Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

17 uker, og jeg spiser frokost! :hoppe: Ikke verst noe av det! :ler: Skal faktisk belønne meg med en lollipop etter brødskivene! ;) Var bare nugatti som frista å ha på skivene da, ikke si noe til sambo! :ler2:

Jeg har faktisk fått støvsugd gulvene i dag og, og gjett om det trengtes! Fikk god hjelp av Ida, som vanlig. Lille hushjelpa mi har støv på hjernen, så hun tørka likegodt litt støv av tvn mens vi holdt på! :ler: Nå sover hun, mens jeg skal tjone litt med utdrikningslagplanlegging! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for 17 uker- :hoppe: Imli! :)

UL er 14., så det er litt over 1 uke igjen.

Takk for det, håper jeg får en kvalmefri helg jeg og, for jeg vil på shopping! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der fant jeg drømmeleiligheta på hjemstedet! :) Vi må jo flytte før den lille kommer, og hjemstedet har da kommet opp til drøfting. Denne leiligheten var billig, superfin og ganske ny - og jeg vil ha den! :ler: Beliggenheten er perfekt og, verken i nærheten av svigers eller mamma & pappa! :ler2:

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Ida har vært ute en tur. I øsende pøsende regnvær, så jeg ble litt blaut! :ler: Får jo ikke igjen jakka mi... ;) Ida syntes regn var morsomt da, lenge siden hun har opplved det nå. Så hun hoppa i sølepytter og lo så hun omtrent datt. Vi gikk en liten tur innover skogen, og der tryna Ida så det omtrent gikk ekko innover... ;) Og hun ble jo forferdelig møkkete (heldigvis hadde hun regntøy på), og da hun titta på seg selv etterpå sa hun ææææææææææææsj! :ler2: Så jeg måtte spyle av regnklærne hennes da vi kom hjem!

Nå står sambo og lager hjemmelaga pizza, og jeg gleder meg skikkelig! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi tror vi kommer til å flytte ja suri! Er så mye billigere på hjemstedet, samt at vi vil få mer barnepass... sånn sett frister det veldig! :) Men vi får se, jobben til sambo er jo her i byen - og han har ikke såååå lyst til å pendle! ;) Og om vi flytter, så er det heldigvis ikke så langt unna Trondheim at det ikke går an å ta seg en tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga var vi på den berømmelige visninga! Bildene hadde lygd litt, så kjøkkenet og stua var mye mindre enn vi trodde. Men den var jo fin da. Vi ble veeeeeldig i tvil om hva vi skulle gjøre, men heldigvis fikk vi den ikke! :gjeiper: Så jakten fortsetter, om vi da ikke bare flytter inn i sokkelen til bestis! ;)

Ellers fikk jeg meg tidenes overraskelse på lørdag morgen! Jeg var grytidlig oppe (kl 6..., pleier å sove til 9... gjesp!), og litt før 8 banka det på døra her. Jeg skjønte ingenting, det er da ingen som kommer på besøk så tidlig på en lørdag? Men gjett hvem som stod der da jeg åpna? Jo - tvillingsøstra mi som kom fra Japan for å overraske oss!! :) Jeg ble så paff at jeg ikke sa noenting! :ler: Ida ble litt stum hun og, tok vel en 5 minutter før hun innså at tante hadde kommet! :ler2: Men som hun kosa seg med tante bare hun fikk summa seg!

Vi dro sammen inn til hjemstedet. Vi dro på visning, mens Ida ble igjen hos familien min. Resten av lørdagen gikk med på familietid, og på kvelden kom bestis med forlovede på besøk! :) trivelig ja! :) Vi kjørte hjem til Trondheim på kvelden, så vi var riiiiimelig slitne da vi omsider kom hjem.

Søndag ble ikke brukt til stort.. Ida var skikkelig trøtt etter lørdagen enda, og jeg var giddaslaus. Men sambo og Ida tok seg en tur ut da, og ble borte i nesten 3 timer! De var bare rundt huset da, og jabba masse med utleierne våre! Hun dama hadde til og med klipt luggen til Ida, hun er nemlig frisør! Så da fikk Ida sin første hårklipp! Ble så fin atte :)

I dag har Ida vært en prøvelse.. hun har vært sinna og sur helt siden vi våkna, og jeg har virkelig fått testa tålmodigheten... :sjenert: Hun tester grenser så til de grader, og vil virkelig være sjefen her hjemme. Men den skal vi bli to om! ;) Akkurat nå er hun ute og leker i snøen med sambo, så jeg får litt hvile. Deilig! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig, misunner deg litt selv om jeg nettopp var gravid selv :fnise: UL er en fantastisk oppfinnelse..! Har du noen følelse av hva kjønn det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig, misunner deg litt selv om jeg nettopp var gravid selv :fnise: UL er en fantastisk oppfinnelse..! Har du noen følelse av hva kjønn det er?

UL er genialt ja! :) gleder meg masse! Har faktisk ingen følelse av kjønnet, så jeg håper virkelig h*n vil vise oss!

Ida er fortsatt sur og tverr. Tror det er hjørnetenner på gang, for hun sikler, gnager på møbler og har løs mage. Alle klassiske tegn på tenner. Håper virkelig det går fort, for det humøret hun er i nå er slitsomt...

Ellers er det nesten 2 uker siden jeg kasta opp nå, men jeg brekker meg daglig fremdeles... tror jeg har klart å holde maten nede fordi jeg unngår situasjoner der jeg vet jeg vil kaste opp, og fordi jeg nesten ikke spiser om dagen. Håper bare det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag spiste jeg frokost sammen med Ida. Men jeg var nok ikke helt klar for det, så det blir en stund til neste gang igjen. Har ikke kasta opp da, men jeg brekker meg og er uggen. Skal drikke litt eplejuice nå, og spise en lollipop, så går det vel over! :)

Våkna rundt kl 6 i morges, da var det morgentrim inne i magen! :rosasmil: Hadde helt glemt at man blir vekt av sånn romstering både tidlig og sent! :ler: Håper det var en engangsforeteelse da, at LilleBille blir en sånn en som sover til i allefall rundt 8! ;)

4 dager til UL nå! :hoppe: Har nå 2 jentenavn-alternativer, og 1 guttenavn, lurer på hvem av dem vi blir å bruke! Sambo liker ikke jentenavnene da, for de passer dårlig på en gutt! :fnise: Han er så sikker på at det blir en guttepjokk denne gangen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ida er ute og leker med nabojentene, så jeg har benytta anledningen til å vaske badet! :) Nå tenker jeg sambo blir imponert! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg nå jeg. 5 kg mindre enn utgangspunktet, og 9 kg mindre enn jeg var for 7 uker siden...

Skikkelig slankekur denne graviditeten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var jeg og ei venninne ute på shopping! :shoppe: Kjøpte meg ei skikkelig god mammabukse, en ny tights, tunikakjole, clarks ballerinasko, brysttape til forloverkjolen, samt at Ida fikk litt 17.mai-klær og verdens kuleste shorts! :) Til og med sambo ble fornøyd med kjøpene mine da jeg kom hjem! :ler: Men jeg kjente det godt i føttene da jeg kom hjem, vi hadde gått nesten Trondheim rundt på jakt etter kjole venninna mi kan ha i bryllup! Hun fant en kjempefin en til slutt, så hun kommer til å bli så fin! :)

I dag skal vi muligens på Åpen gård! :rosasmil: Vi har aldri vært der før, men Ida er jo sååå glad i dyr at vi bør ta oss en tur.

I morgen er det UL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...