kevlar Skrevet 12. mai 2008 #541 Del Skrevet 12. mai 2008 Så lenge du ikke begynner å mumle om at du liker ELDRE damer, så er jeg klar for å "spread them" jeg... Det ville ikke falle meg inn, men da krever jeg likeverdig respekt i form av ingen anmerkninger rundt 'ung hingst'. Dessuten: Hvis Jan Thomas gjør det, så er det vel trendy og akseptert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #542 Del Skrevet 13. mai 2008 = reka og lund, så vi andre får litt herrans fred her i (kg-)stua! Alice kan for det tror jeg de to rampedamene trenger! Hilsen mamman ders! :juhu: jeg har fått en mamma!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 13. mai 2008 #543 Del Skrevet 13. mai 2008 :juhu: jeg har fått en mamma!! :juhu: Eh... kanskje det var mer sånn "come to mama" Og kanskje det blir mer enn :juhu: ... Men nå skal det jammen meg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 13. mai 2008 #544 Del Skrevet 13. mai 2008 :juhu: jeg har fått en mamma!! :juhu: jeg har også fått mamma :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #545 Del Skrevet 13. mai 2008 jeg har også fått mamma :juhu: Men hva gjør det oss da Lund? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 13. mai 2008 #546 Del Skrevet 13. mai 2008 Incest er ikke lov, sist jeg sjekket. Ergo får dere ikke tafse på hverandre lengre. Flaks, da kan dere begge fokusere på å tafse på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 13. mai 2008 #547 Del Skrevet 13. mai 2008 WTF: her har jeg plutselig blitt mamma til to ville jenter, KEVALAAAAAAR! Kom og hente disse to og "do what you want to do" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 13. mai 2008 #548 Del Skrevet 13. mai 2008 Men hva gjør det oss da Lund? :klø: Adoptert for fahan! Pappan ders er jo aldri hjemme, så få'kke no' rektige unger her sjø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 13. mai 2008 #549 Del Skrevet 13. mai 2008 WTF: her har jeg plutselig blitt mamma til to ville jenter, KEVALAAAAAAR! Kom og hente disse to og "do what you want to do" Den var ny … Hva slags oppfordring er nå det for en mor å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #550 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Incest er ikke lov, sist jeg sjekket. Ergo får dere ikke tafse på hverandre lengre. Flaks, da kan dere begge fokusere på å tafse på meg! :juhu: Kevlartafsing WTF: her har jeg plutselig blitt mamma til to ville jenter, KEVALAAAAAAR! Kom og hente disse to og "do what you want to do" Men mamma :gråte: jeg trodde du var glad i meg? Adoptert for fahan! Pappan ders er jo aldri hjemme, så få'kke no' rektige unger her sjø! Hvem er egentlig pappan min? Den var ny … Hva slags oppfordring er nå det for en mor å gi? Ill take you anyway kevlis! Endret 13. mai 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 13. mai 2008 #551 Del Skrevet 13. mai 2008 :juhu: Kevlartafsing Ill take you anyway kevlis! Jeg liker at jeg har blitt et verb. Flotters, ikke at jeg hadde hørt på hva morra di sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 13. mai 2008 #552 Del Skrevet 13. mai 2008 Morra har sunn fornuft og ønsker ikke at barna skal ha fortrengt seksualitet. *Pappaaaaa! Kom nå, ellers blir mor her fortrengt!!!* Reka: jeg er glad i deg lille reke (eller er du kylling in disguise??) Slutt å grin, finn deg noen å knulle så blir alt bra. :trøster: Og pappan? er vel ei reke han og, eventuelt en kylling som fløy sin vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #553 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg liker at jeg har blitt et verb. Flotters, ikke at jeg hadde hørt på hva morra di sier Good, det gjøkke jeg heller (Verb er bra, de kan bøyes ) Morra har sunn fornuft og ønsker ikke at barna skal ha fortrengt seksualitet. *Pappaaaaa! Kom nå, ellers blir mor her fortrengt!!!* Reka: jeg er glad i deg lille reke (eller er du kylling in disguise??) Slutt å grin, finn deg noen å knulle så blir alt bra. :trøster: Og pappan? er vel ei reke han og, eventuelt en kylling som fløy sin vei. Jeg er nok reke altså! Jeg gråter ikke, for nå er tråden åpen for kg-puling igjen så da er alt bra :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 13. mai 2008 #554 Del Skrevet 13. mai 2008 Verb er bra, de kan bøyes HEH! Hvor er det jeg skal bøyes, sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #555 Del Skrevet 13. mai 2008 HEH! Hvor er det jeg skal bøyes, sier du? Oh you would like to know :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 13. mai 2008 #556 Del Skrevet 13. mai 2008 Oh you would like to know :lur: Ja, jeg vil jo – tross alt – pule med en gang nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 13. mai 2008 #557 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Ja, jeg vil jo – tross alt – pule med en gang nå Da er det faen døtte meg altfor mye preik her inne. Her skal det puuuuuuuuuuuuuuuuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssss Endret 14. mai 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #558 Del Skrevet 13. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 13. mai 2008 #559 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Her skal det puuuuuuuuuuuuuuuuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssss :banantroll: Endret 14. mai 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #560 Del Skrevet 13. mai 2008 :banantroll: Hva har dusjen, bartemannen og banantrollet med dette å gjøre? :sjamor: Kevlis du sporer av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå