Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2006 #121 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg vil og ha, men jeg må la sambo få tilbake lysten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fantus Skrevet 3. juni 2006 #122 Del Skrevet 3. juni 2006 Jeg vil! Men hvordan klare å dra han tullingen jeg er gift med vekk fra pcen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 3. juni 2006 #123 Del Skrevet 3. juni 2006 Har allerede hatt idag ...Men det hindrer meg ikke fra å ha lyst på mer.. NÅ!!! Men er så mett at det føles som om maten jeg akkurat har spist vokser og eser inni magen min.. Samboeren min sitter uansett og spiller, så får nok vente til imorgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. juni 2006 #124 Del Skrevet 4. juni 2006 Gjett ken som har puuult??!! og det va niiiiiiiiiice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 4. juni 2006 #125 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg òg vil pule!!!!!!!!!!!!!!!! Hadde jo sjansen, men den dro hjem igjen....KOM TILBAKE!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 4. juni 2006 #126 Del Skrevet 4. juni 2006 Steik for nokre sytepavar altså.... Eg VIL ha meg. No. Skal ikkje bry dokke med kor lenge det er sidan sist, men eg lovar: Det er lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 6. juni 2006 #127 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det er en her på jobb som tiltrekker meg noe så grenseløst... det er ett eller annet med ham... og jeg har noe så sinnsykt lyst på ham!! AAARGGHH!!! Håper bare han kommer innom meg en tur til før jeg går hjem.... Endret 6. juni 2006 av Festus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 7. juni 2006 #128 Del Skrevet 7. juni 2006 Det er en her på jobb som tiltrekker meg noe så grenseløst... det er ett eller annet med ham... og jeg har noe så sinnsykt lyst på ham!! AAARGGHH!!! ← Samma her..... ARRGHHHGH!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RomeoBoy Skrevet 18. juni 2006 #129 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg vil, men kjæresten min er ikke her..Tror jeg går og koser meg i dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RomeoBoy Skrevet 18. juni 2006 #130 Del Skrevet 18. juni 2006 For de som ikke tok den med dusjen...så skal jeg gå og onanere, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 20. juni 2006 #131 Del Skrevet 20. juni 2006 For de som ikke tok den med dusjen...så skal jeg gå og onanere, hehe ← Det er bra du sierfra! Hva i allværden skulle jeg gjort om jeg ikke visste det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottentotten Skrevet 20. juni 2006 #132 Del Skrevet 20. juni 2006 Me too, me too! Jeg vil også ha litt! Men samboeren er sjuk... På tredje uka!!! Går snart på veggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 6. september 2006 Forfatter #133 Del Skrevet 6. september 2006 jeg vil pule i kveld!!! sambo har vert vekk i 11 dager i usa nå... kommer hjem på lørdag nå..tror jeg kommer til og voldta han på vei hjem tror dette er min rekord uten sex...11 dager!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiol Skrevet 6. september 2006 #134 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg vil å... åh, er så frustrerende å ikke få seg no når man er superk*t. Kunne ønske jeg og typen bodde sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. september 2006 #135 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg vil og jeg skal! Donnie sover nå, men det varer ikke lenge nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 7. september 2006 #136 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg vil og men har ikke på 1 år og 7 mnd. så det skjer nok ikke i kveld heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. september 2006 #137 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg vil og men har ikke på 1 år og 7 mnd. så det skjer nok ikke i kveld heller. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 8. september 2006 #138 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg er veldig klar, men jeg må vente helt til i morgen kveld. Faen, faen, faen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 8. september 2006 #139 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har villet de siste tre dagene, men mannen er pjusk. Og nå fikk jeg mensen, så da må jeg fint vente i ei ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 8. september 2006 Forfatter #140 Del Skrevet 8. september 2006 i morgen kveld blir det kuk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå