Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er også student, og blir (forhåpentligvis ;) ) siving om ikke så altfor lenge. Trives veldig godt som student!

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss_Dior
Skrevet

Jeg jobber som journalist, men er egentlig utdannet som noe helt annet.

Men pytt, gøy er det ;)

Skrevet

Jeg er også student, studerer IT-drift. Har et år igjen, men er veldig usikker på om det er dette jeg vil.

Har et par jobber ved siden av studiene, bl a førstelinjesupport hos et IT-firma.

Skrevet

Jeg er snart 23 år og har i utgangspunktet 1 år igjen av studiene. Da er jeg utdannet adjunkt. Men håper å få en jobb til høsten. Foreløpig har jeg ikke blitt kalt inn til noen intervju... Men jeg har fått jobb som ringevikar i en barnehage da. Tviler på at jeg er den eneste....

Glemte å skrive at jeg har bare et deltidsstudium å ta det neste året. Har derfor også søkt et spennende historiestudium (har bachelor i historie og geografi, med fordypning i historie) å ta ved siden av.

Stortrives som student, men har veldig lyst å begynne å jobbe nå også altså...kan få litt nok av disse eksamenene og alt det stresset studentlivet innebærer.

Samtidig har jeg veldig lyst å ta master i historie...kanskje jeg går videre på det neste år, eller jeg jobber litt i første omgang. Vi får se hva fremtiden bringer... :)

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg jobber som markedskonsulent i en avis. Stortrives i en (veldig) hektisk arbeidsdag!!

Gjest Malina
Skrevet

Nå jobber jeg som hjelpepleier på sykehus.

I tillegg tar jeg en del fag for å få studiekompetanse...

Gjest Gjest
Skrevet

Jobber som megler (ikke aksjer eller eiendom).

Skrevet

Jeg er siviløkonom og jobber som førstekonsulent i et departement. Foreløpig trives jeg veldig godt med det. Et godt opplæringsprogram, interessante arbeidsoppgaver og et veldig godt sosialt miljø samt nettverksbygging på tvers av avdelinger og departement gjør at iallfall jeg synes det er kjempeinteressant.

Skrevet

Jeg er tredjeårs lærerstudent og neste år skal jeg studere samfunnsfag og i tillegg begynne på en master i It for lærere.

Så jobber jeg deltid ca 60 t pr mnd gjennomsnitt på en expertbutikk...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg jobber som miljøterapeut ved en rusinstitusjon...

Skrevet

Hmm....glemte å logge inn. Miljøterapeut her..

Skrevet

Jeg jobbet på sykiehjem som pleieassisten inntil mai. Nå jobber jeg som tilkallingsvikar på en skole, men skal snart ha et år i barnehagen.

Jeg er utdannet adjunkt med tillegg.

Skrevet

Jobber som markedskonsulent i et fimra som driver med maritim elektronikk. Trives kjempe godt, mye forskjellig arbeidsoppgaver.

Gjest Gjest
Skrevet

Lærer på barneskolen. I år er jeg kontaktlærer for en klasse på 2. trinn.

Skrevet

Jeg er student på 21, skal begynne på lærerstudiet i Halden til høsten. Har alt studert ett år psykologi i Oslo.

Har også kurs og kompetanse som reiselivsagent.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er selvstendig næringsdrivende, og daglig leder/eier av et firma.

Til høsten blir jeg student :)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg er PhD-stipendiat, og jeg har et hat/elsk-forhold til jobben.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er utdannet adjunkt, men jobber med studieadministrasjon på en høgskole :)

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg er snart utdannet siv.ing, om et par måneder. Da håper jeg på å få en jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...