Skrållan Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1121 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg har gleda meg masse til å fortelle det her inne jeg og, så det var godt å komme ut av skapet! Og igjen - takk søta! Jaaaaa, jeg håper du følger etter meg snart - sånn som sist! DET hadde vært moro det! :rosasmil: :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. februar 2008 #1122 Del Skrevet 27. februar 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1123 Del Skrevet 28. februar 2008 imli: Tusen takk ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Åh, så trøtt... Ida våkna kl 6 i dag, og det er jeg så alldeles ikke vant til! Hun pleier å sove til rundt 8, og to timer mindre med søvn merkes gooooodt.. Ikke kan jeg sove i løpet av dagen heller, for hvem skal passe på turbojenta? Jaja, det blir sikkert bedre i løpet av dagen! Skulle egentlig vært vaska litt her... Men jeg tror ikke jeg har energi til det i dag! Litt støv har vel aldri drept noen Har hatt skikkelig mye ligamentsmerter i går og i dag. Uansett hva jeg gjør, så kjennes det ut som om noen vrir rundt en kniv! Hjelper å hvile litt da, men det blir det verre med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1124 Del Skrevet 29. februar 2008 :hoppe: 12 uker! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 29. februar 2008 #1125 Del Skrevet 29. februar 2008 Grattis med 12 uker, snuppa mi! Håper ligamentsmertene gir seg, for det er skikkelig udigg, altså... Send Ida til meg du, for det spiller ingen rolle for ugravide og uthvilte meg om jeg har ei turbojente, eller to :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 1. mars 2008 #1126 Del Skrevet 1. mars 2008 gratulerer med graviditeten!! Jeg vil gjerne være sladris i september! Det blir kjempespennende! Har forresten fått meg nytt telefonnr. Så det må du få Hvordan er formen nå da? Kommet over de 12 ukene å ser jeg! Det er supert! Sitter her med et stort smil om munnen jeg! hehe..dette var spennende!! Blir rart å få 2 stykker! Masse arbeid og masse masse kos og kjærlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1127 Del Skrevet 1. mars 2008 Grattis med 12 uker, snuppa mi! Håper ligamentsmertene gir seg, for det er skikkelig udigg, altså... Send Ida til meg du, for det spiller ingen rolle for ugravide og uthvilte meg om jeg har ei turbojente, eller to Tusen takk snuppa mi! :rosasmil: Heldigvis har ligamentsmertene gitt seg nå! De dukker opp innimellom, men ikke like ille som det var! Du er sikker på at du vil låne henne? Hun kommer seg opp på stoler selv nå altså, og plutselig befinner hun seg oppå bord og lignende! Skummel alder... Men om det ikke blir noe problem å ha henne en stund, så sender jeg henne på mandag jeg! Hun gleder seg masse til å leke med Burpelita sier hun! :kys_2: og gratulerer med graviditeten!! Jeg vil gjerne være sladris i september! Det blir kjempespennende! Har forresten fått meg nytt telefonnr. Så det må du få Hvordan er formen nå da? Kommet over de 12 ukene å ser jeg! Det er supert! Sitter her med et stort smil om munnen jeg! hehe..dette var spennende!! Blir rart å få 2 stykker! Masse arbeid og masse masse kos og kjærlighet! Tusen takk suri! Så bra du vil være sladris! Må få ditt nye mobilnr ja, bare send meg en melding på mobilen, eller en pm, eller på nettby/facebook/msn! Formen er grei, jeg føler jeg ikke kan klage... noen dager er jeg kvalm, men det går jo som oftest over. Merker jeg blir kvalm og kaster opp de kveldene jeg er mest trøtt og sliten, så jeg prøver å unngå å bli nettopp veldig trøtt og sliten! Gleder meg litt til energien kommer tilbake, da skal jeg begynne å trene skikkelig igjen! Jeg har kommet over de 12 første ukene ja, heldigvis! :rosasmil: Er litt mindre å bekymre seg for når man omsider runder 12 uker... Åh, blir kjempespennende med 2 småtroll ja! Du har jo god erfaring nå, så jeg kommer sikkert til å spørre deg om ting og tang etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1128 Del Skrevet 1. mars 2008 I dag har vi spist pannekaker til middag! Ida har ikke smakt det før, så sambo laga 3 bittesmå pannekaker som hun fikk kose seg med. Men det var visst mer morsomt å ha på sukker på dem enn å faktisk spise dem! Nå står både ytterdør og samtlige vinduer på vidt gap her, det lukter så innmari pannekaker og bacon at a mor holder på å få fnatt! Formen er grei, var litt kvalm i formiddag... tror det kom av at det ble morgen litt for tidlig etter min smak... :gjeiper: Men men, har fått vaska litt her i dag da, ikke verst bare det! Står igjen støvsuging av gulvene, men det får vente til i morgen. Nå venter vi på Barne-Tv, Ida liker Jubalong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. mars 2008 #1129 Del Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer med 12 uker da, deilig å være over den kneika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1130 Del Skrevet 1. mars 2008 Gratulerer med 12 uker da, deilig å være over den kneika Takk takk! Er ikke så verst å omsider komme over kneika nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1131 Del Skrevet 1. mars 2008 Blæh, det lukter jo mat her enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 1. mars 2008 #1132 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg har kommet over de 12 første ukene ja, heldigvis! :rosasmil: Er litt mindre å bekymre seg for når man omsider runder 12 uker... Åh, blir kjempespennende med 2 småtroll ja! Du har jo god erfaring nå, så jeg kommer sikkert til å spørre deg om ting og tang etterhvert! Ja, Husker det føltes litt tryggere når jeg hadde kommet til 12 uker. Det kommer sikkert til å gå bra Tipper det blir en gutt denne gangen. hadde vært arti med en av hvert kjønn. Men så lenge de er velskapte så er det helt greit Tror ikke jeg kan komme med så mange råd..hehe! Tror du vet like mye som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. mars 2008 #1133 Del Skrevet 2. mars 2008 Jøss, så moro at du er gravid igjen! :-D Jeg så det via dagboka til Grace nå Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1134 Del Skrevet 2. mars 2008 Ja, Husker det føltes litt tryggere når jeg hadde kommet til 12 uker. Det kommer sikkert til å gå bra Tipper det blir en gutt denne gangen. hadde vært arti med en av hvert kjønn. Men så lenge de er velskapte så er det helt greit Tror ikke jeg kan komme med så mange råd..hehe! Tror du vet like mye som meg Føles litt tryggere nå ja, selv om jeg så et bankende hjerte på UL da jeg var 8 uker! Tror du det blir gutt nå altså? Blir spennende å se! Hadde vært morsomt med en av hver ja, men det viktigste er jo at ungen er frisk! :rosasmil: Ida hadde sikkert likt ei lillesøster, ser jeg for meg... Jeg vet nok ca like mye som deg ja! Men det kan jo hende det dukker opp noe søskensjalui-greier jeg ikke aaaaner hvordan jeg skal løse! Jøss, så moro at du er gravid igjen! :-D Jeg så det via dagboka til Grace nå Gratulerer så mye! Ja, her produseres det småtroll igjen! Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #1135 Del Skrevet 2. mars 2008 I dag har vært en god dag! Jeg slet skikkelig i går kveld og i natt pga pannekakelukta, så det er det leeeeeenge til vi skal ha igjen! Lukta mat i alle rom, og da særlig på badet og på soverommet... så i natt har vi sovet med vinduet oppe! Da vi sto opp, var det levelig her igjen. Har kosa oss skikkelig med Ida i dag! Eller, jeg har gjort det... sambo har vært en slapping, og har stort sett bare sett tv eller sittet foran pcn... Har jeg bedt han gjøre noe med Ida, så har det vært huffing og sure blikk! Han var med oss ut en tur da, så Ida fikk leke litt i snøen! I kveld skal jeg legge meg tidlig, så jeg er klar for en ny uke! Har jo ikke blitt så mye avlasting på meg i dag så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #1136 Del Skrevet 5. mars 2008 I dag er Ida 1 år og 5 mnd. Bare en måned igjen før hun er 1 1/2 år! Snart er hun vel konfirmant og! Akkurat nå sitter hun og ser på magen sin, mens hun sier baby! Hun begynner å forstå at mamma har baby i magen, og er veeeeldig usikker på om hun selv også har det. Så hun må sjekke innimellom! 12+5 i dag, og jeg har så langt i dag ikke brekt meg! Det må være første dagen på leeenge! Håper det fortsetter sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #1137 Del Skrevet 5. mars 2008 Har gjort litt husarbeid i dag, og det kjennes GODT i ryggen! På toppen av det hele løper Ida rundt her i bare bleia, og nekter å kle på seg... Hun er litt for glad i være naken den jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1138 Del Skrevet 6. mars 2008 I dag fikk jeg innkallelse til ordinær UL! Den 14.april skal vi i vei og titte på huleboeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #1139 Del Skrevet 6. mars 2008 Så moro med UL da Vil dere vite kjønn? Gjorde dere det forrige gang forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1140 Del Skrevet 6. mars 2008 Så moro med UL da Vil dere vite kjønn? Gjorde dere det forrige gang forresten? Ja, det blir kjempemoro Vi vil gjerne vite kjønn, om den lille vil vise oss! Vi visste forrige gang ja, var utrolig koselig å vite! Så kunne vi konsentrere oss om å kjøpe rååååsa klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå