Gå til innhold

vil pule med en gang nå tråden!

^me^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis reka vil dele så, jeg har egentlig gitt meg hen til hennes eie.

Hva? Her står jeg i rosa pelsdrakt og er klar som et rosa påskeegg - og så får man ikke være med? :grine:

Nei, makan.

Kom, Lund, så starter vi vår egen møljepulings. :sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Her står jeg i rosa pelsdrakt og er klar som et rosa påskeegg - og så får man ikke være med? :grine:

Nei, makan.

Kom, Lund, så starter vi vår egen møljepulings. :sengekos::sengekos::sengekos::sengekos::sengekos:

Du har alltid tilgang Alice, det vet du jo. Uansett kone, barn eller stasjonsvogn. :sengekos:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alltid tilgang Alice, det vet du jo. Uansett kone, barn eller stasjonsvogn. :sengekos:

Har du stasjonsvogn??? Det hadde jeg aldri trodd. Nesten en deal-breaker, det - men skal man være praktisk (og lite classy), kan en stasjonsvogn komme godt med på en normal norsk sommerdag i 20 minus. :sjarmor: Noen ganger - vel de fleste - er det viktigere å pule enn å være kresen og snobbete og bry seg med hotell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, makan.

Hi ha!jeg er klar snuppa :sengekos: gud dette skal bli herlig med et knull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reka
Hi ha!jeg er klar snuppa :sengekos: gud dette skal bli herlig med et knull

:tristbla: kan man også kanskje få være med? :sjenert: hvis man lover å oppføre seg pent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla: kan man også kanskje få være med? :sjenert: hvis man lover å oppføre seg pent..

Bare hvis du ikke oppfører deg pent... :sjarmor:

Endret av Alice Ayres
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reka
Bare hvis du ikke oppfører deg pent... :sjarmor:

Puuuuh! Jeg var redd for at jeg måtte være snill..

:juhu:

:pisk: :pisk: ... Im so baaaad :lur: Take me take me!! :juhu: I've been a very very bad girl :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*henter vadestøvler og fiskegarn*

Eeehh, er dette noe nytt? Er vadestøvlene til Skittlesene og fiskegarnet til å fange Reka med? Eller er det bare kinky?

Er med åkke som.

:sengekos::sengekos::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puuuuh! Jeg var redd for at jeg måtte være snill..

:juhu:

:pisk: :pisk: ... Im so baaaad :lur: Take me take me!! :juhu: I've been a very very bad girl :sjarmor:

Selvsagt må du ikke være snill - er bare kjedelig det. Nei, her er det pisk og spankings og popcorn som teller.

:sjokkert: <-- Reka :pisk: <-- meg (mohahaha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Reka
*henter vadestøvler og fiskegarn*

Eeehh, er dette noe nytt? Er vadestøvlene til Skittlesene og fiskegarnet til å fange Reka med? Eller er det bare kinky?

:hoho: jeg døøøør av latter her!!! :skratte:

Selvsagt må du ikke være snill - er bare kjedelig det. Nei, her er det pisk og spankings og popcorn som teller.

:sjokkert: <-- Reka :pisk: <-- meg (mohahaha)

Jaa! more more more! im so bad! :pisk: :pisk:

:popcorn:

:vinke: hei kevlis, blirru med eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på at det kom til å være en fuktig seanse, men la gå, hvis du ønsker å spise sukkertøy ut av forvokste gummistøvler skal jeg ikke nekte deg noe. Og ja, garn må jeg ha for å holde kontroll over dere, hele flokken :fnise:

:vinke: hei kevlis, blirru med eller?

Er det for et spørsmål da? Klart jeg er :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reka
Tenkte mer på at det kom til å være en fuktig seanse, men la gå, hvis du ønsker å spise sukkertøy ut av forvokste gummistøvler skal jeg ikke nekte deg noe. Og ja, garn må jeg ha for å holde kontroll over dere, hele flokken :fnise:

Er det for et spørsmål da? Klart jeg er :humpe:

jaaa! Kevlar er også med! Og han har garn!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jaaa! Kevlar er også med! Og han har garn!! :juhu:

Og vadestøvler. Kan nok bli bruk for det med slik en "luftfuktighet".

Enuff talk, puuuuuliiiiiiiiiiingss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:buss::humpe::humpe::humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest villig

...jeg har ikke funnet noen som vil på kjempelenge :S og nå er jeg fuckings på sjøen med 49 menn og en guttejente også :-(

JEG VIL JEG VIL tsss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm a rocket ship on my way to mars/ On a collision course/ I'm a satellite – I'm out of control/ I'm a sex machine ready to reload/ Like an atom bomb about to/ Oh oh oh oh oh explode …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reka
Og vadestøvler. Kan nok bli bruk for det med slik en "luftfuktighet".

Enuff talk, puuuuuliiiiiiiiiiingss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:buss::humpe::humpe::humpe:

:humpe: :humpe: :lur:

...jeg har ikke funnet noen som vil på kjempelenge :S og nå er jeg fuckings på sjøen med 49 menn og en guttejente også :-(

JEG VIL JEG VIL tsss*

Har du internett på sjøen? Hvordan båt har du?? Jeg kan ta deg jeg! :humpe:

I'm a rocket ship on my way to mars/ On a collision course/ I'm a satellite – I'm out of control/ I'm a sex machine ready to reload/ Like an atom bomb about to/ Oh oh oh oh oh explode …

Come to my house, we can make a party :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...