Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Sovnet ikke før halv 7 på morgenkvisten i går... :Gjesp: Og jeg sto opp igjen halv 11. Så hele dagen i går var jeg i min egen lille komaverden! :ler: Skulle egentlig på treff, men det måtte jeg droppe. Kanskje like greit, for det var så glatt i går at jeg sikkert ikke hadde kommet meg dit uansett. Ikke fikk jeg sovet på dagen i går heller, sambo var på skolen så jeg hadde Ida alene - og hun var i et grinete humør. Men i natt har jeg sovet himmelsk, sovnet litt etter 23 og sov helt til 05.20 da Ida lå og hylte etter mat... Etter det sov vi videre til nærmere 9 før hun fikk mer mat, og så duppet vi av til 10.40! :hoppe:

Idag snør det skikkelig masse her, og det blåser fra alle retninger! :ler2: Men vi skal snart ut og trille uansett. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær... sier jeg nå, bare spør igjen etterpå.

Ida leverte nettopp bæsjebleie, bæsj over hele jenta - til og med i håret! :hoho: Tror sambo bare får bade henne, mest lettvint det!

Har ingen store planer i dag, får kanskje besøk av mamma og pappa. Ellers lurte tvillingsøs på om vi ville komme på togstasjonen kl 22 for å si hadet til henne, men det er jo midt i leggetiden til Ida. Så vi får se på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, for et vær... Det blåser skikkelig nå, samtidig som at det snør! Da vi var ute og trilla, så såg vi utover Trondheim - og over sentrum var himmelen skikkelig svart! Tok bilde av det med mobilen, tenkte å legge det inn her etterpå, for det var ganske fancy! Ble så innmari kontrast til snøen! :) Men jeg må føre det over fra mobilen først, og mate Ida som holder på å våkne nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt ikke noe bry å stikke innom HM her i byen, jeg skal dit uansett - og det er jo fort gjort å ta en titt! :)

Snorking er skikkelig hat innimellom! :sur: Det verste er at jeg bestandig dunker borti han, eller vekker han, men han begynner igjen med en gang etterpå... Og om han ligger på ryggen, og jeg ber han legge seg på sida, så snur han bare på hodet... :ler: Jaja, disse mannfolka...

Snille, søte Skrållan! :kyss:

:ler: Ser for meg samboern din når han snur på hodet i den tro at det skal stoppe snorking :hoho:

Sovnet ikke før halv 7 på morgenkvisten i går...  :Gjesp: Og jeg sto opp igjen halv 11. Så hele dagen i går var jeg i min egen lille komaverden! :ler: Skulle egentlig på treff, men det måtte jeg droppe. Kanskje like greit, for det var så glatt i går at jeg sikkert ikke hadde kommet meg dit uansett. Ikke fikk jeg sovet på dagen i går heller, sambo var på skolen så jeg hadde Ida alene - og hun var i et grinete humør. Men i natt har jeg sovet himmelsk, sovnet litt etter 23 og sov helt til 05.20 da Ida lå og hylte etter mat... Etter det sov vi videre til nærmere 9 før hun fikk mer mat, og så duppet vi av til 10.40! :hoppe:

Idag snør det skikkelig masse her, og det blåser fra alle retninger! :ler2: Men vi skal snart ut og trille uansett. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær... sier jeg nå, bare spør igjen etterpå.

Ida leverte nettopp bæsjebleie, bæsj over hele jenta - til og med i håret! :hoho: Tror sambo bare får bade henne, mest lettvint det!

Har ingen store planer i dag, får kanskje besøk av mamma og pappa. Ellers lurte tvillingsøs på om vi ville komme på togstasjonen kl 22 for å si hadet til henne, men det er jo midt i leggetiden til Ida. Så vi får se på det...

Godt å høre at du sov godt i natt, når du hadde den natta du hadde natt til igår! Ikke noe kjekt å være trøtt... :Gjesp:(Må ikke tenke på å være trøtt,- nå kom det kastende over meg... :ler: )

Å, skulle ønske vi fikk litt snø :sjenert: Er vant med masse snø, og her finnes jo ikke et fnugg :overrasket:

Ser for meg (eller nei,- jeg ser ikke for meg :ler: ) bæsjebleia til Ida! Må vente til Burpelita kommer før jeg klarer å se for meg sånt, tror jeg!

Kos deg i kveld uansett hva det blir til!

Herregud, for et vær... Det blåser skikkelig nå, samtidig som at det snør! Da vi var ute og trilla, så såg vi utover Trondheim - og over sentrum var himmelen skikkelig svart! Tok bilde av det med mobilen, tenkte å legge det inn her etterpå, for det var ganske fancy! Ble så innmari kontrast til snøen! :) Men jeg må føre det over fra mobilen først, og mate Ida som holder på å våkne nå! :)

Gleder meg til å se bilde! Det hørtes stilig ut...!!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Innom en liten tur før jeg legger meg. Det har blitt så lite tid til KG i det siste.. Vet egentlig ikke hvorfor. Fra vi begynte på skolenigjen har det vært en del å gjøre da.. Store innleveringer og nå framføring+ prøve på 124 sider! Føler meg overveldet!! Det er så mye! Bare så det surrer oppi hodet mitt noen gang :ler:

Det har vært sikkelig stygt vært her også. Det rare er at det virker som om Emma sover bedre og lengere når det er uvær ute. Hmm? Sånn var det en anen gang det var storm ute også.. Hun sov seg gjennom hele greia og sov lenge! Godt :sjarmor: *Mer uvær, mer uvær :ler: *

Kommer tilbake senere! Skal legge meg samtidig som sambo i kveld. Som regel er det jeg som legger meg først og sambo kommer etter noen timer. Det er litt trivelig og kos når man legger seg samtidig. Uten at det behøver å lede til sex. Bare kose og prate :)

Snorking er et problem her i huset også! Jeg blir gal noen gang! Det somen traktor som kommer durende rett forbi øret mitt. Det hender ofte at jegvåkner av det og dytter på han. Noen ganger hjelper det, noen gang ikke. hender ofte at jeg må bli hardhendt før han snur på seg.

Hehe... En slik bæsjbleie kan jeg huske! Hendte noen gang at jeg måtte ta å holde Emma under vasken for å vaske av alt som har kommet oppover ryggen. Det var sikkelig ille noen gang! Men jeg tror ikke hun har fått bæsjen sin i håret :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tid eller mulighet til å svare dere alle nå, kommer forhåpentligvis tilbake til det senere...

I dag streika pcn min fullstendig, og den er nå klar for å kastes. Jeg har ødelagt den litt, for jeg ble litt sinna på den... :sjenert: Av den grunn kommer jeg til å være her MYE mindre, desverre... Blir litt vanskelig når jeg ikke har data å bruke.. :grine: Har ikke bestemt meg for om jeg kommer til å beholde dagboka enda, får vente å se... Kommer i allefall til å beholde den til etter i morgen, så jeg får fortalt Burpen om jeg fant sånn kjole eller ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snille, søte Skrållan!

Ser for meg samboern din når han snur på hodet i den tro at det skal stoppe snorking

Godt å høre at du sov godt i natt, når du hadde den natta du hadde natt til igår! Ikke noe kjekt å være trøtt... (Må ikke tenke på å være trøtt,- nå kom det kastende over meg... )

Å, skulle ønske vi fikk litt snø  Er vant med masse snø, og her finnes jo ikke et fnugg

Ser for meg (eller nei,- jeg ser ikke for meg  ) bæsjebleia til Ida! Må vente til Burpelita kommer før jeg klarer å se for meg sånt, tror jeg!

Kos deg i kveld uansett hva det blir til!

Gleder meg til å se bilde! Det hørtes stilig ut...!!

Har svart deg i dagboka di om kjolen... :)

Sambo er ikke verdens lureste når han ligger og sover, men veldig kos ellers! :ler2:

Vet du, du kan få litt snæ av meg! Vi har så masse nå at vi ikke trenger halve engang, så det er masse til overs! Skal sende det som Norgespakke ned til deg jeg! ;)

Sånne bæsjebleier må man bare oppleve! :ler: Det er helt syyykt hvor mye bæsj som kan komme ut av noe så lite!

...ble ikke noe bilde av himmelen... det var noe feil med kabelen min, og så ble pcn min ødelagt. Sambo sin data har ikke det programmet jeg trenger for å føre over bilder, men jeg skal legge det inn etterhvert. Må jo ha NOE som er mitt på denne hersens pcn jeg også..

Innom en liten tur før jeg legger meg. Det har blitt så lite tid til KG i det siste.. Vet egentlig ikke hvorfor. Fra vi begynte på skolenigjen har det vært en del å gjøre da.. Store innleveringer og nå framføring+ prøve på 124 sider! Føler meg overveldet!! Det er så mye! Bare så det surrer oppi hodet mitt noen gang

Det har vært sikkelig stygt vært her også. Det rare er at det virker som om Emma sover bedre og lengere når det er uvær ute. Hmm? Sånn var det en anen gang det var storm ute også.. Hun sov seg gjennom hele greia og sov lenge! Godt :sjarmor: *Mer uvær, mer uvær  *

Kommer tilbake senere! Skal legge meg samtidig som sambo i kveld. Som regel er det jeg som legger meg først og sambo kommer etter noen timer. Det er litt trivelig og kos når man legger seg samtidig. Uten at det behøver å lede til sex. Bare kose og prate

Snorking er et problem her i huset også! Jeg blir gal noen gang! Det somen traktor som kommer durende rett forbi øret mitt. Det hender ofte at jegvåkner av det og dytter på han. Noen ganger hjelper det, noen gang ikke. hender ofte at jeg må bli hardhendt før han snur på seg.

Hehe... En slik bæsjbleie kan jeg huske! Hendte noen gang at jeg måtte ta å holde Emma under vasken for å vaske av alt som har kommet oppover ryggen. Det var sikkelig ille noen gang! Men jeg tror ikke hun har fått bæsjen sin i håret

Jeg synes du er flink med skolen jeg, så ikke tenk på at det blir lite KG-tid! Innimellom er det rett og slett mye å gjøre ellers i livet, og da må nettet vike! ;)

Haha, så moro at Emma sover bedre i uvær! Skulle jo virkelig tro det var omvendt... Ida registrer ikke været hun, så for henne kan det være for det samme! :ler:

"Godt" å høre flere sliter med snorkere.... Noen ganger funker det å dunke borti sambo også, men jammen ikke alltid...

Jeg synes også det er trivelig å legge seg samtidig! :) Sambo bruker å komme ca 15 min etter meg, så jeg rekker å amme ida først. Så etterpå er det koooos å krype inntil han og kooooooose! ;) Ikke sex-kos nei, bare vanlig ja...

AAAAner ikke åssen Ida fikk bæsj i håret da! :ler: Kan hende det var fordi sambo hadde av henne bodyen det var bæsj på! :)

:klem:

Hei Skrållan!

Koselig å lese hos deg, som vanlig!

Blir glad av å se på søte Ida i avataren din... *smelt*

Hei hei vennen!

Hyggelig at du stikker innom! :kose:

Ida er en sjarmunge, det er sikkert! :hjerte:

:kys_2:

Du MÅÅÅÅ jo ha dagbok...

Jeg skal ikke slette den! :hoppe: Har kommet til en avtale med sambo, så det løser seg! :)

Neei, du må da ikke slette dagboka di!?

Neida, vennen! jeg beholder boka! :trøst:

Du må ikke slette dagboka di

Jeg blir her! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå har jeg spist for mye sjokkiskake... :ler2:

Ja, i går streika altså pcn min.... Jeg ble sinna, så jeg gikk løs på den med en avbitertang! :sjenert: Nå har jeg inngått avtale med sambo om at jeg får låne hans pc innimellom, selv om jeg hater den... han kjører linux istedet for windows - hvilker jeg skjønner fint lite av. Også hater jeg tastaturet. Men jeg har ikke hjerte eller lyst til å forlate KG, så jeg biter i det sure eplet! :)

I dag har jeg og Ida vært på shopping med lillesøs (grønnsåpe her på KG! takk for en fin dag såpa! ), og det vat kjempekos! Ida var supersnill, sov for det meste - og sjarmerte hele Trondheim med sine hvin når hun var våken! :hjerte: Jeg kjøpte endel også:

*Princess-joggedress på salg til Ida

*"I love daddy"-genser til Ida

*2 pysjer til Ida

*Truse til meg... med bling bling! :ler:

*Ullgenser på supersalg (2 for 150 - lillesøs og jeg spleisa)

*Supergod bodyskrubb fra Skrubberiet

*Ammeinnlegg og Dentinox

*Viking gore tex vintersko til meg (nå er jeg fornuftig voksen, som ikke sløser bort penger på ugunstige lekre støvletter...)

Tror det var alt! :) Lillesøs tok hull i ørene også, moro! :)

Da vi kom hjem hadde sambo laget lasagne til oss! :hjerter: Og etter middagen kom mamma og pappa med sjokoladekake! :sikle: De ble her en stund, kjempekoselig!

Ida har begynt å le når vi holder henne opp over hodet vårt, og bikker hodet hennes ned mot vårt! :hjerte: Før funka bare killing, men det er stas å se at hun ler av sånne andre ting også! :)

Tror ikke jeg har mer å fortelle nå, Ida sutrer litt etter mat - så jeg må vel etterkomme hennes ønsker! :ler2:

KJEMPEKOSELIG at dere fremdeles vil ha meg her, det setter jeg STOR pris på!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg virkelig hjertet i halsen her, alstå! :sjenert: Må ikke skremme ei stakkars gravid med sånne "slette-dagbok"-utsagn :frustrert:

Superflott at du og sambo har finni en løsning på pc-poblemet, hvertfall! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Tusen takk for at du sjekka om de hadde kjole :kyss:

...de har både sko og hårbånd på "min" HM, men jeg tror det vil være finest sammen med kjolen, så ellers takk! :)

Skal si du fikk lufta VISA'n på shoppingturen din :overrasket: Det er så kjekt!! ;)

Gleder meg til jeg (forhåpentligvis) må fornye garderoben min etter fødselen! :hoppe:

Lurer på hva han samboer'n din er lagd av, altså! :ler2: Jeg tror aldri i mine levedager min hadde finni på å lage lasagne sånn helt uten videre... :sur:

Ha en superduper dag, søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så godt å høre at du fortsatt blir her :)

Så gøy med shopping da! Kunne tenkt meg det selv, men det var de penga.... Har jo dårligere råd nå enn da jeg studerte.... Kanskje jeg skal gå inn for å bli evig student :ler:

Sjokkiskake :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg virkelig hjertet i halsen her, alstå!  Må ikke skremme ei stakkars gravid med sånne "slette-dagbok"-utsagn

Superflott at du og sambo har finni en løsning på pc-poblemet, hvertfall!

Tusen takk for at du sjekka om de hadde kjole

...de har både sko og hårbånd på "min" HM, men jeg tror det vil være finest sammen med kjolen, så ellers takk!

Skal si du fikk lufta VISA'n på shoppingturen din Det er så kjekt!!

Gleder meg til jeg (forhåpentligvis) må fornye garderoben min etter fødselen!

Lurer på hva han samboer'n din er lagd av, altså!  Jeg tror aldri i mine levedager min hadde finni på å lage lasagne sånn helt uten videre...

Ha en superduper dag, søta!

Sorry, var ikke meningen at du skulle få kaffen i vrangen og i det hele tatt... :ler: Men jeg blir her, så nå kan du puste lettet ut! ;)

Heeeelt enig i at skoene og hårbåndet blir best med kjolen til! :Nikke:

VISA'n ble luftet til gangs i går! :hoppe: Det er så moro å ta en real shoppingrunde innimellom! Fikk ikke handlet så veeldig mye til meg selv da, for jeg vil vente til de siste kiloene har forsvunnet... Får på meg alle de gamle klærne mine, så det er ikke kjempenødvendig med nye klær til meg. Også er det jo så mye mer kos å handle små Ida-klær! :hjerte: Fant en LEKKER strikka kjole på Vero Moda da, som jeg kanskje må gå tilbake og kjøpe... Klarer ikke å bestemme meg for om jeg kommer til å bruke den. Er jo ikke så ofte jeg pynter meg...

Sambo er nok laget av kjernekar-materiale! :ler2::hjerte: Ikke bare hadde han fiksa middag, han hadde jammen hatt storopprydding her også!! Tror kanskje han kjeda seg da verken jeg eller Ida var her... :ler:

Ha en superfenomenalistisk dag du også søta!

Så godt å høre at du fortsatt blir her

Så gøy med shopping da! Kunne tenkt meg det selv, men det var de penga.... Har jo dårligere råd nå enn da jeg studerte.... Kanskje jeg skal gå inn for å bli evig student

Sjokkiskake

Takk for det! :)

De penga, de penga ja... Er utrolig glad jeg fremdeles er student (det får du meg aldri til å si igjen! :ler: ) , så jeg får fødselsstipend fra Lånekassa. Uten de pengene hadde jeg vært innmari fattig. Evig student høres jo ut som en fiiiin tilværelse! :ler:

Sjokkiskaka var namnam, men slettes ikke figurvennelig! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

memo til meg selv: IKKE legg ut på langtur med nye vintersko som ikke er gått inn... nå sitter jeg her med gnagsår på hokkelkula og midt på leggen! :grine: Men men, fikk no en fin tur da! :)

I dag har jeg og Ida vært endel alene siden sambo skulle på skolen. Klarte oss utmerket, jeg lagde sang til Ida som hun smilte godt av, hun fikk bæsja en real bleie, og vi trillet en lang tur til butikken! :) Tok meg 1 1/2 time å gå, men føret og mine vonde føtter har litt å si. Ellers i dag har jeg vasket utrolig mye klær, tørkestativet er helt nedlesset! :ler:

Ida og sambo sitter og ser "Slipp Jimmy fri", så jeg fikk litt tid på nettet nå! :) Eller, Ida sover på sambo ser jeg... :ler2:

I morgen skal jeg komme meg på trening igjen. Må bare huske å ta opp litt melk fra fryseren... Skal bli godt å røre på kroppen igjen.

Har faktisk blitt invitert på vors i morgen! :overrasket: Blir litt sjokkert, tenker ikke folk på at jeg ammer? Så klart kunne jeg pumpet meg, men da måtte jeg jo ha begynt for flere dager siden for å få nok melk..! Tenker jeg holder meg hjemme med sambo og Ida jeg, kjenner så og si ingen på vorset uansett! :) Ikke savner jeg festing heller, føler jeg er litt for voksen til å fly på fest hver helg! (...sier en 23-åring...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Gleder meg som en liten unge til jeg skal ut igjen! Danse, ha det koslig sammen med venner. Blir nok en stund til enda da.. :ler: Men å fly på fest hver helg gjør jeg ikke. Men man kan vel unne seg en liten fest i ny og ne ;) Det er litt annerledes å feste når man er blitt mamma. Det syntes jeg da jeg var ute for første gang etter jeg fikk Emma. Følte meg bare rar. Her er jeg, 20 år gammel, gutta tar meg på rompa og sjekker meg opp. Jeg føler meg litt fleskete rundt magen og helt nydelig med strekkmerker. Føltes rart.

I kveld skal jeg og sambo ha kosekveld. Skal se supernatural først jeg da. Sambo setter seg vel ned å spiller den timen. Digger supernatural! :)

Synes du virkelig er flink jeg!! Det virker som du har bra kondis!

JEG VET.. nye sko er ikke bra! Lurt å gå inn skoa først :ler: Men du trillet langt fordi!

Ha en fin helg med sambo og Ida :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gleder meg som en liten unge til jeg skal ut igjen! Danse, ha det koslig sammen med venner. Blir nok en stund til enda da.. :ler: Men å fly på fest hver helg gjør jeg ikke. Men man kan vel unne seg en liten fest i ny og ne ;) Det er litt annerledes å feste når man er blitt mamma. Det syntes jeg da jeg var ute for første gang etter jeg fikk Emma. Følte meg bare rar. Her er jeg, 20 år gammel, gutta tar meg på rompa og sjekker meg opp. Jeg føler meg litt fleskete rundt magen og helt nydelig med strekkmerker. Føltes rart.

I kveld skal jeg og sambo ha kosekveld. Skal se supernatural først jeg da. Sambo setter seg vel ned å spiller den timen. Digger supernatural! :)

Synes du virkelig er flink jeg!! Det virker som du har bra kondis!

JEG VET.. nye sko er ikke bra! Lurt å gå inn skoa først :ler: Men du trillet langt fordi!

Ha en fin helg med sambo og Ida :klem:

En liten fest i ny og ne går jo an, men jeg merker jeg synes det er for tidlig enda med tanke på Ida. Men å treffe venner og ha det moro er jeg med på, skjønner bare ikke hvorfor man ikke kan treffes utenom at det er fest.. :sjenert: Kan tro det føltes rart å feste første gangen etter Emma kom! Regner med jeg kommer til å føle meg litt ufo jeg også.. Var en snartur innom en fest 2.juledag, og da syntes jeg det ble litt rar stemning der... Virka som om folk ikke visste hva de skulle si til meg, eller hvordan de skulle oppføre seg. Endte med at jeg satt det meste for meg selv, mens de andre bare snakka om de seneste festene eller skola si... Ikke så moro for meg! :forvirret:

Høres såååå kos ut med kosekveld! :) Har jo forsåvidt kosekvelder vi også, men da er jo Ida med! :ler: Supernatural har jeg faktisk aldri sett, men søstra mi liker den serien godt! :)

Kondisen her i gården er vel grei nok den... Skal ikke skryte på meg noe, men før svangerskapet var den i allefall på topp! Nå er den litt dalende da, men den er på vei opp igjen! :) De nye skoa holdt på å drepe meg, men jeg måtte fortsette å gå, for jeg måtte jo på butikken! :ler2:

Skal kose meg masse med Ida og sambo i helga, håper dere koser dere max i kveld! ;):klem:

Husker du hvor langt på vei du var da hodet til Ida festet seg?

Husker ikke fra jeg gikk med emma jeg..

PÅ helsekortet står det at i uke 34 var hodet hennes ikke festet, men da jeg var der i uke 37 var det festet. Så det må ha skjedd en gang mellom der! :ler: Har lillegutt festet seg nå da? Har lest at andregangsfødende ofte opplever at hodet ikke fester seg i det hele tatt...

-----------------------------------------

Nå har jeg og Ida tatt en dusj igjen! :) Tror hun var litt redd, for jeg har masse kloremerker på halsen etter at hun klep seg fast... :sjenert: Nå ligger hun og sover på sambo som ser på Mord og Mysterier da, så så veldig skummelt kan det ikke ha vært! :ler: Jeg fikk prøvd den nye bodyskrubben min også, og den er kjempegod!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Du er ikke alene om å føle deg for voksen til å fly på fest hver helg.... :ler: Jeg er også 23 :sjenert: Men jeg kjenner nå at jeg har skikkelig lyst på en fest. Var på fest i november, men det ble ikke så mye drikking. Føler for å bli litt på en snurr igjen.... :ler: Har jo ikke vært brisen siden jeg var i AgiaNapa i 2005... Men da drakk jeg vel kanskje for flere år framover i tillegg da :ler:

Ønsker deg en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om å føle deg for voksen til å fly på fest hver helg.... :ler:  Jeg er også 23 :sjenert:  Men jeg kjenner nå at jeg har skikkelig lyst på en fest. Var på fest i november, men det ble ikke så mye drikking. Føler for å bli litt på en snurr igjen.... :ler:  Har jo ikke vært brisen siden jeg var i AgiaNapa i 2005... Men da drakk jeg vel kanskje for flere år framover  i tillegg da :ler: 

Ønsker deg en god helg! :klem:

Utrolig hvor gammel man skal føle seg bare man bikker 23! :ler: Har ikke drukket en dråpe siden oktober 2005 jeg heller... Men som du sier - man har muligens drukket nok for flere år fremover i "gamle dager"! :hoho: Blir nok med på en liten fest i sommer, men før den tid gidder jeg ikke. Frister ikke nå når det er så mye snø og sånn, er mye hyggeligere med sommerfest! :)

Gooood helg til deg også! :klem:

--------------------------------------------------------------

Leste på nett nå at han som er siktet for å ha drept han legen som ikke er funnet enda, sto bak alle voldtektsforsøkene her i byen i fjor høst... :overrasket: Synes det er litt spooky at en drapsmann har lusket rundt her! Nå er jeg sjeleglad for at jeg tok mine forhåndregler! Men jeg synes det er litt unødvendig at han måtte bli drapsmann før han ble tatt! :sur:

Kom meg ikke på trening i dag... var skikkelig trøtt i morges, så jeg slo bare av vekkerklokka igjen.... :sjenert: men jeg har stooore planer om å ta noen øvelser på treningsmatta her hjemme, kanskje ta frem manualene mine også! :) Også blir det jo trilletur senere i dag! :) Kjenner det godt i armene og ryggen at jeg trillet lang tur med tung vogn i går! :ler2: Neste gang jeg skal handle, tror jeg at jeg skal handle litt mindre - skal jo få det med hjem også! :ler:

Blir avslappende lørdag her i dag, skal bare en tur på butikken i tillegg til trilleturen. I kveld vet jeg ikke hva vi skal finne på, finner sikkert noe å se på tv eller en film regner jeg med! :)

Åj, nå må jeg gå og pumpe meg kjenner jeg... :sjenert::ler: Ida fikk flaske i stad, for jeg tok opp fra fryseren siden jeg liksom skulle på trening. Men nå er det spreng her! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...