Alice Ayres Skrevet 14. april 2008 #361 Del Skrevet 14. april 2008 Vet du ikke at husarbeid er en yndet sm ting? Nu vel... Jeg tror forresten du burde ha snudd på de smilyene, slik: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 14. april 2008 #362 Del Skrevet 14. april 2008 Husarbeid? Neeh.. (du har rett angående smilyene, nå så det riktig så festlig ut!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 14. april 2008 #363 Del Skrevet 14. april 2008 Altså Alice.. Nå gikk du litt over streken. Jeg er tilbøyelig til å være enig med Lund.. Husarbeid?! Det var nesten turn off.. Men ikke helt da Mere!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Her kommer det mer! snart kommer jeg å tar deg bak fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. april 2008 #364 Del Skrevet 15. april 2008 Da sier jeg som Britney: Gimme gimme more, gimme more, gimme gimme more! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 15. april 2008 #365 Del Skrevet 15. april 2008 Da sier jeg som Britney: Gimme gimme more, gimme more, gimme gimme more! Hardt Hardt............... :pisk: :banantroll: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. april 2008 #366 Del Skrevet 16. april 2008 Hardt Hardt............... :pisk: :banantroll: :juhu: My turn! :juhu: : :-D :juhu: :humpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 16. april 2008 #367 Del Skrevet 16. april 2008 My turn! :juhu: : :-D :juhu: :humpe: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HERREGUD JEG BLIR KÅT! :humpe: :kys_2: :hjerter:rundt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 16. april 2008 #368 Del Skrevet 16. april 2008 Altså, jeg er med på alt som er gøy, men nå begynner det å bli slike tilstander her at man må utstyres med kart for finne frem. Enda godt at jeg er en djevel på orientering. Bare en tanke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 16. april 2008 #369 Del Skrevet 16. april 2008 Du kan få bruke kompasset mitt, snuskepus =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 16. april 2008 #370 Del Skrevet 16. april 2008 Du kan få bruke kompasset mitt, snuskepus =D Har kompasset ditt lang og stødig nål? Eller virrer den rundt uten mål og mening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 16. april 2008 #371 Del Skrevet 16. april 2008 Mer som strikkepinn, og veldig retningsbestemt, peker alltid nordover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 16. april 2008 #372 Del Skrevet 16. april 2008 Mer som strikkepinn, og veldig retningsbestemt, peker alltid nordover Hmm... en stikkepinn er lang, men bekymringsverdig tynn. Ellers gleder det mitt hjerte at den alltid peker nordover, men kan vel bli litt upraktisk? Ikke vet jeg, er jo ikke mann, og har ikke slikt utstyr. I'm a little teapot Short and stout Here is my handle Here is my pout Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 16. april 2008 #373 Del Skrevet 16. april 2008 Strikkepinner er da tykkere enn nåler? Kanskje det varierer fra type til type eller hva enn sånne strikketing handler om, men jeg har sett 'relativt' tykke pinner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 16. april 2008 #374 Del Skrevet 16. april 2008 Strikkepinner er da tykkere enn nåler? Kanskje det varierer fra type til type eller hva enn sånne strikketing handler om, men jeg har sett 'relativt' tykke pinner? 'Relativt' er vel nøkkelordet her. Selv om det er snakk om de tykkeste pinnene, forblir de... pinner. Joa, pinner er tykkere enn nåler, men det var da du som tilbød meg kompasset ditt - noe jeg synes var en utrolig søt gest. Med eller uten sløyfe. Nok om det. Blir det noe pulings? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 16. april 2008 #375 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, rett skal være rett. Det var gesten som var det viktigste, ikke størrelsen på pilen! Om det blir noe pulings? Dårlig med det, da hadde jeg vel ikke sittet her på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 16. april 2008 #376 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, rett skal være rett. Det var gesten som var det viktigste, ikke størrelsen på pilen! Om det blir noe pulings? Dårlig med det, da hadde jeg vel ikke sittet her på nettet Vel, en viss sammenheng skal man da ikke utelukket. Hvis jeg står naken ute på Finnmarksvidda midt på kalde vinteren, og noen tilbyr meg et skjerf, setter jeg selvsagt pris på gesten, men jeg fryser da like forbannet fordet. Er bare det jeg sier... Jeg kan både pule og skrive - samtidig. Så det så. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 16. april 2008 #377 Del Skrevet 16. april 2008 Vel, en viss sammenheng skal man da ikke utelukket. Hvis jeg står naken ute på Finnmarksvidda midt på kalde vinteren, og noen tilbyr meg et skjerf, setter jeg selvsagt pris på gesten, men jeg fryser da like forbannet fordet. Er bare det jeg sier... Jeg kan både pule og skrive - samtidig. Så det så. :gjeiper: Jeg hadde stilt store spørsmål til hvorvidt du var mentalt oppegående hvis du var ute og løp naken på Finnmarksvidda om vinteren. Men hvis det er noen trøst, jeg vet om mange øvelser som kan hjelpe for å holde varmen. Det er vel ikke noe nytt av kvinner flest er passive når det kommer til sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. april 2008 #378 Del Skrevet 16. april 2008 Nei, da skulle du kommet tidligere, istedenfor å bare tørrprate. For i morges, da var jeg nøden, da... Så ille var det at jeg nesten logga meg på, og postet innlegg om at de uten kompassnål kunne få studere hvite flekker på kartet, for her er det en som ikke har sett et solarium på lenge. Vel, nøden er muligens en dårlig formulering. Verdig trengende, passer bedre. Ja, for det er ikke bare bare å få satt seg på dritern med årets vårbender.(...) Ikke vet jeg, er jo ikke mann, og har ikke slikt utstyr. (...)Uansett hvordan man vrir og vender på seg, ser dasslokket ut som en jævla tennisracket. Men nå går det greit. Nå nyter jeg noen deilige minutter med impotens. Øh, hva var spørsmålet igjen? :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. april 2008 #379 Del Skrevet 16. april 2008 Oi, for et tempo på tastaturene deres... Hehehe. Naken dame på finnmarksvidda lider vel ingen nød? Der kryr det av ensomme reindriftssamer, med dirrende varmekabel. Okai, okai. Så får jeg ikke nobelprisen i litteratur for dette innlegget. Bigg dil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 16. april 2008 #380 Del Skrevet 16. april 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HERREGUD JEG BLIR KÅT! :humpe: :kys_2: :hjerter:rundt: Jeg håper du så at jeg lagde en historie liksom, at jeg først snek meg inn på deg, og pisket deg, du ble litt sjokkert, jeg fortsatte og deretter begynte du å like det!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå