Gå til innhold

vil pule med en gang nå tråden!

^me^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

babysmokk? :popcorn:

Nei, nei, dette er mitt bidrag til den seksuelle skjønnliteraturen her på KG:

Altså:

Du eller Reka sitter og knoter foran PCen med en eller annen luguber gubbe - Kevlar, dere uveksler bilder - med påfølgende reaksjon fra begge parter, dere møtes, har sex, men sexen er ikke noe særlig, nesten som å spise reker med skallet på (haha), og som om ikke det var nok, blir du eller Reka gravide.

Moralen i historien min er at med lav moral er det stor sjangs for at sexen blir dårlig. Eller noe sånn. Har ikke tenkt så mye over det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo i luken! :hakeslepp:

Jeg er ikke luguber, og sex med meg er såvisst ikke dårlig.

Faller ikke dette under udokumenterbar reklame/påstander? Tror nok jeg må kontakte forliksrådet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, dette er mitt bidrag til den seksuelle skjønnliteraturen her på KG:

Altså:

Du eller Reka sitter og knoter foran PCen med en eller annen luguber gubbe - Kevlar, dere uveksler bilder - med påfølgende reaksjon fra begge parter, dere møtes, har sex, men sexen er ikke noe særlig, nesten som å spise reker med skallet på (haha), og som om ikke det var nok, blir du eller Reka gravide.

Moralen i historien min er at med lav moral er det stor sjangs for at sexen blir dårlig. Eller noe sånn. Har ikke tenkt så mye over det enda.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faller ikke dette under udokumenterbar reklame/påstander? Tror nok jeg må kontakte forliksrådet...

Å JA :frustrert: Hos meg får man ikke dårlig sex!

Jeg er klar til det meste :kys_2: :kline::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å JA :frustrert: Hos meg får man ikke dårlig sex!

Jeg er klar til det meste :kys_2: :kline::sengekos:

Og der er vi igang med den der kliningen ser jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunder'n får sette seg på toget oppover, så skal vi sørge for å koble oss til alle slags sensorer og videoovervåkning for å påvise nivået av nytelse. Vi trenger nok bluray til innspillingen, for dette blir HIGH DEFINITION!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lunder'n får sette seg på toget oppover, så skal vi sørge for å koble oss til alle slags sensorer og videoovervåkning for å påvise nivået av nytelse. Vi trenger nok bluray til innspillingen, for dette blir HIGH DEFINITION!

Alt jeg ser er ord på en dataskjerm... ingen håndfaste bevis.. en video blir ikke godt nok som bevis, ser du - når man bare kan fikse og trikse sånn at det ser ut som om alle hjerter gleder seg. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt jeg ser er ord på en dataskjerm... ingen håndfaste bevis.. en video blir ikke godt nok som bevis, ser du - når man bare kan fikse og trikse sånn at det ser ut som om alle hjerter gleder seg. :sminkedokke:

:sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...) nesten som å spise reker med skallet på (haha), (...)

:shock: HVA? Må man kle av dem først?!

_ _ _

Egentlig hadde jeg tenkt meg inn for å pule, men her er så dømrade fuktig luft her inne, og brillene dugger så fælt, at jeg havna i fiskebolletråden - igjen...

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shock: HVA? Må man kle av dem først?!

Ja :sengekos:

_ _ _

Egentlig hadde jeg tenkt meg inn for å pule, men her er så dømrade fuktig luft her inne, og brillene dugger så fælt, at jeg havna i fiskebolletråden - igjen...

:jepp:

:tristbla:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...