Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

:vinke:

Det er imorgen du skal på UL, er det ikke? Så spennende!! :hoppe: Håper virkelig at dere får vite om det er jente eller gutt i magen din, for det vil jeg vite! :ler:

Shopping er gøy!! Jeg gleder meg til lønn imorgen, men jeg har shoppet så mye i det siste at jeg har tenkt å forsøke meg på en liten pause - i alle fall til mai :lol: Har tatt meg fri fra jobb 2. mai og ser for meg en bytur da :)

Ble det Åpen Gård på dere? Det har vi også tenkt på, for Ephelille er veldig opptatt av dyr for tiden. Spesielt vov-vov'er og pusekatter - og pip-pip'er, men andre dyr ville nok også vært stort å oppleve :)

Lykke til på UL!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ida kosa seg masse på åpen gård! :) Hun ble redd for kaninene da, men de store hestene er hun ikke redd i det hele tatt! :ler: Så det blir flere turer på åpen gård! :Nikke:

I kveld har jeg pakka til tur i morgen.. orker ikke ha med så mye, så det ble ikke så all verden å pakke. Får låne klær av søstra mi om det blir krise! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det er imorgen du skal på UL, er det ikke? Så spennende!! :hoppe: Håper virkelig at dere får vite om det er jente eller gutt i magen din, for det vil jeg vite! :ler:

Shopping er gøy!! Jeg gleder meg til lønn imorgen, men jeg har shoppet så mye i det siste at jeg har tenkt å forsøke meg på en liten pause - i alle fall til mai :lol: Har tatt meg fri fra jobb 2. mai og ser for meg en bytur da :)

Ble det Åpen Gård på dere? Det har vi også tenkt på, for Ephelille er veldig opptatt av dyr for tiden. Spesielt vov-vov'er og pusekatter - og pip-pip'er, men andre dyr ville nok også vært stort å oppleve :)

Lykke til på UL!! :klem:

:hallo:

Der hadde du sneket deg inn og! ;)

I morgen kl 12 er det UL! :hoppe: Gleder meg skikkelig til å finne ut kjønnet nå! :) Håper bare vi får vite det da! :ler: Skal legge ut resultatet her så fort som mulig etterpå, så du får stilt nysgjerrigheten din! :fnise:

Shopping er kjempegøy! :rosasmil: Er ganske lenge siden sist nå, for jeg har ikke hatt energi til å uttafor døra, så det var godt å ta seg en tur! Shoppingpause til mai hørtes lurt ut! ;) Kanskje jeg joiner den, om det ikke er en gutt i magen, for da må jeg kjøpe blåe klær! :ler2:

Det ble åpen gård på oss! :) Ida synes kaninene (eller *smatt smatt* som hun kaller dem) var kjempeskumle, men alle bææ'ene, møøøø'ene, pip-pip, vov-vov, mææææææh (det er mjau :fnise: ) - og ikke minst *vrinsk vrinsk* var skikkelig artige å se på! :) Så dit må vi tilbake!

Takk for lykkeønskning! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra UL! :) var et prakteksemplar som lå der, dog noe hyper! :ler: Hun slet litt med å få tatt de målene hun skulle siden babyen ikke ville ligge i ro. Terminen ble flytta til 21.september, men det tror jeg ikke noe på.. da har unnfangelsen skjedd i jula, og da hadde i allefall ikke jeg sex! :roll: Så jeg tror nok det bare er en liten unge... Og kjønnet da... det klarte hun ikke å se, for h*n lå jo ikke rolig! :ler2: Hun sa at hun ikke trodde det var en gutt, men hun kunne jo ta feil. Så vi skal bestille privat ultralyd i trondheim snart, for kjønn skal jeg vite! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at ting så bra ut på UL!! :)

Forandrer ikke termindatoen jeg har skrevet på signaturen min jeg da. ettersom du ikke har hatt noe sex i jula så :ler: Da er det vel ganske usannsynlig at det ble en baby av det :gjeiper:

Jeg ville også ha fått vite kjønnet. Det er kjempespennende! Også er dte arti å handle inn llitt klær i rosa eller blå å da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at alt så fint ut på UL!

Jeg var innom og sjekket dagboka di endel ganger på jobb idag ;) Jeg vil også vite kjønn!! Håper dere snart får privat UL :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at ting så bra ut på UL!! :)

Forandrer ikke termindatoen jeg har skrevet på signaturen min jeg da. ettersom du ikke har hatt noe sex i jula så :ler: Da er det vel ganske usannsynlig at det ble en baby av det :gjeiper:

Jeg ville også ha fått vite kjønnet. Det er kjempespennende! Også er dte arti å handle inn llitt klær i rosa eller blå å da!

:ler: Nei, jeg tror nok ikke det ble noe baby i løpet av jula! :gjeiper: Så bare behold signaturen din inntil videre du! :Nikke:

Ja, det er jo kjempekos å gå i butikker og kjøpe inn blå eller rååååsa klær! Så jeg håper virkelig vi får vite kjønn snart, har funnet masse jeg vil ha på Exit, både gutteklær og jenteklær! :ler2:

Kjempebra at alt så fint ut på UL!

Jeg var innom og sjekket dagboka di endel ganger på jobb idag ;) Jeg vil også vite kjønn!! Håper dere snart får privat UL :)

:klem:

Ja, det viktigste er jo at alt ser bra ut - og det gjorde det til gangs! :) La merke til at babyen ligner på Ida, det er jo kjempeartig! :)

Har bestilt meg ny UL i dag, så over helga vet vi forhåpentligvis kjønn! :rosasmil: Du er hjertelig velkommen inn i dagboka mi på tirsdag for oppdatering! :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme i Trondheim. Kom hjem i går kveld, og jeg er såååå sliten... Har gjort masse mens vi har vært på hjemstedet. Mandag var det jo UL. Tirsdag dro jeg og ei venninne på cafe, for å planlegge utdrikningslag. Vi føler vi er rimelig ferdige nå, med enkelte småjusteringer igjen! :) Onsdag trilla jeg, Ida, tvillingsøs og bestissen min på cafe, og kosa oss med lunsj og prat! Ida var et prakteksemplar, sov faktisk mesteparten av tiden vi var der! :) Vanligvis blir hun helt propell når vi er ute blandt folk, så det var deilig at hun sov! ;) Ida har verken sovet bra eller spist bra mens vi har vært borte, så hun har ikke vært så lett å ha med å gjøre... håper det bedrer seg nå siden vi er hjemme.

Jo, jeg var hos legen og på onsdag! Nevnte til han at jeg er så kvalm enda, og han sa jeg skulle prøve naturpreparater før jeg evt får kvalmenedsettende siden han ikke er så glad i å gi ut sånn. Så nå sitter jeg med sea band på, og har faktisk ikke brekt meg så langt i dag!! :hoppe: Han anbefalte meg en ny UL og, siden jeg er sikker på at terminen er feil. Han var enig i at det var litt rart å bli flytta en hel uke, når jeg er sikker på at jeg ikke hadde sex da. Så i dag har jeg ringt medicus, ny ul på tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reka: :vinke:

I dag sto ikke jeg og Ida opp før kvart på 11! :ler: Hun nekta å stå opp før det, bare snudde seg på den andre siden og kosa seg i senga om jeg foreslo å stå opp! Men altså, det var jo ikke meg i mot å ligge så lenge og slumre! ;) Dagen har derimot vært utrolig amputert, har jo ikke rukket å gjort noe her hjemme... :sjenert: Men men, dagen er jo ikke over enda!

Tror sea band'ene hjelper litt jeg.. brekker meg ikke så ofte lenger. Men håndleddene mine ser ut som om de har vært torturert, så de er ikke så behagelige å gå med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den store orker-ikke-dagen! :ler: Skulle dusja og vært på butikken, men jeg ooooorker ikke! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, tenkte jeg skulle komme innom her siden du er litt "på hold" i treningsdagboka :hallo:

Flott å høre at alt så bra ut på UL, håper de kan se kjønnet på den private UL'en da. Hvor mye betaler en for slike i Trondheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov til å ikke orke :gjeiper:

Blir spennende på ny UL på tirsdag! Send meg melding så jeg får høre hvordan det gikk! Kjempenysgjerrig jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Orker man ikke så orker man ikke :tunge1: Håper du får en fin helg! :klem:

Nei, sant det! :ler: Jeg kom meg både i dusjen og i bursdagsselskap etterhvert da, men butikken fikk sambo ta seg av! :ler: Helga har vært fin, håper di og har vært det! :klem:

Heisann, tenkte jeg skulle komme innom her siden du er litt "på hold" i treningsdagboka :hallo:

Flott å høre at alt så bra ut på UL, håper de kan se kjønnet på den private UL'en da. Hvor mye betaler en for slike i Trondheim?

Hei, så trivelig at du stakk innom! :) Er litt på hold nå ja, men gjett om jeg gleder meg til formen blir såpass at jeg kommer meg regelmessig på trening igjen?! :hoppe:

Ja, håper vi får se kjønnet vi og... betaler 750 kr på den plassen jeg skal. Tror det er litt billigere på den andre plassen her i Trondheim, men jeg trives så godt der jeg skal! :)

Det er lov til å ikke orke :gjeiper:

Blir spennende på ny UL på tirsdag! Send meg melding så jeg får høre hvordan det gikk! Kjempenysgjerrig jeg :)

Ja, må være lov å ha noen ikke-orke-dager! :gjeiper: Kan jo ikke være superwoman hver dag! ;)

Det blir dødsspennende! :hoppe: Sender deg melding så fort jeg kommer meg ut av kontoret på tirsdag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var denne helga så godt som over og! Som skrevet til Reka over her, så kom jeg meg omsider i dusjen i går, og ble med sambo på bursdag hos dama til en kamerat av ham! :) Var jo snakk om kake, da er ikke jeg vond å be! :ler: Ida storkosa seg og, selv om hun synes kompisen til sambo er regelrett dritskummel! :hoho: Resten av dagen ble tilbragt hjemme, med kveldskos! Vi spiste grønnsaker og dip, Ida fikk smake litt og. Hun gir da dobbeldipping en helt ny mening, hun dipper så mange ganger at jeg går ut av telling! :fnise: Og når hun blir lei av å slikke dip av en grønnsak, så legger hun den tilbake i skåla og henter seg en ny! :hoho: Tullete godjenta mi! :hjerte:

I dag har jeg heller ikke gjort stort... :sjenert: har prioritert kos med Ida og sambo. Fikk et akutt innfall tidligere i formiddag da, jeg bare MÅTTE ha ostebaguette! :ler2: Så vi dro til en bensinstasjon alle tre. Men der hadde de bare frøbaguette, men det er jo godt det og! :) Ida fikk seg en sånn kuli-boks, og kosa seg glugg ihjel med den! Hun sa "mmmmmm!!" for hver sup hun tok, så det falt visst i smak! ;)

Jeg drømte faktisk om kjønnet til LilleBille her en natt! Jeg drømte at det er ei lita jente, så nå begynner jeg nesten å tro litt på det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag er Ida skikkelig sjarmtroll. Hun har lært seg å spytte ( :filer: ), og i tillegg er hun i dåååårlig humør. Da jeg våkna i dag, lå hun på magen i senga og spytta i madrassen, før hun tok hendene og klassa skikkelig med spyttet sitt... herlig. Gleder meg til sambo kommer hjem, så kan han ta spytteren litt så jeg får gått meg en laaaang tur!

Ny UL i morgen! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gutt! :babygutt:

...sambo er riiiiimelig fornøyd! :legrine: Forteller mer senere, nå skal vi grille pølser i finværet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så arti at det blir en gutt denne gangen!! Litt ekstra spesielt når det blir en av hver likevel synes jeg :)

Blir arti å se hvor ulike de kommer til å være. Mine små er helt ulike :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...