Gå til innhold

Forlovelse med eller uten frieri

Babyface

Anbefalte innlegg

Gjest KATTAstrofe

Jeg er litt gammeldags av meg, jeg kommer aldri til å forlove meg uten at han har fridd først, og den dagen det skjer, så skal vi også sette dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også gammeldags og romantisk av meg. Jeg vil at HAN skal gå ned på kne og fri, med ring. Og da begynne å planlegge og finne en bryllupsdato 0,5 - 2 år etter at han har fridd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enda ikke forlovet men håper at jeg en gang i fremtiden blir det. Min drøm er at han vil bøye seg på kne og se meg dypt inn i øynene og spørre om jeg vil gifte meg med han.. Samtidig som han viser den flotte ringen :lol: Det er vel et frieri? Selv har jeg bare sett det på film og tv da :ler: Nå er jeg veldig romantisk , men jeg må si at jeg hadde blitt skuffa hvis kjæresten min og jeg bare ble enige om å gifte oss og kjøpe ringer sammen. Sånn er jeg da. :roll: Men jeg vil ikke at det skal være så kjedelig liksom. Jeg ønsker at det skal skje på en overraskende måte.

Jeg hadde jo blitt glad for at vi skulle forlove oss selfølgelig, men som sagt jeg er en håpløs romantiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ganske morsom diskusjon... her er det forskjellige meninger, og det er gøy å lese synes jeg.

JEG kommer ikke til å bli forlovet uten å sette en dato på bryllupet, det er helt sikkert. Jeg vil ikke gå rundt å være forlova i årevis uten at det skjer noe, men det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...