Gjest Gorgonzola Skrevet 30. mai 2006 #61 Del Skrevet 30. mai 2006 Det fixa seg da. ← Se der ja!! Det var jenta si det Lærte du noe nå? Som takk for tipset er det bare å sende meg favorittvinen min........... :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 30. mai 2006 #62 Del Skrevet 30. mai 2006 Fader heller. Jeg får pule med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #63 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Se der ja!! Det var jenta si det Lærte du noe nå? Som takk for tipset er det bare å sende meg favorittvinen min........... :bukke: ← Hm, vel... Det fixa seg før du skrev det innlegget da. Edit: Eller trodde du kanskje det var gjort på ett minutt? Endret 31. mai 2006 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 31. mai 2006 #64 Del Skrevet 31. mai 2006 I nøden spiser fanden fluer ← Ja.. og det er besynderlig hvordan "terskelen" for hva som er "kjekke og koselige" gutter har rast nedover i det siste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 31. mai 2006 #65 Del Skrevet 31. mai 2006 Du vil det ja. Det vil ikke jeg. Jeg har funnet ut at sex-lysten min har forsvunnet ganske godt i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 31. mai 2006 #66 Del Skrevet 31. mai 2006 Du vil det ja. Det vil ikke jeg. Jeg har funnet ut at sex-lysten min har forsvunnet ganske godt i det siste. ← Min er helt på topp, men er nok litt redd for å ta steget helt ut.... ikke bare bare å bli med noen hjem...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronos Skrevet 31. mai 2006 #67 Del Skrevet 31. mai 2006 Hehe..burde vi ikke lage en tråd som matcher misforholdet mellom de som ikke får, men vil ha, og de som vil gi, men ikke får. Er sikker på at det er mange gode matcher her inne. Nå folk regelrett roper etter "cock" (motsatsen til 'høne') så er det bare å trå til med en hjelpende .... (ikke hånd denne gangen). Synd du bor så langt unna, Towelie.. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 31. mai 2006 #68 Del Skrevet 31. mai 2006 Er jeg her i denne tråden igjen? Nei seriøøøst. Jeg hakke lyst en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. mai 2006 #69 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Åh, så glad jeg er for at jeg ikke fant mamma her inne!! hehehe Jeg føler meg skikkelig snytt assa... Helt fra jeg var liten har jeg lært at gutter er mye kåtere enn jenter, men føttihælvete, det er bare løyn!! Skjærp dere!! Fysj og skam! Sex hører til i ekteskapet *fniiiis* Jam, nei... hmm... Sex? Det har jeg ikke sett... Det er ikke fordi det ikke er noen som vil ha sex med meg da... det er... øøh... Jeg velger det selv, tenk! Endret 31. mai 2006 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #70 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg tar.. kremt, kremt denne tråden alvorlig og velger derfor å svare følgende på T.S. sitt spørsmål som da forøvrig heter: " vil pule med en gang tråden" HVA MED MEG DA, eller alle de av oss som netopp har pult og typen snorker! Hva gjør vi? Hæ, svar ditt (Toweliespråk) ditt vulvatryne!hilsen undrende.no Endret 31. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #71 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har lyst men er så sliiiten. Teller det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #72 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg har lyst men er så sliiiten. Teller det? ← Det stemmer jeg JA for, det er tanken som teller :kgblunk: Barndomslære, du er bra opdratt! Endret 31. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #73 Del Skrevet 31. mai 2006 supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. mai 2006 #74 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg vil og. Jeg kunne ringt han derre ringekompisen, men jeg har ikke lyst på han. Men jeg drar til Syden i morgen. Og Samantha minnet meg på at jeg måtte ta med kondomer. Det kan jo hende? Eller ikke. Vil ha sex men jeg kan ikke huske et eneste hannkjønn jeg noensinne har sett, i live, drømme eller fantasi, som jeg kunne tenke meg å knulle på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #75 Del Skrevet 31. mai 2006 Vil ha sex men jeg kan ikke huske et eneste hannkjønn jeg noensinne har sett, i live, drømme eller fantasi, som jeg kunne tenke meg å knulle på! ← Oi! Drastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. mai 2006 #76 Del Skrevet 31. mai 2006 Oi! Drastisk! ← Jeg vet. De er så teite. Også kommer det ekle ting ut av dem. Sier rare ting, gjør de og. Også involverer det at jeg må gjøre noe jeg også, og jeg har så reisefeber at jeg har vondt i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #77 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg og vil!!! Men min mann ser på fotball med rompiser. Hater fotball ← Du er sikker på at de ser fotball ja? Hva er dette maset om puling hele tiden? En orgasme er en orgasme, den fikser man uten hjelp hvis nøden er stor. Det er en kroppslig og ganske kjedelig ting spør dere meg. Men dere spør vel ikke meg. - hepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #78 Del Skrevet 31. mai 2006 Åh, så glad jeg er for at jeg ikke fant mamma her inne!! hehehe Jeg føler meg skikkelig snytt assa... Helt fra jeg var liten har jeg lært at gutter er mye kåtere enn jenter, men føttihælvete, det er bare løyn!! Skjærp dere!! Fysj og skam! Sex hører til i ekteskapet *fniiiis* Jam, nei... hmm... Sex? Det har jeg ikke sett... Det er ikke fordi det ikke er noen som vil ha sex med meg da... det er... øøh... Jeg velger det selv, tenk! ← Du, hallo - mutterser driver ikke med sånt, og du kom med storken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #79 Del Skrevet 31. mai 2006 Du, hallo - mutterser driver ikke med sånt, og du kom med storken. ← Nei da. Mora til Yme har pult seg til'n sjæl - som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. mai 2006 #80 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå vil jeg ha da... men sambo er på jobb,.... Og han skal faen meg nesten bare jobbe natt fremover, så det betyr at vi bare kan ha sex i en begrenset periode på ettermiddagen i store deler av sommeren Hater å planlegge sex!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå