Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

marthepia: Den er grei :) Skjønner godt du ikke vil offentliggjøre det for alle mann! :)

I dag tror jeg at jeg har fått ånden over meg! :ler: Har vasket 3 maskiner med klær (en med snuppeklær, en med fleevepledd og en med snuppehandduker), jeg har ryddet i leiligheten, strøket noen duker og lagt dem på bord. Ikke værst! :) Har også sendt mail til skolen om permisjon, de sa jeg må sende en kortfattet søknad med terminbevis og sende de like før fødsel. tenker jeg begynner å skrive den til uka jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Hva du går på skole da? Nå går jeg allmennfaglig påbygging. Har igen engelsk, naturfag og nyere historie.. etterpå tenker jeg på sykepleien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går psykologi. Tok årstudiumet i fjor, og begynner på bachelor-graden i år. Eller, neste år blir det vel siden jeg går ut i permisjon! :) Årstudiumet jeg gikk i fjor tilsvarer førsteåret på bachelor'n, så jeg slipper heldigivis å gå førsteåret. Jeg kjenner mange som har gått sykepleien, virker som et spennende studium det! :enig: Du er i allefall garantert jobb etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink og effektiv du har vært i hus og heim i dag da! :klappe: Det må jeg si... :)

Godt å få gjort litt da... men pass på så du ikke sliter deg helt ut!

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh: Var en smule huslig i går ja, det skal jeg ha! :) Men i dag har jeg ikke gjort noe, bare vasket klær. Klarer nesten ikke å gå i dag, men mer om det nedenfor... Stor :klem: tilbake!

I går var jeg av det huslige slaget, men i dag er jeg så absolutt ikke det... Tror jeg har mistet energien min en plass. Kanskje jeg gikk fra den på butikken i går? :ler: I dag har jeg nemlig så sykt vondt i ryggen/rompa at jeg ikke klarer å gå skikkelig. Jeg må nesten dra høyrefoten etter meg, er litt av et syn når jeg kommer gående skal jeg si.. :) Ikke klarer jeg å stå på ett ben eller... Makan, jeg er ikke vant til å være ødelagt i kroppen jeg!! Tror det er lillesnuppa som ligger og klemmer på en nerve baki der, så jeg satser på at det går over etterhvert. Det var ikke så ille i går, men i dag begynte jeg nesten å grine da jeg husket at jeg måtte gå til postkassa... :legrine:

Gleder meg til sambo kommer hjem i kveld, da skal han få varte opp sin stakkarslige kjæreste! :ler2: han nevnte at kanskje lillebroren hans må ligge over her i natt, men jeg kjenner på kroppen at det skal vi bli to om... tror ikke jeg orker å ha overnattingsgjest når formen er så laber.

Nei, nå skal jeg ta en dagbokrunde før jeg legger meg neppå og fantaserer om muffins... :hoho: Har hatt lyst på det i hele dag, så jeg tror jeg må be sambo kjøpe med litt stasj så jeg kan bake i kveld eller imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge til kjærestn min kommer hjem!!  :kys_2:  :hoppe:  :kline:  :hjerte:  :hoppe:

Åh... :hjerte: ... så herlig! '

Det er deilig å "få tilbake" noen man savner... *sukk* :hjerter:

Goood helg! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr@sh og marthepia: Det var helt supert å få hjem sambo! :kline:

På fredagskvelden kom endelig sambo hjem!! :) Det var kjempegodt å se han igjen, og han hadde med en pakke med lollipop-is da han kom! Er det rart jeg elsker den mannen... :hjerter::ler: Resten av kvelden gikk med til is-spising og sofakos! Og det var sååå godt å krype inntil han da vi skulle sove... :hjerte: I går ble det en skikkelig sosedag... Hadde egentlig mange planer, men ingenting ble noe av. Så vi holdt oss hjemme og gjorde diverse ting i huset. Jeg vasket 2 maskiner med snuppeklær igjen, ellers ble det vel ikke noe produktivt gjort. På kvelden koste vi oss med Pearl Harbor og grønnsaksdipping. Mens vi så filmen, så koste sambo med magen min, og da kjente han for første gang de ulike kroppsdelene hennes! :-D Jeg har kjent hodet hennes mange ganger tidligere, men han har aldri gjort det. Så i går bestemte lillemor seg for å virkelig vise seg frem, og vi fikk lokalisert både hodet, rumpa og føttene. Det var stas syntes sambo! :hjertesmil:

I dag har jeg allerede satt på en maskin med håndklær og støvsugd gulvet. Skal bake sjokolademuffins og kanelboller i løpet av dagen, må begynne å fylle opp fryseren litt. Ellers blir det vel å ta det med ro, det er jo søndag... :ler:

Ha en fin søndag alle som stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er muffinsene ferdig! :sikle: De står til avkjøling, gleder meg til å smake! De lukter i allefall deeeilig :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*innom og suger inn den deilige lukten av nybakte muffins*

:sikle:

Må si du er effektiv om dagen! :Nikke: Ikke slit deg ut...

...også må det jo ha vært kjempemoro for sambo å faktisk kjenne snuppa i magen skikkelig! :legrine:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marthepia: Muffins er kjempegodt! :) Må innrømme at de jeg laga i dag var av det nydelige slaget, smakte helt fortreffelig! :sikle:

Cr@sh: Ingen fare for at jeg sliter meg ut, har plutselig fått en sinnsyk energi! Men jeg passer på å hvile meg innimellom slagene, må nok det pga ryggondt. Tror nok sambo satte pris på snuppa som virkelig viste seg frem ja! :enig: Aller helst skulle hun ligget i magen hans, så han fikk kjenne henne hele tiden sa han! :legrine::klem:

I dag har jeg altså baket muffins. De ble kjempegode, og oppskriften var så enkel at til og med jeg klarte det uten å ødelegge muffinsene! :ler: Jeg hadde store planer om å bake kanelboller også, men det får bli imorgen eller senere i uken. Mista plutselig orket til å bake etter all muffinsen. Så jeg vaska sengekanten til lillejenta vår istedet, og litt mer babytøy. Tror jeg aldri blir ferdig med å vaske klærne hennes jeg... Vi har fått lånt så mye fra svigerinnen min, og det tar sin tid å vaske det. Tror ikke vi trenger alle klærne vi har fått lånt engang, vi har jo endel selv også. Men jeg vasker det likevel.

Til middag i dag disket sambo opp med hjemmelaget pizza, og jeg spiste aaaaalt for mye! :hoho: Er stappmett enda, tror aldri jeg kommer til å føle sultenhetsfølelsen igjen jeg! :ler: I kveld vet jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Sambo sitter foran pc'n sin og installerer nytt operativsystem, så jeg regner med han blir sittende der en stund. Kanskje jeg finner noe å se på tvn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Vi to er veldig like har jeg funnet ut :)

Vi elsker hjemmelaget pizza og spiser det ofte. sambo har sittet foran PCn i mange timer idag! Så jeg satt foran tvn.. som jeg ofte gjør :sjenert:

Jeg baker av og til. Eller, egentlig svært sjelden.. men når jeg først gjør det smaker det godt! Muffins er jo ganske enkelt å ordne! Krydderkake er jeg en stor fan av! Veldig enkel å bake :)

Det blir mye vasking av klær. det skla jeg love deg! Det er som regel Emma sine klær som vaskes hær. Mesteparten iallefall.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mye vasking av klær. det skla jeg love deg!

:ler: Det kan jeg også skrive under på... :legrine:

Utrolig hvor mye tøy som kan settes på og tas av en sånn liten kropp i løpet av et døgn... :ler2: Våt av tiss... full av bæsj... gulp... melkesprut... You name it! Og når de blir større og skal spise selv... Need I say more? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

marthepia: Snedig at vi er så like :) Vi simpelthen elsker hjemmelaget pizza vi også, og det er bestandig sambo som ordner den! :ler: Det virker som om han har en konkurranse med seg selv om å lage den beste bunnen, og den beste tomatsausen, og det beste fyllet! :ler2: Ikke meg i mot å være "forsøkskanin"!

Sitter/ligger mye foran tvn jeg også... det ble ikke så mye i sommer da, men på vinterhalvåret blir det nok tv-titting for å si det sånn. Men jeg må jo gjøre noe når sambo sitter foran pc'n hele tiden... :sjenert: Har bestemt meg for at det skal bli mindre tv-titting når lillesnuppa kommer da.

Krydderkake er jeg også stooor fan av! :enig: Så det baker jeg innimellom. Også brownies. Sambo blir ellevill hver gang jeg baker brownies, han synes det er så godt! :ler:

Merker det blir litt ekstra klesvask ja, og det allerede før babyn kommer... Men jeg er vant med å vaske klær, blir litt å vaske av våre klær også, særlig treningsklær og håndduker.

Hm, vi er nok ganske like ja!! :ler:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia
:ler: Det kan jeg også skrive under på...  :legrine:

Utrolig hvor mye tøy som kan settes på og tas av en sånn liten kropp i løpet av et døgn... :ler2: Våt av tiss... full av bæsj... gulp... melkesprut... You name it! Og når de blir større og skal spise selv... Need I say more? :ler:

Du har så rett!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde Cr@sh sneket seg inn også! :)

Hehe, regner med det blir litt klesvask fremover ja! :ler::ler: Men det er jo bare trivelig, sånn alt i alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde Cr@sh sneket seg inn også! :)

Hehe, regner med det blir litt klesvask fremover ja!  :ler:  :ler:  Men det er jo bare trivelig, sånn alt i alt! :)

Enig... om jeg tør å si det høyt... :sjenert: ...så liker jeg egentlig å vaske tøy, jeg... Særlig barnetøyet... :hjerter:

;)

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...