Gå til innhold

Glad


Gjest splæsj

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest splæsj

Og, ikke bare det, min første leder kommer på trykk i denne utgaven. :)

Ting går bra på jobbfronten, i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Og, ikke bare det, min første leder kommer på trykk i denne utgaven.  :)

Ting går bra på jobbfronten, i alle fall.  :)

Så kult. :)

Jeg skal også jobbe i avis i sommer. Gruegleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest splæsj

Anklene mine ser tjukkere ut enn vanlig. :overrasket: Enten så er det fordi jeg innbiler meg det (kan godt være) eller så er det fordi de er hovne siden det er varmt, og jeg gikk i trange støvletter i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Jeg har begynt å sykle til jobb. Tror til og med jeg har begynt å like det... litt. Til jobb tar det en time og et kvarter, tilbake tar det en time og tre kvarter. Mye oppoverbakke. Jeg tar alltid med meg en halvliter med vann, men tror nesten jeg må øke til halvannen liter. Hvis noen ser en person i oppoverbakke på sykkel som svetter, puster og peser, men med et lite smil, så er det kanskje meg. :)

Endret av G. Sky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

På vei til jobb er det greit, på slutten er det enkjempelang nedoverbakke. Det er ganske gøy å suse nedover, full fart. Da setter jeg meg litt opp på sykkelen, later som om jeg er en fugl, og at jeg flyr. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest splæsj

Det går stadig bedre på jobben. Nå har jeg nemlig fått et ansvarområde hvor jeg kan sjefe med andre og bestemme hva de skal gjøre. :sjarmor: Og er det noe jeg er god på, så er det nettopp det. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare inn og fortelle at samboeren min så signaturen din, og han syntes den var skikkelig kul! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis noen ser en person i oppoverbakke på sykkel som svetter, puster og peser, men med et lite smil, så er det kanskje meg.  :)

kanskje det var deg jeg så! :hoppe: du er heldig som "gidder" å sykle på jobb.. skulle ønske jeg også gadd det.. lat..

ha en strålende dag :)

Endret av mee mee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...