Yme Skrevet 5. april 2008 #261 Del Skrevet 5. april 2008 Her er en liten gåte til dere i anledning fredag: Hva er likheten mellom en ronk og Kiwi? Det er trygt, kjapt og billig... BOINK! Hærregud, Alice... Det er kjapt, trygt og billig... Kan du ingenting?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. april 2008 #262 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg får skynte meg vekk før det blir no på meg! Haddejaaaaa!! Å ja!? Det skal vi bli....vent litt, jeg teller... meg, StoreSky, ManiannE, Lund, han derre gjesten... og deg... så da blir vi, seks om! Her kommer ingen bare innom uten at det blir noe på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. april 2008 #263 Del Skrevet 5. april 2008 Hærregud, Alice... Det er kjapt, trygt og billig... Kan du ingenting?? Jeg kan ikke så mye hvis det ikke kan linkes direkte til sex, og dette ble litt for indirekte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. april 2008 #264 Del Skrevet 5. april 2008 trenger tips, dama har vært grinete i flere dager og hva gjør man da? Hvis det er noen som kan hypnosere eller no så slipper jeg å ta all praten bare fordi jeg vil pule. I starten var et blikk nok, nå må jeg drive å ta oppvasken først. noen som veit om noen snarveier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. april 2008 #265 Del Skrevet 5. april 2008 Forresten, jeg tror jeg bare går opp å legger meg. hvis jeg klarer å legge meg inntil uten å prate (jeg prater som regel piss og da går det som oftest ad dundas) så kanskje det blir no på meg i natt også. Dersom den planen ikke fungerer så tar jeg plan b og venter heller til hun sovner før jeg igangsetter noe som helst. Sånne som meg, altså sosialt uintilligente duster, - ja vi må jo bare bruke triks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 5. april 2008 #266 Del Skrevet 5. april 2008 Ikke for å være pirkete, :sengekos:altså, men det er fire par og kun tre senger... :sengekos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 5. april 2008 #267 Del Skrevet 5. april 2008 Er det du eller jeg som har sløyfe? :slåss: Du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 5. april 2008 #268 Del Skrevet 5. april 2008 Å ja!? Det skal vi bli....vent litt, jeg teller... meg, StoreSky, ManiannE, Lund, han derre gjesten... og deg... så da blir vi, seks om! Her kommer ingen bare innom uten at det blir noe på dem. klart vi tar alle med,alle er klare til delig sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. april 2008 #269 Del Skrevet 5. april 2008 :sengekos: Du, Lund.... nå er det syv senger.... hva skak vi gjøre med de tre ekstra sengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. april 2008 #270 Del Skrevet 5. april 2008 klart vi tar alle med,alle er klare til delig sex Er ikke helt sikker på sexkvaliteten til han der Yme... men han kan vel læres opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 5. april 2008 #271 Del Skrevet 5. april 2008 Invitér meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 5. april 2008 #272 Del Skrevet 5. april 2008 Invitér meg Du er herved invitert... ellers så er nå dette sånn at man bare kan hive seg med. Ta av klærne, frem med pisken og kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 5. april 2008 #273 Del Skrevet 5. april 2008 Uh, jeg var der for popcornet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 6. april 2008 #274 Del Skrevet 6. april 2008 Er ikke helt sikker på sexkvaliteten til han der Yme... men han kan vel læres opp. trur vi må det! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 6. april 2008 #275 Del Skrevet 6. april 2008 Du, Lund.... nå er det syv senger.... hva skak vi gjøre med de tre ekstra sengene? vi trenger bare flere<<<<<<< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 6. april 2008 #276 Del Skrevet 6. april 2008 Uh, jeg var der for popcornet. ikke noe mer?bare popcornet????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. april 2008 #277 Del Skrevet 6. april 2008 ikke noe mer?bare popcornet????????????????? Kevlar er bare blyg... og som du vet, er det mye man kan gjøre med popcorn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 6. april 2008 #278 Del Skrevet 6. april 2008 Kevlar er bare blyg... og som du vet, er det mye man kan gjøre med popcorn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 6. april 2008 #279 Del Skrevet 6. april 2008 Lund og Kevlar Alice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lund Skrevet 6. april 2008 #280 Del Skrevet 6. april 2008 Lund og Kevlar Alice JA! :humpe: :humpe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå