Gå til innhold

Svamp eller murstein

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg både er og foretrekker en mellomting ;)

I enkelte situasjoner med enkelte mennesker kan jeg være en svamp, med andre kan jeg være en murstein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var en murstein, men gadd ikke lenger å hyle for å bli hørt, så jeg har etterhvert blitt en svamp.

Dvs, du trenger ikke dra ordene ut av meg, men når noen avbryter meg (og det gjør stort sett alle jeg snakker med) så tier jeg blankt, og holder jeg heller munn til de spør meg om noe.

Så lenge de avbryter meg, så regner jeg med at jeg fremstår enten som kjedelig eller at de mener at jeg ikke har noe å bidra med, så da kan jeg like gjerne holde munn og være den "tause & mystiske"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det der er jo et typisk murstein-utsagn, Kvinneguden :ler:

Og var det tilfeldig valgt, sånn apropos trådens tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt klart murstein, men har da noen svampete sider på noen områder.

foretrekker helst andre mursteiner med noen svampete sider, eller mellomtinger.

sliter litt i forhold til svamper, og kommer ikke naturlig overens med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mursteinene er lettest å forholde seg til. Jeg kan være litt av begge deler, alt etter humør, dagsform og hvem jeg er sammen med. Sammen med andre mursteiner blir jeg ofte en svamp.

Enig! Men, jeg liker aller best de som er rett på sak! Kan ikke fordra mennesker som sier at alt er i orden, når det så tydelig ikke er det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg er stille, men ikke redd for å si hva jeg mener. Jeg er følsom, men tøff! Tør å ta fatt på nye ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har faktisk ikke så veldig sansen for ekstremt utadvente personer, faktisk. Synes det kan bli slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...