Gå til innhold

Forsen orgasme...

waco

Anbefalte innlegg

Sorry Waco, men jeg kan ikke annet enn å synest synn på deg...

...Jo, jeg LER av deg!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Håper for de jentene du i senere tid møter skjønner hvordan du er... og enten hjelper deg i ditt syn på jenter, eller rett og slett dumper deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er som jeg sa....

Dersom kjerringa ikke får orgasme så er det selvsagt mannens problem...

Men når skal dere forstå at det er KVINNEN det er noe galt med, det er hun som er vanskelig oppbygd fra naturens side...

Når jeg alltid får utløsning og er fornøyd med tingenes gang, hvorfor skal jeg FORANDRE meg når det er fjolla som er defekt?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er litt morsom jeg waco :hoho:

Tror nok det er mange jenter som ikke er så godt kjent med kroppen sin som de kanskje burde være. Men så kommer spm, hvor godt skal man kjenne den da? Iallefall godt nok til å få en orgasme med en de ikke kjenner så godt...(!) Ikke kjenner så godt? Ja jeg velger å tro det, fordi det er tydelig at de ikke har forstått at du ikke velger å innfri forventningen. Og hadde de visst hvem de hadde å gjøre med, ville det jo ikke vært vits i bruke tiden på å forvente, men heller gjøre noe med saken selv. Jeg tror nok derfor at disse jentene burde bruke litt på å finne ut av saker å ting på egenhånd(eller med egenhånd kanskje), istenfor å menge seg for tidlig.

Misforstå meg rett, jeg sier ikke at jenter som er uerfarne, skal bli erfarne før de skal gjøre seg klare for markede. Men at de faktisk kan tenke litt over mulige konsekvenser før de ligger i sengen til en lite godt kjent gutt å forventer orgasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har sex så går det ofte for meg. Dvs at jeg har tatt ansvar for min orgasme (noe egoisme er av det sunne). Jeg kan ikke ligge der på senga lealaus og tverr, - å forlange at andre mennesker skal skape _min_ orgasme?  ..

Ok Waco... så er det kanskje noe i det du skriver.... Det som du skriver - du kan ikke bare ligge der å forlange at andre skal gi deg orgasme. Sikkert sant det.... Men hvorfor ha sex med andre da??? Ha sex med deg selv bare da vel, så slipper du det problemet. Og kvinnene slipper å suge på p*kken din... Har du hørt om gi og ta eller samarbeid under sex leker?????...

Og når vi først kommer inn på å su, hvem er da som ligger rett ut og bare nyter... Kvinnen????

Du waco du waco......

Er det virkelig så morsomt å provosere oss kvinner så mye :wink:

PSST.... Vibekes forslag var jo bra... tror jeg følger det neste gang jeg.... Bare for å se hva slags reaksjon som kommer.... :):sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, tar man som kvinne saken i egne hender og fikser seg en orgasme før han - og ber han dra seg ut på dass for å runke seg ferdig etterpå - da pleier menn å bli så gretne  :roll:  

Har aldri helt skjønt hvorfor.

Vibeke  :ler:

(kvinnssjåvinist)

hehehe, da veit ikke du hva som pleier å skje dersom man snur seg rundt etter at hun er ferdig og tar seg en runk.... :wink: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah!

Da tenker man i ekte kvinnssjåvinistisk ånd:

"Herlig; endelig en mann som vet å ta ansvar for sin egen orgasme"

Vibeke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lisle-ikkepålogget

jeg visste ikke at prostituerte krevde orgasmer! :roll: for det er vel det eneste du får når du er så ekkel mot kvinner for du tør vel fortelle kvinner og ikke bare oss på internett hvor mye du avskyr kvinner vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah!

Da tenker man i ekte kvinnssjåvinistisk ånd:

"Herlig; endelig en mann som vet å ta ansvar for sin egen orgasme"

Vibeke  :wink:

hehehe... Hvor finnes da disse trygge kvinnesjåvinister...? Du får intensivere rekruteringen Vibeke! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har oppfattet verden, så er det ofte MANNEN som maser og jager etter kvinnens orgasme da.. også skal han jaggu legge skylda på oss etterpå?

Jeg fikser orgasme alene jeg, men det krevs mye mer jobb dersom jeg skal få orgasme kun ved penetrering (har faktisk aldri funka for meg enda), JEG maser ikke etter det, jeg har det godt som det er jeg, det er MANNEN som så gjerne vil at jeg skal ha "vaginal-orgasme".

Skal vi da begge parter "fikse det sjæl" så kan du jo bare, neste gang du skal ha "samleie" med ei berte, si klart fra om at dersom hun ligger i senga og onanerer til hu kommer, og du ligger å drar deg til du kommer, så er problemet løst! Hu får orgasme som hun har tatt ansvaret for selv, og du får din orgasme som du tar ansvar for selv.

MEN lille waco-vennen, dersom du ikke vil gjøre noe for at dama skal komme, så må du på ett eller annet tidspunkt fatte at det kommer til å bli slutt på at jentene suger deg eller gjør det godt for deg på andre vis også!! Sorry vennen. Men oppegående damer a 200-snart-3, gir ikke dersom de ikke får noe tilbake!

At du ikke liker det, at du fremdeles liker din lille mannssjåvinistiske verden, er ditt problem. Og det kommer bare til å bli værre jo lenger du holder deg singel, og jo eldre du blir.

Menn kan kanskje herske over smårips som ikke vet bedre en å tro eldre menn er erfarne, voksne, single, selvstendige kvinner (er det ikke de du etterlyser til stadighet?) gjenomskuer "deg" med en gang. Kanskje derfor du har så dårlig erfaring med kvinsen vennen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aline... snuppa....

Hør nå her... nå er det sånn at bare 29% av kvinnene får jevnlig orgasme... dvs 70 % er utilstrekkelige, og det TOLKER DERE SOM AT DET ER MANNEN DET ER NOE GALT MED?? Typisk kvinnelogikk.

Menn er stort sett fornøyd han... med tingenes gang... hvordan ting blir gjort og ikke gjort....jukk...jukk...jukk... så går det for meg... dvs jeg er fornøyd, og hvis dama da er misfornøyd er det HUN SOM HAR ET PROBLEM.... og da vil dere at HAN SKAL FORANDRE SEG??? Man tar den fornøyde... og lar han bli klaget over av den misfornøyde. Sånn tenker kvinner.

Jeg kan ikke hvis jeg blir pult av ei dame, - og det går for henne straks, ergo hun er ferdig, - bli sur og grinete.... duuuuuuuu høøøøøør nå heeeer.... hva med meeeeeeg da... hva skal jeg gjøøøre da.... ææh... mye sprut i pungen og du er ferdig alt... uuhu...

Det er sånn med mange kvinner, dere klarer ikke å se ting fra andre ståsteder enn deres eget. Men etterhvert vil nok forholdene bedre seg... i 2100 eller deromkring... en tre fire generasjoner til nå... har vi nok kanskje fått en kvinnerase som er tilnærmet likt menn... ikke bare mentalt... men også seksuelt..

Waco

Egentlig fortjener dere ikke sex engang så mye som dere klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh.. waco... siden du tydeligvis skriver det siste innlegget til bl.a meg, kan du vise til ETT sted i mitt innlegg hvor jeg legger skylden på mannen? eller ett sted i mitt innlegg der jeg syter over at jeg ikke blir tilfredsstilt?

Min erfaring er vel heller at mannen jager etter kvinnens orgasmer, men dette har kanskje noe med at jeg stort sett har sex med omsorgsfulle menn, som synes en viktig del av sexen er å gjøre partner mest mulig tilfredsstilt... slik har nemlig jeg det også når jeg har sex, at det er viktigere at partner blir tilfredsstilt mener jeg.

Men fysj som jeg klager!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det en gang sånn at kvinner er litt mer komplekse sjeler enn mannfolk - det påstår du jo selv Waco. Så da kan du vel egentlig finne svar selv på hvorfor vi ikke får så lett orgasme som mannfolk.

En orgasme er ikke så lett for damer å få som for mannfolk. Det kan ligge mye bak dette, ikke minst psykisk. Mange klarer aldri få orgasme - og det blir jo heller ikke bedre da å ligge med en pinne som kun er opptatt av seg selv og sin orgasme. Og hva er et godt sexliv hvis man kun skal være opptatt av seg og sin lyst. Jeg synes nå det er minst like godt å oppleve at min partner er fornøyd med min innsats for at han skal ha det godt.

Det er vanskelig å komme med noen fasitsvar på dette temaet - det er gjort utallige forskninger på dette - men ingen klarer å komme med noen fasitsvar på hverken det ene eller det andre.

Nei - du får nok bare kose deg med deg selv du Waco-gutten, stakkars jenter som opplever deg....kanskje ikke så rart at det ikke blir noe mer enn 1 gang med hver.... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei - du får nok bare kose deg med deg selv du Waco-gutten, stakkars jenter som opplever deg....kanskje ikke så rart at det ikke blir noe mer enn 1 gang med hver.... ?

APPLAUS TIL @LFAKRØLL!!!!!!

:kul: 8) :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må da ganske enkelt være den råtneste elskeren noen sinne.... Så for deg så er kvinner bare et høl så DU kan få orgasme?? Du som ikke fortjener det en gang??

Norske menn, nei takk. Godt og komme til et land der menn er menn med LITT respekt for kvinner og et åpent sinn...

Patetisk er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Norske menn, nei takk. Godt og komme til et land der menn er menn med LITT respekt for kvinner og et åpent sinn... "

det er uansett kjipt med generalisering..... :roll:

ikke alle er som Waco vet du.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... Hvor finnes da disse trygge kvinnesjåvinister...? Du får intensivere rekruteringen Vibeke!  :sjarmor:

Trygg?

Tryggheten er ganske så påtatt, Lasse. Det pleier ramme sjåvinister, det ser du... :ler:

Forøvrig er det bullshit at menn er så forbanna enkle og kvinner så fryktelig kompliserte som noen ynder å påstå. Se nå bare på alle Wacos krumpspring; han går de fleste kvinner en høøøy gang med å være komplisert.

Dårlig samvittighet og følelsen av ikke å strekke til kan ramme selv den beste.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...