Gjest glamourgirl Skrevet 18. april 2008 #401 Del Skrevet 18. april 2008 Æ å! Pule NÅH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 #402 Del Skrevet 18. april 2008 Hva er det du illustrerer her? Virker pirrende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #403 Del Skrevet 18. april 2008 :juhu: Binding! :juhu: HE HE Er det greit med bind på øynene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #404 Del Skrevet 18. april 2008 Æ å! Pule NÅH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #405 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er med! Du skal få ris på rumpa du!og bind for øynene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #406 Del Skrevet 18. april 2008 Nei, dette gikk for treigt. - Får prøve meg i fiskebolletråden istedenfor... :sengekos: :sengekos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #407 Del Skrevet 18. april 2008 Hva er det du illustrerer her? Virker pirrende...?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 #408 Del Skrevet 18. april 2008 ?????????????? :banantroll: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #409 Del Skrevet 18. april 2008 :banantroll: babysmokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 #410 Del Skrevet 18. april 2008 babysmokk? Nei, nei, dette er mitt bidrag til den seksuelle skjønnliteraturen her på KG: Altså: Du eller Reka sitter og knoter foran PCen med en eller annen luguber gubbe - Kevlar, dere uveksler bilder - med påfølgende reaksjon fra begge parter, dere møtes, har sex, men sexen er ikke noe særlig, nesten som å spise reker med skallet på (haha), og som om ikke det var nok, blir du eller Reka gravide. Moralen i historien min er at med lav moral er det stor sjangs for at sexen blir dårlig. Eller noe sånn. Har ikke tenkt så mye over det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 18. april 2008 #411 Del Skrevet 18. april 2008 Hallo i luken! Jeg er ikke luguber, og sex med meg er såvisst ikke dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 #412 Del Skrevet 18. april 2008 Hallo i luken! Jeg er ikke luguber, og sex med meg er såvisst ikke dårlig. Faller ikke dette under udokumenterbar reklame/påstander? Tror nok jeg må kontakte forliksrådet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #413 Del Skrevet 18. april 2008 Nei, nei, dette er mitt bidrag til den seksuelle skjønnliteraturen her på KG: Altså: Du eller Reka sitter og knoter foran PCen med en eller annen luguber gubbe - Kevlar, dere uveksler bilder - med påfølgende reaksjon fra begge parter, dere møtes, har sex, men sexen er ikke noe særlig, nesten som å spise reker med skallet på (haha), og som om ikke det var nok, blir du eller Reka gravide. Moralen i historien min er at med lav moral er det stor sjangs for at sexen blir dårlig. Eller noe sånn. Har ikke tenkt så mye over det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #414 Del Skrevet 18. april 2008 Faller ikke dette under udokumenterbar reklame/påstander? Tror nok jeg må kontakte forliksrådet... Å JA Hos meg får man ikke dårlig sex! Jeg er klar til det meste :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 #415 Del Skrevet 18. april 2008 Å JA Hos meg får man ikke dårlig sex! Jeg er klar til det meste :kys_2: Og der er vi igang med den der kliningen ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 18. april 2008 #416 Del Skrevet 18. april 2008 Lunder'n får sette seg på toget oppover, så skal vi sørge for å koble oss til alle slags sensorer og videoovervåkning for å påvise nivået av nytelse. Vi trenger nok bluray til innspillingen, for dette blir HIGH DEFINITION! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 #417 Del Skrevet 18. april 2008 Lunder'n får sette seg på toget oppover, så skal vi sørge for å koble oss til alle slags sensorer og videoovervåkning for å påvise nivået av nytelse. Vi trenger nok bluray til innspillingen, for dette blir HIGH DEFINITION! Alt jeg ser er ord på en dataskjerm... ingen håndfaste bevis.. en video blir ikke godt nok som bevis, ser du - når man bare kan fikse og trikse sånn at det ser ut som om alle hjerter gleder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 18. april 2008 #418 Del Skrevet 18. april 2008 Alt jeg ser er ord på en dataskjerm... ingen håndfaste bevis.. en video blir ikke godt nok som bevis, ser du - når man bare kan fikse og trikse sånn at det ser ut som om alle hjerter gleder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. april 2008 #419 Del Skrevet 19. april 2008 (...) nesten som å spise reker med skallet på (haha), (...) :shock: HVA? Må man kle av dem først?! _ _ _ Egentlig hadde jeg tenkt meg inn for å pule, men her er så dømrade fuktig luft her inne, og brillene dugger så fælt, at jeg havna i fiskebolletråden - igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 19. april 2008 #420 Del Skrevet 19. april 2008 :shock: HVA? Må man kle av dem først?! Ja _ _ _ Egentlig hadde jeg tenkt meg inn for å pule, men her er så dømrade fuktig luft her inne, og brillene dugger så fælt, at jeg havna i fiskebolletråden - igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå