Gjest Reka Skrevet 29. april 2008 #461 Del Skrevet 29. april 2008 heldig du.. Må … tømme meg … nå! Hei Kevlar! Gjort noe gøy idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 29. april 2008 #462 Del Skrevet 29. april 2008 Hei Kevlar! Gjort noe gøy idag? Ikke egentlig. Spiser M&Ms og leter etter leilighet, i skjønn forening. Hva sikter du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 29. april 2008 #463 Del Skrevet 29. april 2008 Ikke egentlig. Spiser M&Ms og leter etter leilighet, i skjønn forening. Hva sikter du til? Tror Reka sikter til at du kanskje har sittet og dratt i snoppen. Psst! Reka er jo single nå, og trenger kanskje en rebound. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 29. april 2008 #464 Del Skrevet 29. april 2008 Tror Reka sikter til at du kanskje har sittet og dratt i snoppen. Psst! Reka er jo single nå, og trenger kanskje en rebound. Nei, har ikke vært tid til det enda. Hverdagen er jo tilbake med fullt kjas og fjas. Hmm, så du tror jeg er noe særlig å blande med sjømat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 29. april 2008 #465 Del Skrevet 29. april 2008 Nei, har ikke vært tid til det enda. Hverdagen er jo tilbake med fullt kjas og fjas. Hmm, så du tror jeg er noe særlig å blande med sjømat? Ååååååå.... holde for munnen.... men mislykkes med stor stil: Reka, rekelukt. Er vel ikke stort som skiller fra enkelte jenter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 29. april 2008 #466 Del Skrevet 29. april 2008 Hadde noen jeg gikk ned på luktet/smakt sjømat hadde jeg vært laaaangt utav rommet før noen rakk å si ballongtyggegummi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 29. april 2008 #467 Del Skrevet 29. april 2008 Da anbefaler jeg deg å holde deg langt unna Sunndalsøra. Har nemlig hørt rykter om at jentene der lukter rekefabrikk. Ballongtyggegummi. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2008 #468 Del Skrevet 30. april 2008 <-- ble lite slikt når en hjemme alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #469 Del Skrevet 2. mai 2008 Ikke egentlig. Spiser M&Ms og leter etter leilighet, i skjønn forening. Hva sikter du til? Tror Reka sikter til at du kanskje har sittet og dratt i snoppen. Psst! Reka er jo single nå, og trenger kanskje en rebound. Alice hadde rett!! Ååååååå.... holde for munnen.... men mislykkes med stor stil: Reka, rekelukt. Er vel ikke stort som skiller fra enkelte jenter.... Altså, min rekelukt er faktisk noe utenomdetvanlige.. Den kan blandes med alt, nyyydelig! Hadde noen jeg gikk ned på luktet/smakt sjømat hadde jeg vært laaaangt utav rommet før noen rakk å si ballongtyggegummi. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 2. mai 2008 #470 Del Skrevet 2. mai 2008 Alice hadde rett!! At du trenger en rebound? :rødme: :gråte: Det er ingenting personlig, jeg liker bare ikke smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 2. mai 2008 #471 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg vil pule med en gang! Haha, tulla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 2. mai 2008 #472 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg vil pule med en gang! Haha, tulla! He He det trur jeg nok du ikke gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #473 Del Skrevet 2. mai 2008 At du trenger en rebound? :rødme: Maybe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 2. mai 2008 #474 Del Skrevet 2. mai 2008 He He det trur jeg nok du ikke gjør! Yme er vel sliten da, stakkar. Maybe.. Pick me, pick me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 2. mai 2008 #475 Del Skrevet 2. mai 2008 Her skjer det saker og ting i mitt fravær. Jeg håper at det fortsatt er snakk om møljepulings, for jeg er klar som bare det. Er overhengende vannplaningsfare rundte meg nå. Reka, vi kan jo bare ta den sexen her inne, vi. Kevlar, nå har jeg fått pelsen min og den er lekker! Mangler bare Skittlesene nå... Lurer på om vi finner Reka hvis vi slipper henne oppi Skittlesene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 3. mai 2008 #476 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Pick me, pick me! :pisk: Her skjer det saker og ting i mitt fravær. Jeg håper at det fortsatt er snakk om møljepulings, for jeg er klar som bare det. Er overhengende vannplaningsfare rundte meg nå. Reka, vi kan jo bare ta den sexen her inne, vi. Kevlar, nå har jeg fått pelsen min og den er lekker! Mangler bare Skittlesene nå... Lurer på om vi finner Reka hvis vi slipper henne oppi Skittlesene? Det er alltid snakk om møljepulings!! Selvfølgelig finner du meg blant skittlesene, jeg er den som det lyser av fordi jeg er såååå keen på møljepulings!! Det visste du vel Alice? :klø: :juhu: Endret 3. mai 2008 av Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 4. mai 2008 #477 Del Skrevet 4. mai 2008 Okokok, jeg er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 5. mai 2008 #478 Del Skrevet 5. mai 2008 Okokok, jeg er klar! Jeg har dusja og freshet opp sminken min bare for deg kevlar!! Er du klar? :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 5. mai 2008 #479 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har dusja og freshet opp sminken min bare for deg kevlar!! Er du klar? :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 5. mai 2008 #480 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg har dusja og freshet opp sminken min bare for deg kevlar!! Er du klar? :lur: Born ready! Nevn tid og sted du kjære … Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå