Lund Skrevet 5. mai 2008 #481 Del Skrevet 5. mai 2008 Born ready! Nevn tid og sted du kjære … kan jeg være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 5. mai 2008 #482 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis reka vil dele så, jeg har egentlig gitt meg hen til hennes eie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. mai 2008 #483 Del Skrevet 5. mai 2008 Hvis reka vil dele så, jeg har egentlig gitt meg hen til hennes eie. Hva? Her står jeg i rosa pelsdrakt og er klar som et rosa påskeegg - og så får man ikke være med? Nei, makan. Kom, Lund, så starter vi vår egen møljepulings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 5. mai 2008 #484 Del Skrevet 5. mai 2008 Hva? Her står jeg i rosa pelsdrakt og er klar som et rosa påskeegg - og så får man ikke være med? Nei, makan. Kom, Lund, så starter vi vår egen møljepulings. Du har alltid tilgang Alice, det vet du jo. Uansett kone, barn eller stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. mai 2008 #485 Del Skrevet 5. mai 2008 Du har alltid tilgang Alice, det vet du jo. Uansett kone, barn eller stasjonsvogn. Har du stasjonsvogn??? Det hadde jeg aldri trodd. Nesten en deal-breaker, det - men skal man være praktisk (og lite classy), kan en stasjonsvogn komme godt med på en normal norsk sommerdag i 20 minus. Noen ganger - vel de fleste - er det viktigere å pule enn å være kresen og snobbete og bry seg med hotell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #486 Del Skrevet 6. mai 2008 I always share the goods! Lets have fun!! Gangbanging!! :juhu: :juhu: :pisk: :sengekos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 6. mai 2008 #487 Del Skrevet 6. mai 2008 Hva? Her står jeg i rosa pelsdrakt og er klar som et rosa påskeegg - og så får man ikke være med? Nei, makan. Kom, Lund, så starter vi vår egen møljepulings. Hi ha!jeg er klar snuppa gud dette skal bli herlig med et knull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #488 Del Skrevet 6. mai 2008 Hi ha!jeg er klar snuppa gud dette skal bli herlig med et knull kan man også kanskje få være med? hvis man lover å oppføre seg pent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. mai 2008 #489 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) kan man også kanskje få være med? hvis man lover å oppføre seg pent.. Bare hvis du ikke oppfører deg pent... Endret 6. mai 2008 av Alice Ayres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #490 Del Skrevet 6. mai 2008 Bare hvis du ikke oppfører deg pent... Puuuuh! Jeg var redd for at jeg måtte være snill.. :juhu: :pisk: ... Im so baaaad Take me take me!! :juhu: I've been a very very bad girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 6. mai 2008 #491 Del Skrevet 6. mai 2008 *henter vadestøvler og fiskegarn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. mai 2008 #492 Del Skrevet 6. mai 2008 *henter vadestøvler og fiskegarn* Eeehh, er dette noe nytt? Er vadestøvlene til Skittlesene og fiskegarnet til å fange Reka med? Eller er det bare kinky? Er med åkke som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. mai 2008 #493 Del Skrevet 6. mai 2008 Puuuuh! Jeg var redd for at jeg måtte være snill.. :juhu: :pisk: ... Im so baaaad Take me take me!! :juhu: I've been a very very bad girl Selvsagt må du ikke være snill - er bare kjedelig det. Nei, her er det pisk og spankings og popcorn som teller. <-- Reka <-- meg (mohahaha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #494 Del Skrevet 6. mai 2008 *henter vadestøvler og fiskegarn* Eeehh, er dette noe nytt? Er vadestøvlene til Skittlesene og fiskegarnet til å fange Reka med? Eller er det bare kinky? jeg døøøør av latter her!!! Selvsagt må du ikke være snill - er bare kjedelig det. Nei, her er det pisk og spankings og popcorn som teller. <-- Reka <-- meg (mohahaha) Jaa! more more more! im so bad! :pisk: hei kevlis, blirru med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 6. mai 2008 #495 Del Skrevet 6. mai 2008 Eeehh, er dette noe nytt? Er vadestøvlene til Skittlesene og fiskegarnet til å fange Reka med? Eller er det bare kinky? Tenkte mer på at det kom til å være en fuktig seanse, men la gå, hvis du ønsker å spise sukkertøy ut av forvokste gummistøvler skal jeg ikke nekte deg noe. Og ja, garn må jeg ha for å holde kontroll over dere, hele flokken hei kevlis, blirru med eller? Er det for et spørsmål da? Klart jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #496 Del Skrevet 6. mai 2008 Tenkte mer på at det kom til å være en fuktig seanse, men la gå, hvis du ønsker å spise sukkertøy ut av forvokste gummistøvler skal jeg ikke nekte deg noe. Og ja, garn må jeg ha for å holde kontroll over dere, hele flokken Er det for et spørsmål da? Klart jeg er jaaa! Kevlar er også med! Og han har garn!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. mai 2008 #497 Del Skrevet 6. mai 2008 jaaa! Kevlar er også med! Og han har garn!! :juhu: Og vadestøvler. Kan nok bli bruk for det med slik en "luftfuktighet". Enuff talk, puuuuuliiiiiiiiiiingss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest villig Skrevet 6. mai 2008 #498 Del Skrevet 6. mai 2008 ...jeg har ikke funnet noen som vil på kjempelenge :S og nå er jeg fuckings på sjøen med 49 menn og en guttejente også :-( JEG VIL JEG VIL tsss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 6. mai 2008 #499 Del Skrevet 6. mai 2008 I'm a rocket ship on my way to mars/ On a collision course/ I'm a satellite – I'm out of control/ I'm a sex machine ready to reload/ Like an atom bomb about to/ Oh oh oh oh oh explode … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. mai 2008 #500 Del Skrevet 6. mai 2008 Og vadestøvler. Kan nok bli bruk for det med slik en "luftfuktighet". Enuff talk, puuuuuliiiiiiiiiiingss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :humpe: ...jeg har ikke funnet noen som vil på kjempelenge :S og nå er jeg fuckings på sjøen med 49 menn og en guttejente også :-( JEG VIL JEG VIL tsss* Har du internett på sjøen? Hvordan båt har du?? Jeg kan ta deg jeg! I'm a rocket ship on my way to mars/ On a collision course/ I'm a satellite – I'm out of control/ I'm a sex machine ready to reload/ Like an atom bomb about to/ Oh oh oh oh oh explode … Come to my house, we can make a party Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå