Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #81 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg vet. De er så teite. Også kommer det ekle ting ut av dem. Sier rare ting, gjør de og. ← Hva, seriøst!? Noe så ekkelt! En ting er at de er teite, men lager de lyder+ at det kommer ekle ting ut av dem???? ÆSJ! Mitt råd: Hold deg langt unna, de er sikkkert smittet med en rar sykdom! Ingen gjør sånt uten at de har på seg smitteskjorte (eller hva det heter) PS Knurr!Leste hele dagboka de her om dagen (tips fra en som sendte meg PM) Takk for at du gav meg x antall gode lattere Endret 31. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #82 Del Skrevet 31. mai 2006 Nei da. Mora til Yme har pult seg til'n sjæl - som alle andre. ← Han kom med storken, sier jeg. Jeg fant'n på tørkesnora i en sokk mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #83 Del Skrevet 31. mai 2006 Han kom med storken, sier jeg. Jeg fant'n på tørkesnora i en sokk mysan ← Det var pent gjort av storken, hadde vært værre om du fant han i et brukt bind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #84 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var pent gjort av storken, hadde vært værre om du fant han i et brukt bind ← Nypete i nesa nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. mai 2006 #85 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva i... Jeg sitter rett her, for fhaan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #86 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva i... Jeg sitter rett her, for fhaan!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. mai 2006 #87 Del Skrevet 31. mai 2006 Nei da. Mora til Yme har pult seg til'n sjæl - som alle andre. ← Døh... gngngnhhh!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #88 Del Skrevet 31. mai 2006 Det var pent gjort av storken, hadde vært værre om du fant han i et brukt bind ← Da hadde jeg antakelig ikke finni'n, så jeg er takknemlig for at storken fant et greit sted å levere'n fra seg. Det var jo en fin varm sommerdag i ..eh..vel..i mars, men sola skinte og det var fint tørkevær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #89 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Nypete i nesa nå. ← hva mener du med det a ? Yme ble fin han uansett, gullhår, krøller og ja... i det hele tatt Ikke sant Yme!? Forsøkte å selge en lokk til meg også faktisk (i en annen tråd) ....Nei, gullhåra er på hodet så klart, tom. krøllete! Endret 31. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #90 Del Skrevet 31. mai 2006 Ler enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #91 Del Skrevet 31. mai 2006 Ler enda. ← jeg og faktisk! Hvor ble det av Yme? YME, YME Halloo borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. mai 2006 #92 Del Skrevet 31. mai 2006 jeg og faktisk! Hvor ble det av Yme? YME, YME Halloo borte ← Jeg står på krakken min jeg... med tævvet rundt halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #93 Del Skrevet 31. mai 2006 Nå ler jeg enda mer. Dakar Yme, du kan gå ned derfra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #94 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Ta deg sammen nå Yme! Ja, gå ned fra krakken PS!Yme, du har jo langt gull krøllete hår, hvorfor ikke bruk...nei, ingen god ide Snuskesnaske Endret 31. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. mai 2006 #95 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Ta deg sammen nå Yme! Ja, gå ned fra krakken PS!Yme, du har jo langt gull krøllete hår, hvorfor ikke bruk...nei, ingen god ide ← Det er ikke langt nok til at jeg kan putte det i rumpa, uansett syns jeg det var en helt usaklig idè, Miloine.... Endret 31. mai 2006 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #96 Del Skrevet 31. mai 2006 Det er ikke langt nok til at jeg kan putte det i rumpa, uansett syns jeg det var en helt usaklig ide, Miloine.... ← Men hun fikk deg i det miste på andre tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 31. mai 2006 #97 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Det er ikke langt nok til at jeg kan putte det i rumpa, uansett syns jeg det var en helt usaklig ide, Miloine.... ← Jeg også, så jeg endret det litt se selv da, men du er her jo Endret 31. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 31. mai 2006 #98 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Jeg også, så jeg endret det litt se selv da, men du er her jo ← Døh... Du kanke bare kaste meg rundt og tråkke på meg på den måten, å bare slenge rundt deg med koser og smasker etterpå, så tro det er greit! Jeg har gått ned fra krakken nå, men det er bare fordi jeg fikk krampe av å skrive med tærne! Det gjelder Hu i svingen og! Endret 31. mai 2006 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har pult i dag Skrevet 31. mai 2006 #99 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har pult i dag jippi.Har pilt før, men første gang med denne dama som jeg faktisk har vært i lag med i nesten 6 uker. Hurra for dama mi og meg.Jeg er glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 31. mai 2006 #100 Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Unnskyld Yme! Men jeg ler fortsatt... Endret 31. mai 2006 av Hu i Svingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå