Gå til innhold

vil pule med en gang nå tråden!

^me^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kåte damer!

Er det noen kåte damer som ønsker å bli pult i morgen ettermiddag i Oslo område?

Jeg er en råkåt, sproty og flott mann i 40-årne som ønsker å treffe en flott kvinne. Er mobil og kan møte deg hvor som helst.

Give me a call

mvh

Marku

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kåte damer!

Er det noen kåte damer som ønsker å bli pult i morgen ettermiddag i Oslo område?

Jeg er en råkåt, sproty og flott mann i 40-årne som ønsker å treffe en flott kvinne. Er mobil og kan møte deg hvor som helst.

Give me a call

mvh

Marku

ja :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Eg får akkurat når eg vil med den eg vil. Går bare på byen.....:-)

E det så vanskelig? Jenter vil bare ha noen som er forståelsesfulle.. Alle kan fake det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 5 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...
Jeg vil pule men har mensen og ingen å pule med og pga mensen kan jeg ikke ta på meg selv for da blir fingrene mine røde, slå DEN griser! :(

Jeg puler deg når som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest lolle007
her er tråden for de som vil få ut litt av sin frustrasjon pga. at de ikke har tilgang til sex med en partner akuratt nå selv om du skulle gjort alt for og fått deg noe akuratt <span style='font-size:21pt;line-height:100%'> NÅ </span> med en gang!!!

jeg begynner:

<span style='font-size:21pt;line-height:100%'>I WANT SOME FREAKIN COCK RIGTH NOW!!!!!</span> :sur:

<span style='font-size:8pt;line-height:100%'>and my housebound (cock) is on work....</span> :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...