Gå til innhold

Naken på do !

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Hørte på radioen i dag......

Når vi har vært å trent dusjer vi sammen med andre...

Se for deg at det er båser med toaletter rett ved siden av dusjen.

Når du skal på do kommer det ut en naken dame (mann) :overrasket:

Går du på do naken eller ville du ha kledd på deg først ?

Hadde du reagert om du hadde møtt noen ?

Jeg hadde nok reagert ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Synes egentlig ikke det spiller noen rolle, for man tar jo av seg buksa når man er på do uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Akkurat det hadde jeg ikke hengt meg opp i. Hvorfor må man kle på seg før men går på do, om man kan gå naken i garderoben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er poenget.

Det burde absolutt ikke være et problem.

Men jeg hadde faktisk syntes at det var litt ekkelt. :sjenert:

........Nei ,det er ingen logikk bak den tanken :roll: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg gikk på do før eller etter dusjen ville jeg hatt håndkleet rundt meg, det har da nesten alle jeg har sett på trenignssenteret.

Men hadde ikke tenkt noe særlig over det om det var noen som gikk nakne på do nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det er poenget.

Det burde absolutt ikke være et problem.

Men jeg hadde faktisk syntes at det var litt ekkelt. :sjenert:

........Nei ,det er ingen logikk bak den tanken  :roll:  :-D

Jeg er enig. Jeg ville nok ha stusset. Jeg vet ikke hvorfor. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BagLady
syns det er litt ekkelt.så ei som gikk naken på do på sats,og det var litt...blæh!

Jaha? Og du sitter med buksene på når du er på do du da? Jeg vil kanskje si at det høres vel så grisete ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, går naken på do hjemme også jeg, er det ekkelt også? (ikke sånn at jeg kler av meg alt jeg har for å gå på do altså, men når jeg står opp om morgenen, og ja, jeg sover naken, så går jeg på do. På vei tilbake plukker jeg med meg klær som jeg tar på meg etter at jeg har vaslet og stelt meg på badet. (av denne grunn har eg fortrekte gardiner på stua, jeg må gjennom den for å komme på do)

Hadde jeg gått naken fra garderoben til dusjen, og funnet ut at jeg skulle ta et stopp innom toalettet på veien, så hadde jeg nok ikke kledd på meg av den grunn nei. Om jeg ville tullet håndkleet rundt meg er jeg heller ikke så sikker på, hvorfor skulle jeg det?

Men så går ikke jeg på treningssenter da, så dette er ikke en aktuell problemstilling for meg. Men ejg ville ikke reagert om ejg traff et nakent menneske på toalettet innei en slik garderobe i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig men interessant problemstilling.

Som mann som frekventerer treningsstudio er dette noe jeg selv har fundert over tidligere. Jeg har kommet til følgende konklusjon: jeg kan tisse naken(stående), men ikke bæsje naken på treningsstudio. Jeg aner ikke hvorfor men det blir for spesielt å åpne døren ut til resten av gutta i blanke messingen og omgitt av en svak odør.

Når dette er sagt er jeg ikke fremmed for å ta av meg på overkroppen hjemme i en tilsvarende situasjon. Jeg har faktisk en kopis som ikke kan gå på do (nr.2) uten å ta av seg skjorta samt ta et av bena ut av buksen (eller frigjøre en fot som han kaller det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har alltid håndkle rundt meg når jeg går rundt i garderoben på Sats. Også på do. Hjemme går jeg naken, særlig om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer naken, men det betyr ikke at jeg hadde spradet naken rundt i garderoben likevel - jeg hadde tullet meg inn i et håndkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg har faktisk en kopis som ikke kan gå på do (nr.2) uten å ta av seg skjorta samt ta et av bena ut av buksen (eller frigjøre en fot som han kaller det).

Frigjøre en fot? :grine2:

Må ha vært igjennom noen dramatiske doturer han der kompisen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Når dette er sagt er jeg ikke fremmed for å ta av meg på overkroppen hjemme i en tilsvarende situasjon. Jeg har faktisk en kopis som ikke kan gå på do (nr.2) uten å ta av seg skjorta samt ta et av bena ut av buksen (eller frigjøre en fot som han kaller det).

:overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigjøre en fot? :grine2:

Må ha vært igjennom noen dramatiske doturer han der kompisen din.

Jepp.

Det må vel sies at man har en kranglevoren tarm hvis man må sette sjøbein hver gang man skal gjøre fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BagLady
Jepp.

Det må vel sies at man har en kranglevoren tarm hvis man må sette sjøbein hver gang man skal gjøre fra seg.

Det er vel ikke uten grunn at de med mageproblemer sier de er "lenket til toalettet". Det er ikke bare en talemåte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg dusjer naken, men det betyr ikke at jeg hadde spradet naken rundt i garderoben likevel - jeg hadde tullet meg inn i et håndkle.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...