Gå til innhold

Glad


Gjest splæsj

Anbefalte innlegg

Gjest splæsj

Siden den andre dagboka handler om triste ting for tiden, tenkte jeg å lage en dagbok til, hvor jeg skirver om glade ting. Så kan dere velge, om dere vil lese om triste, eller glade ting. :)

Jeg starter meg å fortelle om generelle ting i livet mitt jeg er glad for, og etterhvert kommer jeg til å skrive morsomme og glade ting som skjer etterhvert som de dukker opp.

Jeg er glad for

- at jeg endelig jobber med det jeg liker aller best

- at helsa stadig blir bedre

- at jeg har mange gode venner

- at jeg eier leilighet

- at jeg bor i Oslo

- at sommeren nærmer seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest splæsj

Takk for det. :klem:

I dag syklet jeg til jobb. Brukte like lang tid som med t-banen. (en time) Det var digg, men jeg tror jeg må kjøpe et sete med polstring, ble sår en hvis plass! :ler:

Også litt uhemmet selvskryt:

Jeg hadde et møte med redaktøren i dag, hvor jeg spurte hvordan jeg hadde utviklet meg i jobben. Han sa at jeg hadde utviklet meg bedre og bedre, og at de siste artiklene mine hadde vært skikelig bra, og vært med på å gjøre avisen bedre. :)

Og da jeg spurte hva jeg kunne gjøre bedre, sa han at han kunne ikke komme på noe, og at han var veldig fornøyd.

Da ble jeg glad! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, syklet du helt der utenfra? Det hadde aldri kondisen min orket!

Så koselig med skryt på jobben, sånt kan en leve lenge på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Vel, kondisen min er ikke mye skryte av, tro du meg, og jeg har anstrengelse-astma i tillegg. Kan tenke meg at hjemturen med oppoverbakke blir verre. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!:)

Kjekt med en glad bok nå ja. Bare kom med flere glad meldinger så kanskje mine negative tanker også snur seg og blir mer positive? Hadde vært utrolig kjekt hvertfall. Jeg kan jo kommemed en liten glad melding selv: Det går mot sommer og ute skinner sola! Og at kjærlighetssorg er effektiv slankekur + at jeg får lyst å trene mer bare for å slite meg fysisk ut og ikke bare tenke så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Heisann. :-D

Har du fortsatt et vikariat i avisa? Husker du la fram noen knep du skulle bruke når vikariatet var over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har du syklet mye før? Ofte blir en bare sår i starten. Og kanskje setet er litt høyt?

Så fantastisk! Selv hadde jeg vært i strålende humør resten av dagen, hadde det vært meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Ja, jeg var det, Sukkerert. :klem:

Og ja, jeg er fremdeles vikar, det er to måneder igjen av vikariatet. Jeg skal ta en prat med redaktøren snart, bare venter på det rette øyebliket. Jeg skal jo gå på skole til høsten, regner jeg med, så det hadde vært perfekt om jeg kunne jobbe i avisa f.eks to dager i uka. :)

Endret av G. Sky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splæsj

Jeg har kjøpt dette korsettet. Det er et ordentlig korsett, ikke sånn wannabe-korsett fra H&M. Det er digg å ha på, gir en bra hodning og en fantastisk figur! Jeg hadde det på for første gang på søndag, og til tross for at jeg hadde jakke på, fikk jeg ganske mange stirrende blikk. Det ble egentlig for mye. Skulle innom en bensinstasjon, og bensinstasjonmannen glemte helt hva han skulle gjøre da han skulle ekspedere meg, han bare kikket på puppene mine. :ler: Uansett, det falt i smak hos PV og det ble en ganske het kveld. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...