Gjest Gjest_lilje_* Skrevet 24. mai 2006 #1 Del Skrevet 24. mai 2006 I natt kvart over 3 døde farfar. Han er ikke min egentlige bestefar men han er den jeg har hatt i livet mitt siden jeg va 6 år. Han ble syk rundt påske, ryggmargskreft! I natt døde han! Magne er død! DØD! Det er så vanskelig å skjønne. så vondt at han er borte. Det er så vondt, langt inn i magen. Langt inn ihjerte! Jeg sørger over han, over alle de som har dødd,og alle de som kommer til å dø! Sørger over den meningsløse døden! Døden som tar folk vekk ifra oss! Sorgen og allt det triste tar aldri slutt, det blir bare verre å verre! Tårene renner inni mellom. mest av fortvilelse. over de som sitter igjen, over savne! En snill mann er borte, så alt for tidlig! Han vil ikke smile mer, le og fortelle historier!!! I dag var det sol og fint vær, livet fortsatte osm vanlig! hadde lyst til å stoppe opp å skrike! Magne er død, min farfar er død! Hvordan kan dagen i dag likevel fortsette? Jeg sørger over tapene til alle, alle som har mistet noen og som kommer til å miste noen! jeg sørger ! Jeg lyser fred over minne ditt Magene, over deg og alt det du var! Lisbeth! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 24. mai 2006 #2 Del Skrevet 24. mai 2006 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 25. mai 2006 #3 Del Skrevet 25. mai 2006 Så inderlig trist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 25. mai 2006 #4 Del Skrevet 25. mai 2006 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. mai 2006 #5 Del Skrevet 25. mai 2006 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sairalindë Skrevet 25. mai 2006 #6 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg føler virkelig med deg, det er så tøft å miste noen en er glad i. Har vært igjennom det selv, så jeg har en ide om hvordan du føler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. mai 2006 #7 Del Skrevet 25. mai 2006 Kondolerer og føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #8 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja det er vondt.. en til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotstuff Skrevet 26. mai 2006 #9 Del Skrevet 26. mai 2006 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå