Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med lillebror i magen. Så gøy!! :klemmer:

Håper kvalmen er på retur nå og at du føler deg bedre fremover!

Tusen takk for det! :klemmer: Vi gleder oss masse til han kommer! :)

Kvalmen er faktisk ikke-eksisterende nå! :hoppe: Men nå har så klart bekkenet begynt å skrangle... er det ikke det ene, så er det det andre! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stund siden sist nå... på mandag fikk vi besøk av mamma, pappa og tvillingsøs! De var her nesten hele dagen, og vi gikk en fin tur oppi skogen her! :) Ida syntes det var kjempegøy å få vist frem skogen til noen andre enn mamman og pappan sin! :ler: På tirsdag kom tvillingsøs igjen, da dro vi jentene på shopping! :shoppe: jeg kjøpte ikke så mye da, siden jeg ikke fikk penger før i dag. Men fant meg en skikkelig fin hvit tunika jeg gleder meg til å få enda større mage i! ;) Fikk skikkelig vondt i bekkenet etter shoppingen, så jeg var rimelig invalid resten av tirsdag... men da vet jeg det, masse trasking i byen med fullstappa vogn er ikke bra! :ler2: Tvillingsøs lå over her til onsdag. Ida syntes det var rimelig greit å våkne og stå opp sammen med flere enn bare kjedelige mamma virka det som... :Hehe: Søs dro i 12-tiden, og etter det sov både jeg og Ida litt. Jeg sov bare 2 timer natt til onsdag, så jeg var riiiiiiimelig gåen. Heldigvis var bekkenet mitt bedre i går da, så jeg var rimelig gangbar. I dag har vi ikke gjort stort. Jeg vasker klær da, for i morgen må jeg pakke til hjemstedet-tur. Vi skal feire 17.mai der! :flagg: Skal til legen der på mandag og, så vi blir noen dager ekstra vi jentene.

I magen er det full rulle! Kan ikke huske Ida var såååå urolig? Hun var sikkert det, bare jeg som har glemt! :ler: Han liker å holde mamman sin våken både når jeg skal legge meg, og på morgenkvisten. Det lover jo godt for når han kommer ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!! :vinke:

Aldri vært innom her før, tror jeg, men nå kan jeg da alltids legge igjen et lite spor! :)

Høres så koselig ut å lese om all aktiviteten i magen din... :rødme: Og da er det litt sprøtt og tenke på at jeg er ikke såååå mange uker bak deg, så snart blir det min tur!!! :jepp: Gleder meg!!

Ha en flotters dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!! :vinke:

Aldri vært innom her før, tror jeg, men nå kan jeg da alltids legge igjen et lite spor! :)

Høres så koselig ut å lese om all aktiviteten i magen din... :rødme: Og da er det litt sprøtt og tenke på at jeg er ikke såååå mange uker bak deg, så snart blir det min tur!!! :jepp: Gleder meg!!

Ha en flotters dag! :klem:

Hei på deg! :hallo:

Så hyggelig at du stakk innom! :) Ja, nå er det ikke lenge igjen til du kan merke sparkene like godt som meg! :hjerter: Og bare vent til du kan se det på utsiden, det er stas det! :) Plutselig kan magen hoppe fra en side til en annen, helt merkelig - men skikkelig fantastisk! :rødme: Du har mye å se frem til altså!

Ha en kjempefin dag du og! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var 17.mai over for denne gang... vi har feira på hjemstedet, og har kosa oss skikkelig! :) var heldig med været, hadde mye sol - men også litt vind og skyer. Ida kosa seg maks, vifta med flagget og ropte hurra! ;) Var virkelig i sitt ess! :) Søndag dro sambo hjem til Trondheim igjen, mens vi jentene ble igjen her hos mamma og pappa. Ida har vært litt vanskelig da, hun vil verken spise eller sove... også skal hun ha kontroll på hvor jeg er hele tiden, virker som hun er redd for at jeg og skal dra fra henne. Jeg dro på legekontroll i dag, og da var hun helt knust da jeg dro.. :tristbla: Da jeg kom tilbake, så kasta hun seg rundt halsen min og nussa meg. Gode jenta mi.

Gikk bra hos legen. Blodtrykket var fint, hjertelyden lå på 140 slag i minuttet og magen er rett over den røde streken. Var litt smårusk i urinen da, men det er ikke noe å bry seg om! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, Skrållan! :klemmer:

God helg til deg også, i allefall det som er igjen av den! ;):klem:

:kyss:

:kys_2:

For en uke dette har vært! Har omtrent løpt mellom sted til sted, har fiksa forloverkjolen min sammen med svigermor (måtte sy ut den litt... damdidam....) og fiksa utdrikningslag! :sjarmor: I går ble bestissen min drukket ut, og vi hadde det kjempekoselig! :) Hadde fullt program hele dagen, så vi hadde nok å gjøre! ;) Avslutta på kvelden med magedans, knallartig! :rosasmil: Var litt småproblematisk med magen, men jeg synes selv jeg fikk det til tålelig bra! :ler: Etterpå var det fest, men jeg måtte dra derifra rundt halv 12, da var bekkenet så vondt at jeg hadde ikke noe annet valg. Er stokk stiv i hofteområdet i dag og, men jeg regner med det blir bedre om et par dager. Er jo ikke akkurat vant til å bruke det området så mye for tiden.. :sukk:

Ida hadde kosa seg med momor og bæss mens jeg var borte, hun har til og med ridd på hest! Hun turte faktisk å sitte alene på hesteryggen, gode flinkingen min! :)

Magen har vokst seg kjempestor, er mye større nå enn da jeg var 24 uker med Ida. Også så masse liv som det er! Lillebror er helt tullete på kveldstid når jeg skal legge meg, da hopper magen fra side til side! Men han er litt sjenert, så det er bare jeg og sambo som får kjenne... også Ida da.

I dag skal vi hjem til Trondheim igjen, og det skal bli kjempegodt. Sove i sin egen seng, og komme inn i rutinene igjen. Og ikke minst hvile masse! ;)

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

:vinke:

Måtte inn her vet du for å få med meg litt hva som skjedde i utdrikningslaget! Ligger bruden i koma ennå? :fnise:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Måtte inn her vet du for å få med meg litt hva som skjedde i utdrikningslaget! Ligger bruden i koma ennå? :fnise:

:goodbye:

:hallo:

:ler: Var ikke så mye sladder her heller da, vi får tro bruden kommer og oppdaterer etterhvert! :) Hun har våkna fra komaet i allefall! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våkna vi til regn. Masse regn. Så jeg og Ida gidda ikke stå opp før halv 10! :ler: Vi trengte nok å sove litt lenger, vi har jo sovet lite og gjort mye forrige uke. Vesla er ikke helt i form, for 1,5 time etter vi sto opp så sovna hun plutselig på sofaen! Hun har vært litt varm, småsutrete og klengete i dag, så jeg håper bare hun er bedre i morgen. Er nok jeg som har smitta henne, jeg hoster jo som en annen Kols-pasient! :sjenert: I ettermiddag sovna jeg på sofaen, og sov i en times tid. Kunne lett ha sovet mer og kjenner jeg, men jeg må holde meg våken nå så jeg får sett finalen på Ungkaren! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida er ikke helt i slag i dag heller. Hun vil aller helst gå rundt med smokken sin (den bruker hun egentlig bare når hun skal sove...) og kose mamman sin. Helst vil hun ha ene hånda mi i fanget hele tiden, så hun kan kose på den ved behov. Uhyre upraktisk for meg men... akkurat nå fant hun ut at hun skulle leke litt, så da må nesten jeg benytte anledningen til å henge opp litt klær. Men her sitter jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, nå er klærne hengt opp og Ida er lagt i senga si. Egentlig skulle jeg hengt klærne ute, men jeg får ikke stativet ut selv... magen er i veien, og bekkenet blir ikke glad om jeg løfter så tungt. Men men, det tørker jo inne og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt et herlig vær i dag, og i morgen skal det bli enda bedre! :) Har vært ute sammen med Ida stort sett hele dagen, og magen og brystkassa er herrrrlig råååååsa! :sjenert: Jeg smørte inn Ida med solkrem, men glemte helt av meg selv... da blir det sånn! :ler: I morgen må jeg virkelig huske å smøre meg!

Ida har vært skikkelig rampete i dag, så det var en liten prøvelse å være ute... er jo mye mer tull å finne på der enn inne... I tillegg hadde jeg ganske vondt i bekkenet, så det var ikke bare bare å løpe etter henne! Men men, kom oss gjennom denne dagen og! ;)

Lillebror har virkelig begynt å få fart på sparkene sine! Sambo ble skikkelig overraska i går kveld, da han fikk et solid spark i håndflata! :ler: Jeg er jo vant til dem, men det er ikke så ofte arvingen vil vise frem styrken for andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... Gleder meg til jeg får kjenne sånne spark!!! :) :rødme:

Ja, det er skikkelig stas! :rødme:

Snakk om herlig vær i dag da! :briller: Jeg og Ida har vært ute siden tidlig i morrest (ja, vi er oppe fra morgenen av! :ler: ) og begge to har fått masse farge i dag! Vi begge har smurt oss, så det er rett farge og! ;) Ida har fått 2 iser i varmen, og det var visst nammis! Skal straks ta henne med i dusjen nå, for vi begge er så tilgrisete av solkrem, skitt og blod. Ida ramla nemlig, og skrapte opp begge knærne sine. Og det morsomste hun vet, er å klasse blod og annet kliss på mamman sin... :roll:

Ida har funnet frem ALLE bamsene sine, og danser med dem på stuegulvet her! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld har jeg spist årets første skål med jordbær! :) Det var herlig forfriskende! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg spist årets første skål med jordbær! :) Det var herlig forfriskende! :jepp:

Åååååhhhhh.....jeg har også lyst på!!!! :spise::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhhhh.....jeg har også lyst på!!!! :spise::)

Jeg har mere igjen, så det er bare å komme og smake! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 25 uker i dag! :hoppe:

Plutselig har det gått så fort, og nå er jeg snart 30 uker på vei - og derifra og til 40 uker går det kjapt! :jepp:

...jeg prøver å legge ut magebilde, men et eller annet slår feil.. får be sambo hjelpe meg når han kommer fra jobb!

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...