Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)

Litt nysgjerrig på hva brukerne her jobber som... Og kanskje om dere trives med jobben deres eller ikke?

Jeg er student og stortrives med det ;)

Endret av LilSweetie
Videoannonse
Annonse
Gjest Ck-one
Skrevet

Siden du lurer.... Jeg er 29 år og jobber som HR Rådgiver. Stortrivs, og må klype meg i armen noen ganger. Det er liksom for godt til å være sant! :) Kan absoultt anbefale personal til mennesker som liker mennesker og som ikke liker at hver dag er lik den foregående..... Ikke det letteste å få jobb innen dette faget da,men hvis man virkelig vil noe kan man få det til. Det er nå min leveregel....

Ck- one

Gjest LilSweetie
Skrevet

Hva er HR-rådgiver? Human relations?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, eller Human Resources. Har tatt personalledelse på universitet. Hva studerer du da?

Skrevet

Jeg er student på siste verset. Om en mnd er jeg ferdig master i ingeniørfag, eller siv.ing om en vil. Jobb har jeg ikke ennå, men håper der ordner seg :)

Gjest Ck-one
Skrevet

DU burde ihvertfall ikke ha problemer med å finne jobb! Så du har 1 år igjen?Hvilken retning går du og hvor? Har du tenkt på hvor du vil jobbe? Dette var interessant.....:)

Gjest Ck- one
Skrevet

Beklager.... Du er jo ferdig nå!:) Sånn går det når man gjør mange ting på en gang....

Skrevet

Jobber som pedagog i barnehage

Skrevet

Jeg har ikke 1 år igjen, men en liten måned :)

Jeg tar gjerne en jobb hvor som helst, men ikke med hva som helst. Hvor lett det er å få jobb vet jeg ikke før jeg seriøst begynner å søke, men akkurat nå er jeg midt i masterinnspurten, og har rett og slett ikke tid.

Litt skummelt å si at alle med min utdanning får jobb lett. En ingeniør er utrolig mye forskjellig. Det trengs folk innen mange disipliner, mens innen andre disipliner er det vanskligere. Tror jeg vil har litt problemer siden jeg ikke er en ledertype, og ikke kan tenke meg en slik jobb med det første.

Skrevet (endret)

Jeg er sykepleier om ca. 3 uker!!! Juhu!!

Endret av Ginen
Gjest Ck- one
Skrevet

Det er sant at det ikke er like lett, men du trenger ikke nødvendigvis være en ledertype for å få en god jobb. Vi trenger forskjellige typer i et team.... Du svarte ikke på hvilken retning du har tatt?! Uansett. Når du begynner å søke for alvor skal du se at det ordner seg.

Ps! Jeg har og jobbet som pedagog i barnehage. Det er kjekt det (for en periode for min del). Savner barna da....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er flittig gjest her, og jobber som juridisk saksbehandler (rådgiver) i en fylkeskommune.

Gjest gjesta
Skrevet

Nok en student her. For håpentligvis er jeg ferdig i løpet av en måneds tid :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er snart (før måneden er omme) nyutdannet Ph. D (eller tilsvarende), og foreløpig vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er mulig at jeg ender i utlandet for ett år, i så fall blir det pendling på meg. :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg jobber på forkontoret på en grunnskole. Jeg trives veldig godt, det er mange forskjellige arbeidsoppgaver og svært hyggelige folk på jobb.

Skrevet

Hvorfor utlandet? Vanskelig å få jobb her? Det hørtes ikke ut som du er helt overbevist om at utlandet og pendling er et bra alternativ.... :)

Gjest Gjest
Skrevet

JObber som hjelpepleier/helsefagarbeider på et eldresenter :)

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvorfor utlandet? Vanskelig å få jobb her? Det hørtes ikke ut som du er helt overbevist om at utlandet og pendling er et bra alternativ.... :)

Det er ikke bare vanskelig, men umulig innen mitt fagfelt. Og når jeg dessuten er mest sugen på å forske, sier det seg selv at man ikke kan være kresen. Den jobben jeg tror jeg kommer til å bli tilbudt, er faglig relevant, i et bra miljø, men siden det ikke er i Norge, er lønna heller trist. Men for ett år går det greit, og så er det veldig bra for CVen, som tydeligvis er alt i slike miljøer. Men selvsagt, med samboer med fast jobb hjemme i Norge er det ikke fullt så fristende som om jeg hadde vært singel.

Gjest baby-E
Skrevet

er sykepleiestudent. Ferdig om et år.

Skrevet

Da så..... Hva som står på CV`en betyr jo en masse!

Lykke til da! Håper at du får et kjekt år i utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...