. Var lillesøstra til sambo som skulle komme og hilse på før hun drar fort for sommeren. Sambo snakka først med henne kl 12, da skulle hun bare innom noen butikker før hun kom. Kl 14 var hun fremdeles på skojakt, og siden har vi ikke hørt fra henne.... er vel bare å innse at ungdommen har funnet på noe mer spennende! Ida er 21 mnd i dag! Hun har blitt så stor! Verdens herligste jente så klart, sånn rent objektivt sett! Nå er hun lagt, så da skal vi fram med godsakene her i huset! Jeg er SULTEN, så det blir mulig en skive før jeg hiver meg over sjokoladen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #1339 Del Skrevet 6. juli 2008 Æsj, for en doven søndag! Begynte ganske bra da... stod opp i rett tid med Ida, mens sambo fikk sove lengre (det er nemlig han som er gravid her i huset, og trenger mye søvn... akk ja...), og vaska på badet. Etterhvert kom sambo og, og vaska dusjhjørnet. Ja, han faktisk skura det! Men etter det har vi ikke gjort mye å skryte av! Er overskya og litt småkaldt ut, har regna i natt og tidligere i dag. Litt rart å være inne hele dagen, vi som har vært vant til å være ute hele tiden! Nå begynner jeg å bli litt middagssulten da, så spørs om det ikke må lages middag snart! Tror Ida skal få hjelpe til med den, så hun får noe å gjøre. Hun er litt ute etter farsk akkurat nå nemlig! I kveld skal jeg se Unge mødre på TvNorge. Har ikke sett det før siden det har gått på Fem, så jeg gleder meg. Det er det eneste programmet jeg har sett/skal se i hele helga, så jeg håååååper sambo lar meg slippe til fjernkontrollen den lille halvtimen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #1340 Del Skrevet 6. juli 2008 Da har jeg bestilt meg en ny bikini på H&M. Har lett og lett etter en i str digre melkejur med spiler lenge, nå måtte jeg bare ta en... Håper den kommer før vi skal på ferietur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå