Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så moro med UL-dato! Blir liksom litt mer virkelig da :)

Gleder meg til å få vite hva som bor i magen din denne gangen... Har du noen følelse, eller!?

Jeg tipper det er ei jente! Eller en gutt!

:ler:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja de fleste vil vel vite det. Blir moro å se hva det er denne gangen da.

Ja, det blir spennende! :Nikke:

Bli kjempespennende med UL :) Gleder meg som ei tante til å vite kjønnet :ler:

Jeg gleder meg til å vite kjønnet jeg og! :hoppe: Du og Burpen blir jo KG-tantene til lillenurket, så det er vel naturlig at dere er spente og! :ler:

Så moro med UL-dato! Blir liksom litt mer virkelig da :)

Gleder meg til å få vite hva som bor i magen din denne gangen... Har du noen følelse, eller!?

Jeg tipper det er ei jente! Eller en gutt!

:ler:

:kys_2:

Det blir litt mer virkelig med en UL-dato å se fram til ja! :) Jeg har absolutt ingen følelse for hva det er enda, håper det kommer snart...

Jeg tror også det er ei jente eller en gutt! :ler2:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen tunge dager nå... på fredag var jeg og Ida invitert på vafler og barnelek hos en venninne som har ei jente som er 3 mnd yngre enn Ida. Jeg merka allerede før vi dro at jeg burde vært hjemme, men så hadde jeg jo lyst å dra og... gikk greit mens vi var der, men jeg skjalv og kaldsvetta på bussen dit... da vi kom hjem, ble jeg skikkelig dårlig! Kasta opp, frøys så jeg hakka tenner og dundrende hodepine. Ble litt bedre utover kvelden heldigvis! Lørdag hadde vi jentene planer nede i byen, vi skulle treffe noen kjempehyggelige jenter jeg har møtt gjennom Babyverden! :) Vi har alle unger født okt-06, og ungene er gode venner! Så vi dro nedover, og kosa oss skikkelig! Ida var jo spinnvill da, nekta å sitte i ro - løp bare i skytteltrafikk mellom bordet vårt og butikkene rundt! :ler: Så a mor fikk løpt litt hun og, så jeg var sliten da vi kom hjem! ;) Fikk den samme dundrende hodepinen igjen på ettermiddagen, så jeg var ganske rolig på lørdagskvelden. Samme skjedde søndag, da lå jeg vel stort sett bare i sofaen og syntes synd på meg selv! ;) I går var det samme hodepina IGJEN, så jeg gikk og la meg etter middagen i går... sov i 1,5 time, og da ble hodepina bedre. Men på kvelden så kom den tilbake, samt at jeg ble superkvalm og kasta opp. Kasta opp i går morgen og, så nå begynner jeg å bli LEEI av å kaste opp!! :tristbla:

Ellers er det ikke så mye nytt å fortelle! JO! Jeg tror jeg har begynt å kjenne LilleBille! :hoppe: Kjente jo Ida første gang i uke 14-15, og nå har jeg kjent noe jeg mener må være LilleBille siden uke 12! :) Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo sendte nettopp MMS-bilde av et diiiigert påskeegg med masse godteri i, som de hadde fått på jobben. Det synes jeg var litt dårlig gjort, for nå vil jeg og ha! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Frekt gjort!! Vi damer er så godtesyke! ;)

Uffda stakkars deg!! Håper du slipper en sånn reaksjon igjen!

Tenk at du er gravid igjen!

tenk om jeg er.........da får jeg sjokk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiloh: Synes den var litt på kanten jeg og! :ler2: Ligger en påskemarsipan i kjøleskapet da, men jeg har mer lyst på det som lå i egget hans... :sjenert::ler:

Æsj ja, håper jeg slipper mer av det der jeg og! Skal jo liksom gå rundt her og nyte at man er gravid igjen, og ikke være kvalm og ha vondt i hodet! :fnise:

Ja, enn om du er!! :rosasmil: Da blir det nesten samme aldersforskjell på vår nr 2, som på vår nr 1! ganske snålt å tenke på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida har blitt så flink til å øve å sitte på do! ;) Nå har vi hatt en seanse igjen, "tiss tiss" sier hun før hun legger doringen på do og kler av seg... jeg hjelper henne oppå, og så sitter vi og venter på tisset... men det kommer jo aldri noe! :ler: Men hun er flink og øver, så plutselig en dag kommer det vel noe! ;)

Nå sitter hun og spiser på påskeegget sitt! :ler: Hun hadde allerede ødelagt det såpass at det ikke er noe igjen å redde da jeg oppdaga det, så hun får bare kose seg med det... vi får bare huske å kjøpe nytt til påska!

Jeg har vaskedag på soverommet i dag, har så langt skifta på senga til Ida og vaska sengesettet hennes. Nå står vår seng for tur, men først må vi spise litt eple! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, blir spennende nå da! ;)

Hun er kjempeherrrrrlig! :hjerte: Nå "rydder" hun på soverommet mens hun sender smellkyss mot meg, hun prøver vel å sjarmere såpass at hun får fortsette å rote! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imli: Ida er verdens beste! :hjerter: Hun er i sånn en herlig alder nå, du har virkelig noe å glede deg til! :)

Jeg er 14 uker i morgen. Da jeg gikk med Ida kasta jeg opp helt til uke 18, så jeg er mentalt forberedt på at det vil skje denne gang og... bedre det, for så å evt bli positivt overraska! :ler:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Skulle egentlig på linsekontroll i dag, men jeg er så uggen at jeg ikke tar sjansen på å dra. Skulle egentlig på litt shopping og, men jeg har brukt så mange penger i det siste at det er ikke noe krise at jeg blir hjemme! :ler: Ute er det strålende sol og 12 grader i solveggen, så når Ida våkner må vi ut en tur. Kanskje trille en tur, men det er vel litt bortkasta... hun nekter jo å sitte i vogna, hun skal gå selv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er formen litt bedre, jippi! :hoppe: Så kanskje jeg tar med meg Ida på byen i dag. Er posesalg på Exit, samt mammaklær til halv pris der! :) Me like salg! :ler2:

1 måned til UL i dag! *teller ned*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe bytur i dag heller. Ida sov så lenge, og da hun omsider våkna måtte jeg skifte drittbleie, og så knuste hun et glass... :roll: Så da måtte jeg støvsuge, samtidig som jeg passa på at hun ikke kom i nærheten av glassbitene, og det er slettes ikke lett når hun vil være snill og hjelpe mamman sin! :ler: Da vi til slutt var klar til å dra, så oppdaga jeg at vi hadde bare fått 20 min på byen før vi måtte dra hjemover igjen... da er det ikke noen vits! Så da blir det alenetur på meg i morgen istedet, men med min flaks så er jeg sikkert grisekvalm i morra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble bytur i går! :) Men jeg hadde så klart ikke fått med meg at det var toilldaga i Midtbyen, så jeg var slettes ikke alene i butikkene! :ler: Orka ikke være der lenger enn en to timer, men kom da hjem med masse fint for det! ;) På Exit kjøpte jeg en del fine gensre og ei bukse til Ida, både i str 92 og 98. Hun er så lang den jenta, så kjekt ha litt større klær liggende. Kjøpte også en supersøøøøt påskekylling-sparkebukse til LilleBille! :rosasmil: Titta litt på mammaklærne deres og, var 70 % avslag på dem nå, men jeg fant liksom ikke noe fint... :sjenert: Ellers var jeg hyggelig kjæreste og kom hjem med 2 t-skjorter til sambo, pluss at Ida fikk seg et søtt armbåndsur! Hun har blitt så ivrig på å låne mi, og siden det er Calvin Klein så er ikke jeg så glad i å låne ut! :ler: Så nå fikk hun seg si ega "kokke" som hun kaller det ;) Handla masse hygienesaker til meg selv og, pluss hårfarge. Må vel rekke å farge litt før påske... jo, også kjøpte jeg meg en ny bh som passer! :ler2: De andre begynner å bli litt små, er ikke så søtt med 4 pupper... :fnise:

På kvelden i går var jeg hos ei venninne på påskesamling, vi var 6 jenter som kosa oss med taco og smågodt! :) 2 av oss er gravide da, så det ble en rolig kveld. Måtte gå hjem i først pissregn, så sludd og deretter snøbyger, så jeg var riiiiimelig våt da jeg kom hjem i går kveld! :fnise:

I dag har vi bare kosa oss hjemme. Ute snør det, pluss at det er en del vind, så vi har holdt oss inne hele dagen. Ida sitter nå og ser på Drømmehagen på NRK Super, hun er så glad i den serien! Sitter og vinker og sender smellkyss til dem ;)

Har hatt 2 dager uten oppkast og brekninger nå, det er skikkelig deilig. Men det pleier jo å være sånn i helgene, fordi jeg får så mye hjelp fra sambo så jeg kan slappe av litt. Blir spennende å se hvordan det blir i morgen igjen...

Goooood palmesøndag! :kaklehone: (var den eneste kyllingen jeg fant :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Skal være mer aktiv på forumet nå som jeg er sladris:) Vært litt lite i det siste da.. Blir bedre og bedre å sitte foran datan nå. Men herregud, jeg klør meg ihjel! Hjelp!!!!! :kjefte: Men ellers er det bra her i heimen :gjeiper:

Blir spennende på UL! Skjønner Ida at du har baby i magen?

Posesalg er lurt! Da får en masse klær for pengene. Glad minstemann hadde bursdag for noen dager siden jeg..ellers måtte han ha gått naken. HAHA!! Begynte å bli lite med klær. de vokser så utrolig fort. Minstemann bruker 86 og 92 i klær. Jenta mi bruker 92 og 98, likedan som Ida :) Hun har liksom stoppet i vekst. Eller...det er vel bare det at hun vokser litt saktere nå som hun er 2,5 år. Hvordan går det om nettene? Plages hun med tennene enda?

Dere får ha en flott påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Skal være mer aktiv på forumet nå som jeg er sladris:) Vært litt lite i det siste da.. Blir bedre og bedre å sitte foran datan nå. Men herregud, jeg klør meg ihjel! Hjelp!!!!! :kjefte: Men ellers er det bra her i heimen :gjeiper:

Blir spennende på UL! Skjønner Ida at du har baby i magen?

Posesalg er lurt! Da får en masse klær for pengene. Glad minstemann hadde bursdag for noen dager siden jeg..ellers måtte han ha gått naken. HAHA!! Begynte å bli lite med klær. de vokser så utrolig fort. Minstemann bruker 86 og 92 i klær. Jenta mi bruker 92 og 98, likedan som Ida :) Hun har liksom stoppet i vekst. Eller...det er vel bare det at hun vokser litt saktere nå som hun er 2,5 år. Hvordan går det om nettene? Plages hun med tennene enda?

Dere får ha en flott påske :)

Halla du!

Hjelpe meg, jeg skjønner jo hvorfor du ikke sitter så mye foran datan for tiden! Synes det er imponerende at du i det hele tatt er her allerede jeg! :ler: Æsj den kløen misunner jeg deg ikke! :filer: Får håpe det går over snart! :)

Ida begynner å forstå litt ja. Hun har jo alltid vært innmari opptatt av babyer, det er så ille at hun tar Foreldre & Barn-bladene mine og ser i dem! :ler: Vi har jo sagt til henne at mamma har baby i magen, og innimellom kommer hun plutselig på det. Da kommer hun til meg og sier baby, mens hun bretter opp genseren min for å se på magen. Så bretter hun opp sin egen for å se på den, også sier hun at hun og har baby i magen! :ler::hjerte:

Posesalg er genialt! Var jo superbillig! Kunne sikkert kjøpt mye mer og, men det var litt utplukka.. De vokser innmari fort!! Litt rart å tenke på at Ida har brukt str 50 liksom... Ida bruker egentlig 86 i bukser og 92 i bodyer/gensre nå, men jeg kjøper klær i 92 og 98 så hun har noe å vokse inn i. Er vel ikke lenge til hun bruker 92 i bukser og. Hun er ganske lang for alderen, men hun er så tynn... Er Frøken Aktiv dette skjønner du, hun forbrenner en del kalorier i løpet av en dag! :ler2: Ida kommer vel til å slutte å vokse litt for en periode hun og nå, de gjør jo som oftest det i denne alderen...

Nettene går litt bedre nå! *bank i bordet* hender seg hun tuller litt, men hun roer seg mye kjappere. Hun har begynt å gråte i søvne nå da, så helt tipp topp er det ikke.

Ha en kjempefin påske dere og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, husker at jenta mi også trodde at hun hadde baby i magen. Herregud, for en tid det var. En arti og fantastisk tid! Tror de er opptatt av babyer i den alderen jeg. Tror Ida blir glad for å få seg en lillebror eller søster. Etterhvert som babyen blir gamlere får hun en lekekamerat. Å de kommer sikkert til å leke seg godt sammen og du får litt mer fritid. Men krangling er ikke til å unngå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...