Gå til innhold

vil pule med en gang nå tråden!

^me^

Anbefalte innlegg

Her er en liten gåte til dere i anledning fredag:

Hva er likheten mellom en ronk og Kiwi?

Det er trygt, kjapt og billig...

BOINK!

Hærregud, Alice... Det er kjapt, trygt og billig... Kan du ingenting?? :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får skynte meg vekk før det blir no på meg! Haddejaaaaa!!

Å ja!? Det skal vi bli....vent litt, jeg teller... meg, StoreSky, ManiannE, Lund, han derre gjesten... og deg... så da blir vi, seks om! Her kommer ingen bare innom uten at det blir noe på dem. :sengekos::popcorn::skratte::fnise::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærregud, Alice... Det er kjapt, trygt og billig... Kan du ingenting?? :filer:

Jeg kan ikke så mye hvis det ikke kan linkes direkte til sex, og dette ble litt for indirekte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger tips, dama har vært grinete i flere dager og hva gjør man da? Hvis det er noen som kan hypnosere eller no så slipper jeg å ta all praten bare fordi jeg vil pule. I starten var et blikk nok, nå må jeg drive å ta oppvasken først. noen som veit om noen snarveier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg tror jeg bare går opp å legger meg. hvis jeg klarer å legge meg inntil uten å prate (jeg prater som regel piss og da går det som oftest ad dundas) så kanskje det blir no på meg i natt også. Dersom den planen ikke fungerer så tar jeg plan b og venter heller til hun sovner før jeg igangsetter noe som helst.

Sånne som meg, altså sosialt uintilligente duster, - ja vi må jo bare bruke triks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være pirkete, :sengekos:altså, men det er fire par og kun tre senger...

:sengekos: :sengekos: :sengekos::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja!? Det skal vi bli....vent litt, jeg teller... meg, StoreSky, ManiannE, Lund, han derre gjesten... og deg... så da blir vi, seks om! Her kommer ingen bare innom uten at det blir noe på dem. :sengekos::popcorn::skratte::fnise::kjefte:

klart vi tar alle med,alle er klare til delig sex :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sengekos: :sengekos: :sengekos::sengekos:

Du, Lund.... nå er det syv senger.... hva skak vi gjøre med de tre ekstra sengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klart vi tar alle med,alle er klare til delig sex :sengekos:

Er ikke helt sikker på sexkvaliteten til han der Yme... men han kan vel læres opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitér meg :spise:

Du er herved invitert... ellers så er nå dette sånn at man bare kan hive seg med. Ta av klærne, frem med pisken og kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke helt sikker på sexkvaliteten til han der Yme... men han kan vel læres opp.

trur vi må det! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, Lund.... nå er det syv senger.... hva skak vi gjøre med de tre ekstra sengene?

vi trenger bare flere<<<<<<<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
ikke noe mer?bare popcornet?????????????????

Kevlar er bare blyg... og som du vet, er det mye man kan gjøre med popcorn... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...