Gå til innhold

vil pule med en gang nå tråden!

^me^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, for et tempo på tastaturene deres... Hehehe.

Naken dame på finnmarksvidda lider vel ingen nød? Der kryr det av ensomme reindriftssamer, med dirrende varmekabel.

Okai, okai. Så får jeg ikke nobelprisen i litteratur for dette innlegget. Bigg dil. :P

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Dette er en av de morsomste trådene jeg har sett. Hvis det kan være noen trøst, får jeg alltid lyst på mer sex etter å ha hatt meg mye en stund. (Og nå er det flere TIMER siden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil pule nå med en gang. Isteden sitter jeg her og ser på smileys som puler.

Verden er urettferdig..

:sengekos::sengekos::sengekos::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du så at jeg lagde en historie liksom, at jeg først snek meg inn på deg, og pisket deg, du ble litt sjokkert, jeg fortsatte og deretter begynte du å like det!!!! :-D

Så klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi. Dette er en av de morsomste trådene jeg har sett. Hvis det kan være noen trøst, får jeg alltid lyst på mer sex etter å ha hatt meg mye en stund. (Og nå er det flere TIMER siden!)

TIMER!?!? Deg er det ikke synd på iallefall!!!!

Snart 2 uker, og det er 1 uke til jeg ser han igjen og selv da er det ikke sikkert det blir noe.. Jo forresten, han har ikke noe valg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kinky sex i dag,skal vi prøve det sammen folkens? :sengekos: :sengekos: :sengekos:

I'm in! :sengekos:

Det svaret der kunne mistolkes....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...