Burpen Skrevet 5. juli 2007 #1041 Del Skrevet 5. juli 2007 Hurra for Ida!! Tenk at hun er ni måneder allerede Det føles som igår (okay da, det var kanskje å overdrive, men hvertfall forrige uke) at jeg var så superspent på hva du holdt på med når du ble borte fra KG de dagene Ida bana vei ut ( ), og fram til du kom hjem... Så flink lille er, som setter seg opp og greier! Vi har tatt ibruk sprinkelsenga nå. Kan heldigvis ha den i "høyeste hakk", men hun føles allikevel stor når hun har fått ordentlig seng! ...idag passer forresten første verset i "sint-sangen" for meg, for jeg har mista en rød penn Regner med Ida har oppført seg siden vi skrev på msn, siden du ikke har sendt henne til meg! Flinke Ida!! Nå er huset vårt snart klart for besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #1042 Del Skrevet 8. juli 2007 Her er et bilde av Ida, lenge siden sist... blir ikke liggende så utrolig lenge, og det ligger også på facebook for de som finner meg der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #1043 Del Skrevet 8. juli 2007 Hurra for Ida!! Tenk at hun er ni måneder allerede Det føles som igår (okay da, det var kanskje å overdrive, men hvertfall forrige uke) at jeg var så superspent på hva du holdt på med når du ble borte fra KG de dagene Ida bana vei ut ( ), og fram til du kom hjem... Så flink lille er, som setter seg opp og greier! Vi har tatt ibruk sprinkelsenga nå. Kan heldigvis ha den i "høyeste hakk", men hun føles allikevel stor når hun har fått ordentlig seng! ...idag passer forresten første verset i "sint-sangen" for meg, for jeg har mista en rød penn Regner med Ida har oppført seg siden vi skrev på msn, siden du ikke har sendt henne til meg! Flinke Ida!! Nå er huset vårt snart klart for besøk... Jeg synes også det virker som om det var i forrige uke hun kom til! Tenk at det har gått hele 9 mnd, det er jo helt rart å tenke på! 9 mnd med vår herrrlige snuppe, som akkurat nå ligger og spiser på buksebeinet mitt! :rødme: Så spennende at Burpelita har fått sprinkelseng nå! Ikke sant hun ser bittelita ut i den store senga? Husker Ida liksom forsvant i den store senga si! :rosasmil: Fant du den røde penna igjen eller? Ida har vært en praktunge siden vi snakka sammen, så jeg har ikke hatt behov for å sende henne riktig enda... Hun var riktignok en smule sutrete i går, men det løste seg med litt søvn! Åh, er dere snart ferdige med huset? Må legge ut masse bilder på facebook når den tid kommer! Og jeg gleeeeder meg til å komme på besøk, må bare finne en tid som passer for oss alle! weeeeheeee! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #1044 Del Skrevet 8. juli 2007 Lurer på om Ida reagerer på at sambo er så mye borte jeg.. :klø: Når han er hjemme, så HYLER hun masse, sånn skikkelig kjefte-hyling. Og når han går ut av døra, så hyler hun mot den en stund etterpå... Er vel ikke så lett for vesla å venne seg på at pappa er så mye borte, når vi har vært så heldige å ha han så mye hjemme til nå... I tillegg har hun blitt verdens største mammadalt. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #1045 Del Skrevet 11. juli 2007 I dag reiser jeg og Ida på sommerens første tur! ...og vi skal heeeeelt til Hotel Mamma og Pappa! Jeg plages sånn med ei visdomstann som vil opp, så jeg har fått meg tannlegetime på hjemstedet i morgen tiiiidlig (kl 9, herregud - vi bruker å stå opp da vi! ), og da må vi dra i dag. Sambo kommer etter på fredag etter jobb, og så blir vi hjemme i helga. Er litt spent på hvordan det blir å være uten sambo så lenge, særlig for Ida sin del. Heldigvis er det masse hjelp i mamma og pappa, så det går vel fint! Men jeg vedder på at det blir veeeeldig godt å se sambo igjen! :rødme: Ida har hatt et lite skrikekvarter i senga si nå, hun ville visst ikke sove... men nå er det stille, og jeg nyyyyter stillheten! :rosasmil: Skulle begynt å pakka litt, men jeg tenker jeg venter til hun våkner igjen... De to siste nettene har Ida sovet fra 20.15 og til 09!! Riktignok med et par puppinger i løpet av natta, men likevel! Deeeeilig for mammaen! Nei, får vel hive meg rundt og henge opp klær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 14. juli 2007 #1046 Del Skrevet 14. juli 2007 Koselig å være her på KG igjen! Håper du har en fin lørdag! (har skrevet oppdatering i boka mi..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 16. juli 2007 #1047 Del Skrevet 16. juli 2007 Hvordan går det med lille familien? Håper du koser deg og nyter sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #1048 Del Skrevet 19. juli 2007 Hei epica! Så hyggelig at du stikker innomi ny og ne, det gjør nemlig ikke jeg! Her har vi det veldig bra, dagene flyyyyyyr og jeg finner rett og slett ikke tid til å sette meg ned her... Ida er bokstavelig talt høyt og lavt om dagen, akkurat nå har hun fått opp en skuff og kaster bruksanvisninger rundt seg her... She's a handful... Skal prøve å oppdatere boka mi i dag, har pcn stående på, så det blir vel litt etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #1049 Del Skrevet 19. juli 2007 Tenkte å oppdatere nå, men svigers ringte og sa de kommer på besøk snart... så da får jeg hive i meg en lovlig sen lunsj, og RYDDE her før de kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 19. juli 2007 #1050 Del Skrevet 19. juli 2007 Så spennende at Burpelita har fått sprinkelseng nå! Ikke sant hun ser bittelita ut i den store senga? Husker Ida liksom forsvant i den store senga si! :rosasmil: Fant du den røde penna igjen eller? Åh, er dere snart ferdige med huset? Må legge ut masse bilder på facebook når den tid kommer! Og jeg gleeeeder meg til å komme på besøk, må bare finne en tid som passer for oss alle! weeeeheeee! og Ja, hun er jo knøttliten i den store senga! Og hun storkoser seg!! Ligger der med armene ut til siden, opp i været, og ruller seg hit og dit... Fant heldigvis den røde pennen, ja. vet ikke hva jeg skulle gjort hvis ikke Ja, jeg håper huset er ferdig innen september er omme!! Skal legge ut masse bilder, ja! Jeg gleeeeeeeder meg også til å få besøk!! Masse :kys_2: Tenkte å oppdatere nå, men svigers ringte og sa de kommer på besøk snart... så da får jeg hive i meg en lovlig sen lunsj, og RYDDE her før de kommer! Jeg slår deg, for jeg har ikke spist frokost ennå... *skjerpings på Burpen* Kos deg med svigersbesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #1051 Del Skrevet 20. juli 2007 Burpen: på Burpen som ikke spiser frokost før langt på dag! Skjerpings! Men ellers var det hyggelig at du har vært innom! Gleder meg masse til bilder av huset, dere jobber vel mye om dagen vil jeg tro! på knallherlige Burpen! --------------------------------------------- Sånn. Nå skal jeg oppdatere her. Jammen ikke lett å få tid - i går etter at svigers dro, så fikk vi besøk av bestevenninna mi med samboer, kjempekoselig! "Ferien" på hjemstedet var suuuuuper! Det begynte med min tannlegetime på torsdag forrige uke, jeg slapp å trekke tanna inntil videre for det var så betent og jeg hadde infeksjon... så det ble penicilin og trekking i høst i stedet! Tannlegen syntes ikke det var rart at jeg hadde hatt vondt, for det så ikke ut nerri der... hehe. Resten av torsdag brukte jeg og Ida sammen med mamma og pappa på shopping! :rosasmil: Mamma var snill og spanderte 2 par bukser på meg, og siden det var salg så kosta de tilsammen 150 kr! Fredag skulle vi på Frosta (for de som vet hvor det er..hehe) og hente jordbær, men vi var litt tidlig ute - så det ble sightseeing der til å begynne med! Tok samtidig en snartur ut på Tautra, og så på det nye Mariaklosteret. Ida syntes det var veeeeldig facinerende at vi måtte være stille inne der, og bare måtte gi fra seg litt gnell-lyder! På kvelden fredag kom sambo til hjemstedet han også, og det var deilig både for meg og Ida å se han igjen! :rødme: Ida viste pappa alt det nye hun hadde fått, særlig barnecampingsettet hun hadde fått av mamma og pappa! (Ligger bilder på facebook) Lørdag dro jeg og sambo ut på en liten kjøpesentertur mens mamma og pappa hadde Ida. Rart å være uten vogn på kjøpesenter... På ettermiddagen dro vi, mamma & pappa, og bestevenninne & samboer opp på hytta til mamma og pappa og grilla og kosa oss! Kjempekos! Søndag dro vi til svigers og hilste på der, før vi dro hjem til mams & paps og lagde middag til lillesøs som kom hjem fra Frankriketur! I kveldinga dro vi hjem igjen, storfornøyde etter årets ferietur! I løpet av ferien så bestemte Ida seg for at nå var det nok med pupp på dagtid, så nå ammer vi kun morgen og kveld. Og natt. Personlig synes jeg at hun bestemte seg litt vel brått, for fy fasan for melkespreng jeg har hatt!! Litt mykere overgang hadde nok passa fint... Men det går heldigvis bedre nå da. Denne uken har vi vært tilbake i de samme rutinene, de sklei litt ut mens vi var borte. Vi jentene har hatt nok å gjøre her hjemme mens sambo jobber, Ida har begynt å reise seg ved ALT det går an å reise seg ved! Og noen ganger går der bra, andre ganger ikke.. I tillegg har hun oppdaga diverse skuffer og skap, så hun har noen "rydde"runder i løpet av en dag! Herlige gullet mitt! I dag har jeg klippet håret! Var jammen på tide, er faktisk et år siden sist! Så det var veeeldig godt å få det litt kortere og litt lettere! Helgen skal brukes til avslapning her i huset, i morgen skal jeg trene da - men resten av dagen skal jeg bare slappe av. Er visst meldt litt bedre vær enn vi er vant til også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #1052 Del Skrevet 20. juli 2007 Savner dagboka til marthepia jeg... Så om du leser dette vennen, så ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 22. juli 2007 #1053 Del Skrevet 22. juli 2007 Er det ikke deiiiilig å være uten vogn av og til? Luxus syns jeg! Håper du er mer heldig med været der du bor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #1054 Del Skrevet 29. juli 2007 Shiloh: Jo, er passe deilig å være uten vogn, men innimellom hadde jo vært greit å hatt den så jeg kom meg litt ut! Her er vi liiiite heldig med været, pissregner som bare det... ************************************************ Da var det på tide med oppdatering igjen. Denne uka har gått såååå fort! Mandag var jeg og Ida på Solsiden (Trondheims svar på Aker Brygge), og var på cafe med flere andre mødre og deres smågull. Kjempemorsomt for både liten og stor og treffe andre! Tirsdag var vi bare hjemme, og onsdag var vi på Solsiden igjen, denne gang sammen med en barndomsvenninne jeg ikke har sett på 1 år! Vi storkosa oss med litt shopping og cafe-besøk! :rosasmil: Torsdag var vi bare hjemme igjen, og på fredag skulle vi egentlig på shopping igjen, men Ida fikk feber på torsdagskvelden så vi valgte å bli hjemme. Jeg var litt usikker på om det var pga tennene eller om det var den fjerde barnesykdom, for hun var såååå slapp på fredag... Hadde 38,7 i feber, og hun bare satt eller lå i sofaen og så på tv.... Og det er så uvant Ida, hun pleier jo å være i 110 på gulvet! Men på lørdag var hun feberfri igjen, så da dro vi alle sammen til Ikea! Ida fikk seg ny lekekasse, sånn gå-trille, vi kjøpte oss ny stekepanne og slaktefjøl! Moro å komme seg litt ut og bruke penger! På ettermiddagen i går fikk vi besøk av en kompis, som hadde med 2 svære pizzaer! Etter han dro var det leggetid for Ida, mens vi voksne hadde lørdagskveld! :rosasmil: Har vært litt av en uke dette, i tillegg til all fartinga, så har Ida fått opplevd at det er ikke bare bare å komme seg frem her i verden. På onsdag hadde hun et lite uhell, hun tryna noe skikkelig i det ene bordhjørnet da hun gikk rundt bordet, noe som resulterte i den verste verandaleppa jeg har sett på lenge... Var ikke så morsomt for mammaen å se på... Og tirsdag holdt hun på å kveles av en matbit - men heldigvis var jeg såpåss rolig at jeg visste hva vi måtte gjøre, og fikk opp biten. Sambo syntes det var skikkelig ekkelt da, og det forstår jeg godt! Toppen av iskaka ble jo feberen da... så hun har hatt en strevsom uke! Hun holder på å får tenner oppe også, og de plages hun veldig med. Sutrer mye, og vil ikke sove eller spise. Vi hadde jo egentlig slutta med dagamming, men nå mens hun har vært så pjusk, så har hun hatt lyst på litt melk på dagtid. I dag holder sambo og jeg på å vaske hus! Må gjøre det i helgene når begge er hjemme! Ida våknet nettopp etter en 15min-dupp ( ), så hun må vel få være med hun også. Ute regner det, har vært dårlig vær hele uka. Men vi koser oss selv om været er dårlig vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 29. juli 2007 #1055 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg mente, at mannen passer Ida mens du tråler i butikker.. Ååå.. stakkars Ida, godt hun er frisk igjen nå! Uff, fikk klump i halsen når jeg leste om fallet Her er det også Hveeeeer dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. august 2007 Forfatter #1056 Del Skrevet 10. august 2007 *hente meg selv frem fra side 2, og samtidig titter på de nye smileyene, og skal huske å oppdatere her i løpet av helga - for nå hyler Ida* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. august 2007 #1057 Del Skrevet 11. august 2007 Innom med en diiiiger til snuppene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. august 2007 Forfatter #1058 Del Skrevet 19. august 2007 Diger til Cr@sh og Shiloh som har vært innom! Her var det en stykk forsømt dagbok... Dagene bare FLYR, men det er liv i oss! Siden sist har vi vært på enda en "ferietur" til hjemstedet, og vi koste oss skikkelig. Ellers har bilen vært til reparasjon IGJEN! Var bremsene som svikta, plutselig var vi ganske bremseløse gitt... gikk heldigvis bra, de brukte kun 1 dag på å fikse, og vi ble over 5000 kr fattigere... Denne helga har vi gjort mye, i går dro vi til lekeplassen og Ida fikk prøve sandkasse og disse for første gang! Virka som om hun likte det, så vi skal dit igjen i morgen. På ettermiddagen i går fikk vi masse besøk, 3 kompiser av sambo og bestevenninna mi + forlovede stakk innom! :rosasmil: Ida storkoste seg, sjarmerte alle gutta i senk! I dag har vi vært på besøk til en kompis av sambo, og etterpå dro jeg på kino med en venninne. Vi så "Knocked up", og den var kjempebra! Var mange situasjoner vi kjente oss igjen i, så vi satt og smålo under hele filmen. Ellers vokser jo Ida, og blir så stor og flink jente. Hun har blitt så flink til å gå langs møbler og vegger, så det skulle ikke forundre meg om hun plutselig slipper seg og kommer gående over gulvet. Hun har også blitt ei skikkelig ute-jente, hun blir såååå glad når hun får på seg skoene og får gå ut en tur! :rødme: Har kjøpt hennes første støvler og regnklær, så nå har vi ingen unnskyldning for å ikke gå ut uansett vær! Vi stooooorkoser oss her hjemme vi jentene, og vi koser oss enda mer når sambo kommer hjem om dagene! Skal prøve å bli flinkere til å skrive her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 21. august 2007 Forfatter #1059 Del Skrevet 21. august 2007 Nå skulle jeg være flittig student, så jeg gikk inn på studweb for å registrere meg på fag til høsten, og hva oppdager jeg? Jo, de har ikke registrert at jeg har permisjon, så de har skrevet "ikke møtt" og "ikke levert oppgave" som eksamensresultater til jul i fjor!! F***s møkkadrittskole!! Så klart har jeg ikke møtt, jeg satt hjemme og koste meg med babyen min - OG DET VISSTE DE!!!! Frister veeeldig å gå tilbake til skolen nå gitt... (jada, litt syting og klaging, men jeg blir så OPPGITT) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 24. august 2007 Forfatter #1060 Del Skrevet 24. august 2007 Isj, har glemt å sende mail til skola for å fikse saken... jaja, ordner seg! I dag har jeg og Ida vært på shopping, brukt masse penger! Kjøpte ikke så mye til meg selv da, mest gaver og stæsj! Men morsomt likevel! :rosasmil: Ida var så god i morges, hun våkna kl 7, men jeg ville sove lenger ( ), så vi lå i storsenga og kosa litt. Så la hun plutselig hodet sitt på ansiktet mitt, og sovna! :rødme: Hun brukte meg som hodepute leeeenge, hun sov helt til 9.20! Da var det deilig å stå opp! Hun har forresten slutta med kveldspupp nå, så nå ammes hun kun på morgenen. Hun avvente seg selv, plutselig en kveld hadde hun ikke lyst på. Har prøvd hver kveld siden, og ingen interesse. I morgen skal sambo få legge henne, første gang ever! Så i dag har jeg faktisk dratt på meg en vanlig spilebh, aldri mer ammebh! :juhu: I allefall i denne omgang, når vi får neste unge må jeg nok dra de frem igjen! Ellers fint lite å melde, er allerede helg igjen! Jeg skal på trening i morgen, ellers skal vi bare kose oss hjemme sammen alle tre. Blir vel en tur til sandkassa i løpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå